Täpläkäs En enään jaksa kuulla sanaa koira
Viestien lukumäärä : 2060 Join date : 09.02.2009 Ikä : 52 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Koirien käytös juoksun aikana? (sekä nartut että urokset.) Toukokuu 9th 2009, 13:14 | |
| Hei Laitan tämän tänne, jos/kun täältä tulee varmaan peremmin huomattua. Saa siirtää, jos on tarvetta siihen... En siis itse tiedä juuri paljoakaan aiheesta. Sen tiedän, että juoksuaika on rasittava molemmille sukupuolille, jos ovat samassa paikassa. Aihe nousi esille, kun tossa naapurrissa on juuri sellainen tilanne, ja otin sieltä uroksen rauhoittumaan. En usko, että koira voi jyvin, jos se kokoajan itkee ja koirat ovat KIINNI HIHNOISSAAN :twisted: etteivät pääse "asiaan". Tuo on mielestäni koirien jos ei nyt rääkkäystä, niin ainakin hyvin huonoa kohtelua ihmiseltä. Miten koirat, sekä nartut että urokset käyttäytyvät juoksun aikana? Uros vaikutti v ielä täällä minun luonakin erittäin tressaantuneelta: Vinkui, ei syönyt ja oli levoton. Narttu asuu tässä samassa rapussa, sekin varmasti vaikuttaa. Ja se, että aikaa koiran rauhoittuakin kuluu.Mikä on niille jhyväksi ja mikä pahasta? Onko aiheesta olemassa hyvää kirjaa luettavaksi? Miten olisi parasta koirien asiat ratkaista? Vievät kyllä narttunsa tserilisaatioon ensitilassa. Narttu on ollut juoksussa jo 3 viikkoa, ja nyt kuulema alkaa olemaan ohi. :o | |
|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Koirien käytös juoksun aikana? (sekä nartut että urokset.) Toukokuu 9th 2009, 14:36 | |
| Jos sie olet lukenu mun päiväkirjaa niin olet huomannu miten meidän familyn ukot muuttuu ja muuttui ku hipsul on tulos juoksu(ja nartut muuttuu aina juoksun aikana "pöljiksi" ) ja mie otatin ranelle hormoonikapselin just sen takia että se helpottaisi sen elämää ku hipsul alkaa juoksut | |
|