|
| koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" | |
| | |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 28th 2009, 18:38 | |
| Ei koirat keskenäänkään toisiaan maahan laita rauhoittumaan,se on suoraan sitä koiran alistamista ,,elikkä tuossa ku koira painetaan maahan se myös alistetaan samalla "kohtaloonsa"joku koira sen hyväksyy ja joku koira tulee jopa sormille,,riippuu koiran luonteesta. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 28th 2009, 20:11 | |
| yep. en itekään millään tavalla painais koiraa maahan kun saa meidän koirat rauhotettua muullakin tavalla.
täytyy ottaa selvää tosta naksutinkoulutuksesta kunnolla... ;) |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 28th 2009, 22:16 | |
| Mie leikkaan kynnet koiralta nii, että sen pitää itse tulla mun luo..ensinnäkin. Sitten toiseksi se itse "alistuu" ja menee kyljelleen rentona..ja jos vielä koittaa liikkua käytän murahdusta enkä pakota koiraa..tai no toista koiraa painan ehkä vähän kädellä mutta se ottaa sen ihan ok..toinen sensijaan alkaa punnertamaan vastaan jos sitä väkisin laittelee mihinkään..mutta sekin osaa itse tulla leikattavaksi ja rauhoittuu itse, uskoo murahdusta. Mie en kans laittaisi koiraa maahan kädellä..ei se oo mitään rauhoittumisen opettamista. Mut onko kynsienleikkaus eri juttu..siis meinaan oonko tehny jotenki väärin ku koirat tavallaan ite tulee ja lyö itsensä kanveesiin..jostain kerran sain päähäni että jos koira menee makaamaan sun eteen, niin oot ollu liian raju tai se epäilee liikaa tms.. mutta siis miehän väkisin koitin beaglea painaa maahan pentuna että saan kynnet leikattua..se ei KOSKAAN oppinu rennoksi..asia muuttui ku aloin tekeen niin että se ite joutuu tulemaan enkä enää yrittänyt pakottaa sitä fyysisesti. |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 28th 2009, 23:05 | |
| mä kanssa kutsun koirat luo kynsiä leikatessa ja käsken ne maahan, sit ne makoilee siinä ite paikoillan kunnes sanon että pois. Joskus ne menee itekkin makaamaan ku ne näkee sakset. Voihan se olla emil sullakin et ne on vaan oppinu että maate mennän ku on sakset kädessä |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 28th 2009, 23:30 | |
| juu voi olla..mie vaan tosin en ole opettanu niille maahan..tuo beaglen lurjuskin tulee silleen ihan matalana, lipoo, menee ite selälleen/kyljelleen jne. en sano muutaku eemeli tuleppa, tai otan sakset käteen ja sanon kumpi koira pitää tulla.. |
| | | kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 29th 2009, 09:26 | |
| Mie taas teen niin että ku ne yleensä tos lattialla kynnet leikkaa mie vaan menen sinne ja leikkaan kynnet,,siinä ne valmiina retkottaa,,tossa kynsienleikkuussa en ole pitäny sitä luoksetuloa tärkeenä koska ne inhoo sitä muutenkin:)ainaki rane hah,,niin sillä menee viisi vuotta ennen ku saa perseen mun luo ku on leikkuusta kyse,,vaikka aina sanotaan elä mene ite koiran luo mut tossa mie teen poikkeuksen,,,ku ei noi tota ota kivana huomiona,meillä kun ei leikkuun jälkeen tule herkkuja eikä mitään muutakaan silityksiä se on elämää eikä mikään suoritus :569: | |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 29th 2009, 11:45 | |
| tosiaan mie pentukoiran kans luulin, että koiran luo ei saisi mennä "ikinä" nii olin nii nipo, että saavat tulla jopa hoitotoimenpiteeseen..no, näin se suttaantui oon tyytyväinen että ainakaan ei oo vaikeuksia leikkuussa joten se on pääasia, musta on kauheeta ku koira ei anna leikata kynsiä, se oli pahin pelko että jos näistä tulee sellasia nii nipotin sitte. eemeli saattaa joskus jopa vispata häntää ja antaa pusun leikkuun jälkeen..jos leikkaan atomilta ensin se odottaa vuoroa, haukottelee tosin ku ilmeisesti jännittää...heh, hyvä että tulevat silti mielellään, oon joskus kokenu sen kun itsepäistä beaglea jahdatan pitkin kämppää ja pitää tilata suunnilleen vapaapalokunta paikalle pitämää yhtä pientä koiraa aloillaa..varmistelin että jos käännän sen nii että koira tulee ite, nii enpähän ole sitte mie pyrstö pystyssä koiraa jahtaamassa :D |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 29th 2009, 12:16 | |
| - Lainaus :
- tilata suunnilleen vapaapalokunta paikalle pitämää yhtä pientä koiraa aloillaa
hahaa :85553: tiedän ton tunteen todella hyvin! ennen jääkautta mä istuin suunnilteen koko painolla kenain päällä ja yritin pitää tassusta kiinni ja samalla heittelin sille kaikenmaailman tyhjiä vessapaperirullia jne nenän eteen että saisin ees 2 kynttä leikatuks oi niitä aikoja....sit ku pidettiin jääkausi ni aivan yhtäkkiä se rauhottu myös kynnenleikkaukseen, avokin sano että ootko ihan varma että tuo on sama koira :3100: |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 31st 2009, 07:50 | |
| Siis, eihän meilläkään enää tarvitse koiruuksia rauhoittaa ennen tassujen hoitoa, vaan ne tulevat kyllä nätisti itse maaten viereeni kun otan sakset esille. Alussa, kun pentu tuli meille istuin laittialla ja odottelin että pentu tuli luokseni, lähdin siitä sitten hyvin vähän kerrallaan rauhoittelemaan koiraa, ensin silitellen ja vähitellen kääntäen kyljelleen. Ei sitä missään vaiheessa varsinaisesti ole tarvinnut painaa maahan. Tällä tavoin pentu rauhoittui ennen kynsien leikkuuta, eikä tarvinnut enää itse toimituksen aikana rimpuilla. Pentu kävi nukkumaan ja on tehnyt saman siitä lähtien. Jos tapani toimia on alistamista, niin olkoon niin, tänä päivänä ei kuitenkaan tarvitse katsoa rimpuilevia ja tassujaan nykiviä koiria, joten olen tyytyväinen tähän ;) |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 31st 2009, 08:42 | |
| no ei tuo ole alistamista, mutta ku on niitä koiria jotka ei ihan noin rauhallisia ole tai niitä jotka ei vaan rauhoitu seehen käsittelyyn vaan alkaa rimpuilemaan yms.niin ei mulla ainakaan riita aika eikä motivaatio siinä kokopäivää istuu ja silitellä koiraa ja sit ku tassusta otetaan kiinni niin vedetään hirveet itku-potku-raivarit ja sit pitäin aloittaa alusta... kyllä mä olen pärjännyt sillä vaikeinpienkin kanssa että kutsun luokse ja teen toimenpiteen jos rimpuillaan niin pidän vaan koiraa paikoillaan niin kauan ku rauhoittuu ja sitten jatkan, ja se ei pääse tilanteesta pois joten oppii tyytymään kohtaloonsa.onhan se omalla tavallaan koiralle huomiota ja meillä ainakin vanhempi tulee ihan mielellään leikattavaksi vaikka pentuna jouduin sen kanssa vääntää hyvinkin pitkään |
| | | JonnaH Pikkaisen alkaa jo kypsyttää
Viestien lukumäärä : 561 Join date : 09.02.2009
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Elokuu 31st 2009, 08:53 | |
| Meillä ku loppu "neuvottelu" ja lässyttely ja rauhottelu kynsienleikkuu tilanteessa niin molemmat koirat lopetti temppuilut about heti. Eekahan ei oo ikänään antanu ku lekurin leikata kynsiä ja nyt sit kävelee ite mun luo ja nostaa tassun käteen et olepa hyvä. Omalla asenteella saa ihmeitä aikaseks eikä tarvii rimpuilla koirankaan. :lol: | |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Syyskuu 4th 2009, 08:39 | |
| Alkuperäiseen aiheeseen.... Meidän adhd vetäs kolme kämppää remonttiin. Huonekalut myös siirtyi näppärästi ympäri asuntoa. On se kiva, kun on jenkkisänky melkein tuulikaapissa, kun tuut töistä kotiin :shock:
Siis todella, se söi huonekalut käyttökelvottomiksi, seiniin isoja reikiä, melkein läpi ja halkaisijaltaan jopa metrin... Myöskin muovimatot lähti lattioista, oli vissiin muotia sementtilattia makuuhuoneessa...
Ratkaisuyrityksen ja ratkaisut: Aktivointi ennen yksin jäämistä -> pahensi, jäi vaan kierrokset päälle Häkitys -> ihan hirveä huuto (komentamista, tiedän) Sitruunapanta häkissä -> ei paljon haitannut, eikä auttanut eau de parfyymin vaihtaminen sinappiin tai pippuriin. Ei mitään vaikutusta haukkumiseen. Seiniin ja huonekaluihin etikkaa, tabascoa, ties mitä -> tuijotti meitä ja nuoleskeli nautinnollisen näköisenä, että aiku kiva, nyt näissä on maustetta... :shock:
Sitten: kuonokoppa. Sellainen nailoninen. Ahdisti laittaa se, mutta kustannukset oli nousseet aika korkeaksi. Se oli sillä noin 3 kk. Sitte jätettiin se noin tunniksi ilman ja palattiin pelon sekaisin tuntein kotiin. Ei mitään ollu tuhonnu :roll:
Sitte pikkuhiljaa pidempiä aikoja. Ei siis mitenkään totuttelumielessä todellakaan, vaan ei uskallettu antaa sille kauheasti aikaa, koska mitä enempi aikaa, sitä paremmin aikaa tuhota enemmän. Ei mitään. Nyt se on kohta 6 v. ja ei ole tuon jälkeen koskenutkaan mihinkään.
Katkaisuhoito siis :) |
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" Syyskuu 5th 2009, 20:05 | |
| mäkin mietin just sitä että jos toi tapettien repiminen etc on ihan vaan tavaks tullut siks meenkin nyt maanantaina ostamaan sellasta verkkoaitaa, johon laitan koiran. Kun ei kuitenkaan huuda tms (kai?)... josko se siitä sitten unohtuis pikkuhiljaa. Tosin tällä viikolla sitä ei ole tapahtunut kertaakaan: annoin niille rikkinäisiä kenkiä revittäväks ja järsittäväks. Huonekalut + seinät saa olla ainakin rauhassa. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" | |
| |
| | | | koiran tuhoamiset "kaikki paskaks mikä ei ole omaa" | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |