mietin tässä että kirjotanko vai en...jos elämä on jatkuvaa stressiä koiran kanssa niin parempi todeta vaan että tämä koira ei ole tarkoitettu minulle. Meillä oli vastaavanlainen tilanne kenain kanssa jo pitkään...jääkauden jälkeen se jatkoi ulvomista aina enemmän tai vähemmän, eikä hiljentyny millään vaikka ois kuinka natsikuri päällä. Joskus se myös tuhosi asuntoa kuten silloin jos tuli joku muutos, kun tuli uusi sänky ja koira meni sekaisin niin pisti KOKO asuntoa paskaks tauluista lähtien monta viikkoa muistaakseni jopa kuukautta putkeen, silloin jo mietin että ei herrisä en jaksa....ei voiedes uutta sänkyä ostaa
no nyt sit muutettiin ja koiran käytöksestä tuli minulle epäloogista, se kulki sisällä häntä alhaalla, mielisteli minua, kysyi lähes lupaa että saako tulla samaan huoneeseen kanssani, ohitukset meni ulkona ok jopa vapaana, ei vetänyt hihnassa...mutta sekoilu jatkui kun jäi yksin. Siinä vaiheessa päätin että nyt tuli mulle seinä vastaan ku en vaan ymmärrä, koira näyttää nöyrää, menee edestä pois pää alhaalla ja korvat luimussa, mutta saman tien ku ovi menee kiinni ni se pomppi paikkoihin joita en edes sen uskonu saavuttavan ja oli lähes "paniikissa". Joskus se on koiralle ja omistajalle parempi ratkaisu että luovutaan, meillä oli vielä se että mun toinen koira kärsi siitä...se oli sängyn alla piilossa monesti ku tulin kotiin..