Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Seropi kukkoilee (taas)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Seropi kukkoilee (taas) Empty
ViestiAihe: Seropi kukkoilee (taas)   Seropi kukkoilee (taas) EmptyMarraskuu 21st 2011, 20:25

Siis tämä meidän seropi 7v alkoi taas kukkoilemaan. Pistin sitten suorilta ihan jääkaudelle ja on nyt 8pvää ollut. Eilen aloitin kieltämään ulkona purkin kanssa ja toimi ihan hyvin, koira kuunteli kiellot enkä tarvinnut kertaakaan heittää ulkona. Tänään sitten koira on ollut koko päivän aivan mulkero sisällä, kiertää pitkin kämppää, haukkuu aivan tyhjille, pöhkii möhkii, tunkee itsensä ihme paikoihin piiloon viha1

Ulkona kävin yksin tuon rakin kanssa niin eikös heti ekan nurkan takaa tullut koira, mun koira ehti sanomaan puf, ja mä ärjäsin EI niin tämän piti yrittää koko ajan yrittää kääntyä takaisin päin uhoamaan sille vieraalle koiralle. Ajoin omani sitten ihan jaloilla/hihnalla pois tilanteesta tämän samalla pyöriessä väkkäränä ja yritti mun taakse. Vieras koira oli sitten hävinnyt ja jatkoimme matkaa niin omani halusi koko ajan mun selän taakse. Minä estin jaloin ja kehollani/ihan siirtämällä koiran eteeni hihnalla, niin tämä pyrki koko ajan takaisin. En ole aivan varma mutta koira taisi napata mua puntista kiinni kun ohjasin sitä. isiso5

Oonko tehnyt väärin että aloitin tämän kieltämisen viikon täydän jääkauden jälkeen? Kitiska on tän koiran joskus katsonut ja sanoi ettei oikein tiedä onko tämä lintu vai kala... Vaikea tyyppi kaiken kaikkiaan tappelu

Kommentteja ja ajatuksia tästä kaikesta, kiitos namnam :867:
Takaisin alkuun Siirry alas

Seropi kukkoilee (taas)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: