Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

koiran provosointi treeneissä?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

koiran provosointi treeneissä? Empty
ViestiAihe: koiran provosointi treeneissä?   koiran provosointi treeneissä? EmptyHuhtikuu 11th 2011, 13:19

Moikka , elikkä olis kiva jos joku vois keksiä ratkasua ongelmaan. Ton vanhemman koiran kanssa nalle semmonen ongelma, treenataan agilityä aina kausilla eli kevät, kesä. ongelma on siinä et sillon se on hiljaa kun hänen kanssaan tehdään mutta ku jonku muun koiran vuoro vetää kentällä tai käydään läpi seuraavia esteitä tää yks saa kauheen räkyttämis kohtauksen koska en oo siinä vieressä , sama homma jos mennään poikien kanssa puistoon ja joudun jättää koirat siihen laidalle sillai et ne näkee ni sama homma kauhee huuto perään, toinen koira tosin on aina hiljaa :D mut se ei hauku muutenka ikinä... mut jos jätän koirat vaikka tolppaa sillä aikaa ku käyn kaupassa ni ei mitää ääntä kuulu ku en oo näkösällä :D oon kokeillu komentaa hiljaa ja purkilla mut siitähän se huuto vasta yltyykin , olisko viel ideoita mitä kokeilla?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: koiran provosointi treeneissä?   koiran provosointi treeneissä? EmptyHuhtikuu 11th 2011, 14:36

ihan normaalia ku koira kiihtyy,agi kentällä en edes kieltäis annoin pirunki haukkua!mut jos hermot menee niin käy karjasemas suu kiinni:)ja napauta vaikka purkilla,,
mut jos koira käy kauheil siepil ei tuo purkkikaan auta,sit kannattaa pitää koira autossa ettei se nää muita radalla ja ois vähän rauhallisempi.
sun pitäis mennä joskus kattoon agikisoja siellä ei ole IKINÄ hiljaista koirat haukkuu radalla ja laidalla:)se kuuluu asiaan,,
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: koiran provosointi treeneissä?   koiran provosointi treeneissä? EmptyHuhtikuu 11th 2011, 20:44

no nii :D se on vaa kiva ku mun kanssa on aina kurssilla jotai puudeleita ja rauhallisuuden perikuvia ja mulla aina se ainut porokoira joka ei osaa olla hiljaa missää :D hävettää :D mut kai toi on sitte vaa tommonen eikä muuks tuu muuttumaan :S välillä vaa hiljaa meiessäni toivoilen kumpa toi vois olla niiku nöpö se vaa tuijottaa mua ja on hiljaa :D ja nallen kanssa joudun tekee tuplana duunii... siellä mä juoksen henkihieverissä lelun kanssa siin on sitä todellista urheilua hah :D
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: koiran provosointi treeneissä?   koiran provosointi treeneissä? Empty

koiran provosointi treeneissä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuuden koiran laumajärjestys/yhden koiran egoilu?
» ongelmia treeneissä?
» Koiran eroahdistus
» Koiran koulutus
» Koiran piehtaroiminen?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: