Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

kokemuksia akupunktiosta

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

kokemuksia akupunktiosta Empty
ViestiAihe: kokemuksia akupunktiosta   kokemuksia akupunktiosta EmptyHuhtikuu 2nd 2010, 12:00

tästä ei taida olla omaa aihetta

eli kertokaas kaikki jotka on käyny auttoiko? ja jos auttoi niin kävittekö monta kertaa ennen ku rupes vaikutukset näkymään vai tuliko paremmaksi jo ekan kerran jälkeen? minkälaisia hoitojaksoja tässä on tapana ottaa...kerran kuussa kerran viikossa?

vitsi kun vasta tiistaina taitaa olla seuraava arkipäivä niin ei pysty soittelemaan tonne Hiskimäen eläinsairaalaan...onkohan se yleisesti kallis toimenpide
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: kokemuksia akupunktiosta   kokemuksia akupunktiosta EmptyHuhtikuu 2nd 2010, 12:35

on auttanu kaikille koirille,lonkkavaivat,etupään vaivat ja turon takajalka,,en ole katunu niissä käyntejä ja harvoin on ekan kerran jälkeen parempi vaan suurimmalla osalla on menny niin että eka kerran jälkeen koirat menee huonommaksi ja sit 3 kerran jälkeen alkaa se huomattava paraneminen kivuista!
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: kokemuksia akupunktiosta   kokemuksia akupunktiosta EmptyHuhtikuu 3rd 2010, 10:59

mä olen käyttänyt koiraa ja käynyt itse.
Koiralle autto aina kerta kerralta enemmän, näky siis tuloksia, mutta oli jo niin kipee koira että elämän laatu ei paljoon parantunut, mutta kipuja saatiin kyllä pois.
Itse kävin hirveiden migreenien takia, 30min oli neulat niskassa ja hartioissa ja sen jälkeen ei ole ollut kohtausta ja tosissaan vaan kerran kävin :4100:
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: kokemuksia akupunktiosta   kokemuksia akupunktiosta Empty

kokemuksia akupunktiosta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» kokemuksia punkkihäätimistä
» kokemuksia naksuttimesta?
» Ziwipeak ja mastery, kokemuksia?
» Kokemuksia proteiinin määrästä?
» Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: