Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

taivahan talikynttiät taas:)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

taivahan talikynttiät taas:) Empty
ViestiAihe: taivahan talikynttiät taas:)   taivahan talikynttiät taas:) EmptyMaaliskuu 27th 2012, 22:29

http://www.elainkoulutuskeskus.fi/index.php?option=com_lyftenbloggie&view=entry&year=2012&month=03&day=25&id=9%3Akun-koirasta-tuli-elaein

no kopsaan oman mielipiteen facesta en jaksa uudestaan kirjoittaa,
ensinnäkin se puhuu koko ajan koiran KOULUTTAMISESTA,ja toiseksi jos se on käyttäny rankaisu keinoa ym.liian pehmyelle koiralle kasvatuksessa on nainen pahasti menny pieleen koiransa kanssa ja näköjään pilannut oman koiransa:( ,,,voi ku raasu tulis kattoon mun 8 koiraa onko näistä YKSIÄÄN pelokas ja epävarma???hah välilä tuntuu että päin vastoin hah,,ja tosiaan mullakin on täällä nyt sekaisin pehmyempää koiraa kovien koirien seassa,,eikä niillä ole kilahtanu pää vaikka ihan sama kuri on ollut niilläkin MUTTA se kuri on ollut niille vain "hellempää"koska ne ei ole tarvinnut kuria kantapään kautta kuten husky,jämpti ja porokoirat ovat tarvinneet!!Että tässäpä mun mielipide,ihan turhanpäiväinen artikkeli taas muiden seassa,hyvä että joku jaksaa näitäkin asioita pohtia näin syvällisesti:)
mää en jaksais,,,ja joo sil on vain 3 koiraa ois kiva tietää rodut:)
mitenkähä se pärjäis 8 koiran kanssa jossa ei olekkaan niin paljon mielyttämisenhaluisia koiria,,ihankohan se nameilla meinaisi saada tämänkin lauman kulkemaan remmissä kauniisti ja metsäkoiran tulemaan luokseen,,epäilen suuresti että menis naisella sormi suuhun koska joskus meinaa mennä mullakin:)myönnän sen hah koraks
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija

taivahan talikynttiät taas:) Empty
ViestiAihe: Vs: taivahan talikynttiät taas:)   taivahan talikynttiät taas:) EmptyMaaliskuu 28th 2012, 10:00

"Eikö se että näemme koiramme aina valtaa havittelevana ja juonittelevana, meille keskisormea näyttävänä olentona, ole juurikin koiran inhimillistämistä?" Voi tsiisus. Mä niin vihaan tota eläinkoulutuskeskusta, menin siihen joku neljä viis vuotta sitten ja kerran siä kävin viikonloppuna koulussa ja avasin suuni että oon käyny vilanderilla ni sithän mut lytättiin ja haukuttiin tyyliin pystyyn ja sit mulle riitti.
Takaisin alkuun Siirry alas

taivahan talikynttiät taas:)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» täs taas asiaa:)
» taas typerä kysymys...
» Seropi kukkoilee (taas)
» ketuikshan seki meni taas...
» Heh taas juttu näistä johtajuus asioista

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: