Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyMaaliskuu 28th 2013, 19:51



Viimeinen muokkaaja, kitiska pvm Huhtikuu 19th 2013, 07:47, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyHuhtikuu 19th 2013, 07:46

No niin nyt on ohjelma sit tullu ulos,eikä kaduta,Nyt jo huomaa jokainen näkee sen mitä haluaa nähdä.Osa näkee mut eläinrääkkääjänä osa näkee mut hyvänä kouluttajana, näinhän se menee koskaan ei voi kaikkia miellyttää enkä haluaiskaan,tulokset kertokoon asiansa.

Kun puhutaan pahoinpitelystä...mitä se on tuolla lenkillä kun koiran omistajat vuosi tolkulla antavat koirien repiä remmissä ja niillä menee niskat ja selkä jne.eikä kukaan mene sanomaan olet eläinrääkkääjä itsellä tuntuu tosi pahalle katsoa lenkillä koiria jotka tempoo ja riuhtoo joka suuntaan. Ketjupannan käyttö on taitolaji ja eikä kaikille ketjua edes laiteta koska kaikki koirat ei sitä tartte,ei mun omillakaan ole ku ihan pehmopannat koska ne ei vedä:)
ja kolinakassi tässä tapauksessa,jota käytän noin 5% koirista koska näille ei 1 purkki toiminut staffista se oli kiva lelu hah.ja mieluummin laitan kassiin kuin annan koiran rikkoa hampaansa kun ottaa purkin suuhun. ja sillä en koiria mätki vaan nakkaan koiran viereen.eli missään kohti en koiria hakkaa enkä pahoinpitele,Mut osan mielestä toikin on jo koiran hakkaamista hah.itse kyllä määrittelen hakkaamisen ihan erilaiseksi.
No ompahan tässä nyt vähäksi aikaa ihmisillä pohtimista ja miettimistä ,asiat unohtuu kuten unohtui cesarin myllytys.nyt ei enään kukaan puhu mitään kun se on on jo ollutta ja mennyttä:)
Mut sydämmestäin toivon että peviläiset ja mun kouluttajat saavat paljon asiakkaita ohjelman myötä.
Nyt on ihmisille avattu se salainen arkku,kaikki saavat itse päättää mihin kouluun menevät ja mistä maksavat
huvitti myös railin kommentti ei ohjelmassa vaan muualla,että muut koirakoulut rahastaa hah...tota noin jo jos mietit 3 kertaa 205 ja viisi kertaa oliko se 270 ja koulutus jatkuu eli hintaa vain tulee ja tulee,samoin luennoilta ei tule heiltä kuitteja eli minne ne rahat menee??kannattais miettiä ennen kuin suustaan päästää mitä päästää:) Ja maksaistko kurssissta jossa 45min silitetään koiraa 95e?no joo en ota kantaa,kuten sanoin osa tykkää tollaisesta ja maksaa,,,osa ei ja hakeutuu muualle,Onneksi on vara mistä valita:) Ja jokainen voi tulla kattomaan tätä mun koiralauman elämää,onko siellä johtajaa vai ei ole ja onko mun koirat hakatun näköisiä vai onnellisia.ainakin ne jotka on nähneet valokuvia ja videoita facessa tietävät miten omia koiriani kohtelen:)ne on mamman mussukoita:) koraks
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
henni
Tiedon janoinen
Tiedon janoinen
henni


Viestien lukumäärä : 25
Join date : 09.02.2009

Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyHuhtikuu 19th 2013, 10:22

Oli hyvä ohjelma! Lopussa kyllä huvitti ku näytettiin ne ohituskohtaukset, ei kyllä menny ihan putkeen rakkailla haukuilla koulutuksen jälkeenkään. Mun silmään niillä ei tapahtunut mitään muuta ku et koira kävi välillä hakemassa namia omistajalta. Tosin eihän siinä kaikkee näytetty et ehkä sit edistystäkin oli.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyHuhtikuu 19th 2013, 10:46

He jatko vielä varmaan tapaamisia,koska kouluttajan mielestä koira ei ollut vielä 5 kerran jälkeen valmis koira ohituksiin
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija




Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyHuhtikuu 21st 2013, 13:22

Kirsi vei kyllä ihan 6-0, tuo Rakkaiden Haukkujen meno sai myötähäpeän pintaan. Etenkin siinä vaiheessa, kun koira veti kierrokset kouluttajan repusta ja pelleili narun päässä... Samoin se, että koiralle saa höpöttää koko ajan ja se on kuulema ihan suotavaa. Omien koirien kanssa olen huomannut, että korvat löytyvät jos puhutaan silloin, kun on tarve saada koira kuulolle. Turhanpäiväiseen höpötykseen turtuu koirakin.

Siitä huolimatta tuntuu, että ohjelmaan olisi tarvittu se kolmaskin kouluttaja joka olisi edustanut keskiväliä tässä pehmeä/kova-asetelmassa. Kouluttajaa, joka käyttää kontaktia, siedätystä ja myös pakotetta (edes sitä kieltoa) arkiasioihin järkevämmällä skaalalla kuin rakkaathaukut. Nyt ohjelmasta tuli enemmän sensaationhakuinen, haettiin suomenmaan ääripäät ja tehtiin siitä viihdeshow.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyHuhtikuu 21st 2013, 13:31

No siinäpä se ku mä ite olen keskitason taivaltaja se oikea ääripää on sit ne koirakoulut joissa oikeesti hakataan ja käsketään hapettaa koira jne. ja mä ite myös käytän siedätystä jne.joissain asioissa,eli teen kaikkea muuta mutta en arkielämän asioissa namita koiraa:)
Ja itse otin noin haastavat koirat jos olisin ottanu esim.ton rakkaiden haukkujen koiran joka näytti ihan iisi piisiltä olis tää ohjelma näyttäny meidän puolelta paljon kiltimmältä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija




Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyHuhtikuu 21st 2013, 14:58

Ääh, ehkä ilmaisin itseäni väärin enkä koirakoulutarjontaan tarpeeksi ole perehtynyt löytääkseni oikeita termejä. Epämääräisen tekstini tarkoitus oli siis se, että kolmas kouluttaja, joka käyttää arkiasioissa namitusta SEKÄ pakotetta ja kieltoa (kuten sen repun takia pelleilyyn) olisi ollut mielenkiintoista seurata myös.

Siinä mielessä siis tarkoitin, että ääripäät on kaivettu, sillä Rakkaat Haukut ei kiellä mistään ja sinä taas et namita :) Se välimaaston perusjantteri puuttui kokonaan, olisi ollut kiinnostavaa nähdä sekin.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) EmptyHuhtikuu 21st 2013, 15:55

aa okkei nyt tajusin:)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Sponsored content





Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty
ViestiAihe: Vs: Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)   Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Silminnäkijän koirat koirakouluun linkki ja mietteet:)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» koirat näyttelee?
» Kotia etsivät koirat yleensä
» facessa koiranhoitopaikka linkki
» Pentu haukkuu vieraat koirat ja ihmiset!
» koirat ja muuttaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: