| Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Tammikuu 25th 2010, 15:43 | |
| Olen tässä tutkaillut näitä ruokinta-asioita ja törmännyt pariin ruokamerkkiin, jotka poikkeavat perusnappuloista: Masteryssa liha on kuivattua, muu kypsennettyä Ziwipeak (joka vaikuttaa esittelyn perusteella mielenkiintoiselta) on ilmakuivattua mahdollisimman luonnonmukaista ruokaa. Hinnat hirvittävät (tosin esim. ziwissä annostus on vain 1/3 perusnappula-annostuksesta), joten ajattelin kysäistä, onko kenelläkään kokemusta tällaisista ruuista? Ziwiltä löytyy myös kuivalihaperiaatteella tehtyjä herkkupusseja, niitä nyt ainakin meinasin kokeilla palkkoina, jos maistuvat. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Tammikuu 25th 2010, 16:11 | |
| Mä kokeilin WALTALLE Ziwiä ja se oli todella hyvä! mut tuli sitten toi rahallinen kysymys eteen joten nykyään se saa sitä vaan satunnaisesti. Ziwi on muuten ainut ruoka joka sopii täydellisesti myös mun Kissalle. Mutta hinnat on niin hirvittävät Suosittelen lämpimästi jos vaan rahapussi kestää! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Tammikuu 25th 2010, 16:22 | |
| Ziwiä syötin näille kokeeks yhen säkillisen, mutta ne sai tuollon edelleen toisen osan ruoastaan raakana. Tykkäsivät kyllä, mutta mun mielestä ne jäi nälkäsen oloseks...
MAsterysta ei oo mitään kokemusta, mutta Orijenistä (ja Acanasta) on ihan hyvät kokemukset. Käyttävät puhtaampia raaka-aineita, eikä niistä oo menny mahat sekasin. liha-vihannessuhteen takia syödään mielellään noita. |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Tammikuu 25th 2010, 16:43 | |
| oletko kattonu noita anf ja canine ruokia??riikkahan syöttää dogin nassikat anf ruualla:) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Tammikuu 25th 2010, 17:45 | |
| Ziwi on meillä tällä hetkellä matka/laiskotus ruokana, ihan hyvin maistuu ei sen kummempaa huomauttamista puoleen tai toiseen. Itse ehkä toivoisin, että siinnä olisi hieman enemmän rehujakin kaverina. Orijen pisti meillä sitkeästi mahan sekaisin, en sitten tiedä miksi, muita ketjussa mainittuja ei olle vielä keritty kokeilla. :) |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Tammikuu 25th 2010, 18:50 | |
| Toi on sikakallis ruoka!!jos olis halvempaa niin voisin hyvin omille ziviä syöttää mutta heh heh ei noilla hinnoille 6 koiraa ruokita eikä edes 1 isoa koiraa!!ja ku annos on suhtees aika pieni niin tunnustaa etteikö koiralla olis sit aina nälkä,,,joskus namipaloina sitä käytin mut ku mureni pillupäreiksi taskussa niin en sit kehannu sitä enään ostaa | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Tammikuu 25th 2010, 20:46 | |
| Joo hinta on kyllä hirveä siitä ei pääse mihinkään. Se vain ei tunnu niin pahasti kun on yksi sylikoira jos talossa olisi toinen saatika iso niin miettisin kyllä kaksi kertaa. Muistaakseni jonnekin tänne taisin todeta ettei tuo annostus päde ainakaan pennun kanssa vaan meillä menee sitä "tuplana".. En nyt vaan muista oliko pentu ohje muutenkin tuplata annos vai ei.. Rupesin vaan äsken miettimään.. :D
Olen itse tullut siihen tulokseen, että jos taloudessa olisi esim. kaksi isoa koiraa niinkuin naapurissa niin olisin varmaan hänen tapaansa sekaruokkija eli heillä syödään jahti&vahtia, yrjölänpuuroa sekä lihoja/luita/mahaa. Lisäravinteina MSM, lohi/pellava/rypsi/oliiviöljy ja sitten maitohappobakut. :)
Mut ziwiin hypätäkseni. Olen myös miettinyt ihan sitä vaihtaria, että katsastaisin kauppojen kuivaliha valikoimat ja tutkisin voisinko iste kokata ziwiä. Sillä ziwihän ei paljoa eroa kuivalihasta. Uskoisin, että kuivalihoistakin löytyy sellainen versio missä on seassa myös kuivattua sisäelintä yms. Merilevää ja lohiöljyä taas saa pullosta ja alettaisiin olla melko lähellä samoja koostumuksia, kaveriksi viellä vähän kasvismössöä jollain barffireseptillä ja tietty lisäksi luita tai kalkki/luu/liitujauhoa ja joku monivitamiini valmiste jos siltä tuntuu. En tosin tiedä mikä hinta tälle ruokavaliolle tulisi..
Joo tuo mureneminen on muuten tosi ärsyttävää! Itselläni on nampparina nykyisin natural menu (tätä tosin ei kauheasti voi antaa kun menee maha sekaisin), mut se ei ainakana murene ja maistuvuus on tosi hyvä. Lisäksi on ollut kiva kun sitä pystyy ostamaan irtoruokana ihan pieniäkin määriä niin ei turhaan kuivu kaapissa. Okey on meillä taskuissa myös kaikkea muutakin kuivattua raatoa mitä nyt käteen osuu, mut naturali on ollut helppo taittaa neljään osaan jolloin ei tule annettua liian isoja nameja. :) |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Helmikuu 3rd 2010, 15:26 | |
| ziwi tulee sit 8.2 lähtien mulle myyntiin tuotteita on heti saatavilla,otin vain 5kg ja purkki ruuat koska 1kg säkkejä täytyisi ostaa ISO tukkumäärä ja heh noi ei tosiaan ole mitään halpoja ruokia!Hinnat on poljettu ny aika alas joten nyt noista ei tule enään kkk alennusta!!
Viimeinen muokkaaja, kitiska pvm Helmikuu 3rd 2010, 23:38, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Helmikuu 3rd 2010, 16:44 | |
| meillä toimi pitkään ziwi koulutusnamina nuoremmalla koiruudella mut nyt ei mikään kelpaa joten en oo raaskinu ostaa.ihan sama vaikka ukkopekan sille tarjoisin ni sylkee vaan ulos.. |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Helmikuu 5th 2010, 18:57 | |
| Nyt on ziwiä saatavilla verkkokaupasta ja löytyy myös ilmaisia näytepusseja halukkaille! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Helmikuu 5th 2010, 20:39 | |
| Onko sulla Masterysta näytepusseja? |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Helmikuu 5th 2010, 22:19 | |
| niitä saat suoraan maahantuojalta,eivät anna niitä myyjille kun kysäsin. | |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Helmikuu 8th 2010, 19:38 | |
| Ny testattu muutama päivä,,kakat pieniä ja kukaan ei piereskele(paitti rane ekana iltana),ainut että toi energia ruoka on TOSI TOSI rasvaista joten on turollekkin liian rasvaista ruokaa,sotken nyt normaalia ja aktiivia sekasi ettei toi paisu ku pulla taikina,,joten mun rakeille ainaki riittää ihan toi normaali joka on myös aika rasvaisen oloista safkaa,,kakarat on kans ihan jees,,eli olen tyytäinen tohon masteryyn,,taidan tässä sit ainaki ranen kohdalla pysyä masteryssä ja muut sitten aina joko hd tai mastery emännän rahapussin mukaan,,niin ja sit mastery ruoka ei turpoa ku ihan enkä millin(testasin) joten se mitä kuppiin laittaa se on sit siinä se ruoka. | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Maaliskuu 5th 2010, 04:43 | |
| Onks toi Masteryn nappula minkä kokoista? |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Maaliskuu 5th 2010, 07:12 | |
| eri kokoiset pientä pyöreää nappulaa | |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? Maaliskuu 8th 2010, 16:28 | |
| ziwipeak 5kg säkki NOUDETTUNA 65e tuotteita muutama kappale jäljellä.Tarjous voimassa vain sen aikaa kun tuote erää on jäljellä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? | |
| |
|
| |
| Ziwipeak ja mastery, kokemuksia? | |
|