Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

ongelmia treeneissä?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

ongelmia treeneissä? Empty
ViestiAihe: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 6th 2011, 21:55

ollaan tässä nyt tehty tokoa vuoden verran ja tosi hyvin mennyt herralla. on vaan tullut pieni ongelma ilmi jos tietynlainen narttu tulee treeneihin ni se on loppu meidän osalta :/ koira lamaantuu täysin ei kuule, eikä osaa enää mitään , makaa vaan ja läähättää.. pomppisin ja huutaisin ei mitää reaktiota. heti ku mennään kauemmas koira toimii taas normaalisti, mitäköhän sitä pitäs yrittää? mä niin suunnittelin et meil olis hyvä kisa ura edessä mut jos yks narttu pilaa kaiken ni kyllä masentaa... jos jollain on ideoita millä ton yhen huomion vois saada otetaan neuvoja vastaan :)?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 6th 2011, 22:06

minkäs mies hajuille voi,,tohon ei auta muuta ku pallien poisto,hormoonipiikki jne,,mulla oli sama juttu pirun kanssa agissa se kusi enemmän ku hyppi,pallit ku lähti kuseminen jäi ja hyppy tuli tilalle.
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 06:43

joo ei näköjää voi mitää :D kyl mä varmaanki kokeilen jotai piikkiä tai muuta , kumminka voi tota ikin jalostustarkotuksee käyttää noitte jalkojen takia ni parempi vaa tolle :D harmi vaa et kisat on tänää :D mä häpeen taas silmät päästäni jos meidän luokkaa tulee joku kiva tyttö... toiv olis kaikki poikia mä toivon nii paljo :o
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 07:38

mut siis jos se reagoi vaan jos tyttö on lähellä? itse kisa tilanteessahan oot kumiskin melkein kokoajan yksin, paitsi kimppa makuu tietty jos siinä on narttuja :/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 08:27

niinno mä ajattelin et jos tulee tilanne ni yritän mennä mah kauas noista nartuista... mut eilenki tehtii tossa kentällä kimppa paikallaan makuut ja tolla on aina ollu se liike varma ni sieltäki piti lähtee sitä saku narttua vikittelemää...ihan ku olis ihan eri koira vinkuu vaa sen nartun perää ku joku hullu :D nooh jos tänää menee plörinäks ni ens kerralla se hormooni piikki... tehtii äskön pikku treenit ni kaikki kunnossa vähä jännittää miten tuol sitte käy...ku siis toi on niin koira kohtanen asia ei tolle kaikki nartut oo heikko kohta sil on vaa se tietyn tuoksunen varmaa vastustamaton et korvat ja järki hävii päästä...
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 08:45

treeneissä ois hyvä että aina se nartun omistaja häätää sen pois,ehkä vois pikkaisen mennä kaaliin ettei kaikkien akkojen luo mennä
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 08:57

no toiv sinne jaanan toko ryhmää tulis joku semmonenet vois harjottaa tätä ongelmaa... ku yleensä kaikki on just poikia ni ei reeneissä ikin tuu tämmöstä tilannetta... mäki yllätyn vähä et se lähti sinne se ei oo sen häädön jälkee kertaakaa uhmannu mun käskyä... mut siis toi tilanne oli semmonen et toi olis lähteny vaikka mikä olis ollu...hetken se heilu siinä paikallaa ja se oikeesti yritti totella mut joku muu vei vallan selkeestikki... luonto tais voittaa :D ja sit ku mun pitäs jaksaa hillitä mun hermot :D ku jos alkaa vähänki liian tiukasti käskee ni siitä toi koira lukkoon meneeki ... nooh piikki perseesee ja emännälle paremmat hermot ni kyl tää tästä :D
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 10:20

piikin kans vaan ei saa kisata...
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 14:04

ihan tosi :o onneks kerroit mä en tiennykkää tota... mut ei siinä mitään kisat meni tosi hyvin tuli hyvät pisteet ja koira toimi ku unelma :) sijotuttii 5:nneks 7 :mästä et hyvä alku meille :) itte mokasin käskyissä vaa ku mua jännitti nii kauheesti mut ens kerralla paremmin... pääasia et ens kerralla en tee noin tyhmiä mokia ku tuplakäskyt :D
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 14:21

nauru jeee
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 7th 2011, 14:46

me nyt ei reenailla mitään, mut kuulostaa ihan meijän jätkältä (pallillinen kans)... esim lekuri on paha paikka, ku siellähän voi olla tyttöjä... väliä ei ole, onko leikattuja, vai ei, mut jos odotushuoneeseen tulee tyttö, ei mene jakeluun edes perus istu/maahan käskyt... pumppu hakkaa ja kuola valuu ja läähätys on ihan omaa luokkaansa... ja sitte se kans piippaa... mut nauttikoon ny vielä hetken, ku saa hormooniensa kans hyrrätä... pallit ku lähtee, lähtee halutki =)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? EmptyToukokuu 9th 2011, 07:31

nauru tuttu homma... mä nyt ajattelin kumminki yrittää ton kanssa hioo tota hommaa kerran kisat meni hyvin eikä tullukkaan mitää ongelmia... mä oon nii pelokas kaiken maailman leikkausten suhteen :D heinäkuussa olis vissii taas kisat ni sinne vaa yrittää uudestaa jos sais paremman sijotuksen tolle jos emäntä ei urpoilis nii paljoo :D pitäs nallelki koittaa hommaa kesäks joku kurssipaikka ja kisat kesänlopuks :)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: ongelmia treeneissä?   ongelmia treeneissä? Empty

ongelmia treeneissä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» koiran provosointi treeneissä?
» Iho-ongelmia
» Ulkonaolemis ongelmia kaikenlaisia!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: