Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,,

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,, - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,,   Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,, - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 1st 2010, 21:07

Minä ajattelen niin että takapakkikin on hyvä juttu - ei voi tulla takapakkia jos ei jossain vaiheessa ole menty eteenpäin. :*aplodit*:
Mä olen omin silmin nähnyt että toi osaa kulkea kauniisti hihnassa ja ohittaa vastaantuleva koira. Se siis pystyy siihen joten sitä voi vaatia hyvällä omatunnolla.

Kaikenmaailman oppaita ja palstoja on lukenut ja keinoja ja metodeja on tullut vastaan satoja. Mutta niissä on aina se pienellä kirjoitettu, "älä käytä tätä jos koirasi on kova/pehmeä/sitä/tätä". Meillä on hylätty kaikki niksit juuri siksi että ei me tiedetä koirista niin paljon että voitaisiin syväanalysoida juuri tuon meidän koiran luonne ja sielunelämä. Enkä mä halunnut ottaa riskiä että "kokeilen" jotain mikä onkin just se väärä tapa tuolle nimenomaiselle tapaukselle ja pilaan koko hurtan. (Ja nurinkuristahan se on että jättämällä kaiken tekemättä pilasin sen joka tapauksessa :378: )

Nythän tää on helppoa kuin heinänteko, kun on just tuolle meidän eläimelle sopivaksi katsotut keinot pitää se kuosissa, ei muuta kuin ottaa ne omakseen ja elämäntavakseen.

(Ensin piti kuitenkin meidänkin käydä toteamassa että nameja kuonoon tunkemalla ei lopu vetäminen eikä rähjääminen... 72114 Hukkaan meni nekin rahat. Onneksi namit sentään tuli talon puolesta.)
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,,   Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,, - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 4th 2010, 14:05

Mie kun järkkään noita pentukursseja siellä on jo alusta pitäen ne samat säännöt kuin muillakin kursseilla,hihnas ei moikata ym..ja opetan kaikki kädestä pitäen ja neuvon mitä just sen pennun kanssa voi käyttää tehosteena JOS ON PAKKO.
Joskus kun noita pentukursseja suunnittelin niin ajattelin jo heti että niitä istu maahan,syö bussi kursseja on jo niin paljon että pakko olla kurssi mistä saa kunnon eväät elämän varrelle,,mutta olen täs vuosien varrella huomannut että ehkä 1 kurssilaisista tekee koiran kanssa kunnolla töitä ja saavat ongelmattoman aikuisen koiran,,loput,,,unohtaa asiat ja ovat sitten samassa pisteessä kuin pentu olis jo alusta pitäen neuvottu ihan päin prinkkalaa,,ja yleensä mitä hirvempi pentu ja topakampi omistaja sen enemmän ne ottaa tosisaan mun neuvot,,mut mitä söpömpi pentu ja kiltti emäntä,,voi sanoa suoraan rahat meni kuin kankkulan kaivoon siltä koirakolta...mut eihän tälle voi mitään.
Perttikin kertoi että kun järkkäili kursseja että jos joka kurssilta 1 koirakko tulee loistavaksi niin silloin on hyvin järkätty kurssi!!!
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,,   Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,, - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 4th 2010, 16:21

No mut sit jos ei ite viitti, ni tietääpähän mistä niitä ongelmia on tullu! Ja minne voi sit mennä niiden ongelmien kanssa 72114
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,,   Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,, - Sivu 2 Empty

Ymmärtäkää rakkaat ihmiset,,,
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Rakkaat haukut kirjoittaneet jutun animalia lehteen
» jokohan ihmiset alkaisi havahtua...
» Pentu haukkuu vieraat koirat ja ihmiset!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: