Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Kun teillä on koirat irti miten käyttäydytte

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Kun teillä on koirat irti miten käyttäydytte - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Kun teillä on koirat irti miten käyttäydytte   Kun teillä on koirat irti miten käyttäydytte - Sivu 3 EmptyHelmikuu 26th 2010, 21:24

Äsh. Mä oon ollu ihan liian pitkän aikaa pois täältä.
Meidän koirat vapaana... Keskimmäinen lähtee huitelee aika helposti eikä seuraa, missä mä meen. Mut jos sanon sille että "mihin meet" niin kyllä se lähemmäs tulee. Vanhin seuraa silmä tarkkana tietyn välimatkoin, että meenkö mä nyt minne. Nuorin, huonohermoisin, seuraa koko ajan puolen metrin päässä mun takana. Harvoin se lähtee oikeestaan mihinkään ellei sit vanhin ja keskimmäinen lähe ravaa johonkin innoissaan. Jos mennään johonkin, missä en nää mitä tulee vastaan (esim. puskat, talon nurkat) niin sanon vaan "äppäppää" ja koirat peruuttaa ja antaa mun mennä ensin.
Kun päästän koirat vapaaks, käsken istumaan ja odottamaan. Otan hihnat pois jokaiselta ja annan käskyn jokaiselle yhtä aikaa että "mennään" ja sit mennään.
Takaisin alkuun Siirry alas

Kun teillä on koirat irti miten käyttäydytte
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Koirat irti lenkillä ja vieras koira tulee luokse
» koirat ja muuttaminen
» Mitä odotuksia teillä on koirakouluista?
» IRTI!/luovu! ymv -käskyn opettaminen?
» Missä pidätte koiraa irti?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: