Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Koiran pussailu

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Koiran pussailu Empty
ViestiAihe: Koiran pussailu   Koiran pussailu EmptyHuhtikuu 12th 2009, 20:28

Elikkä seuraavaa olen miettinyt. Miten koira kokee, kun emäntä sitä hellittelee, erityisesti kun pussailee? Itse pussailen Ninniä paljon :oops: 8) , kun olen sen kutsunut luokse. Pussailen sitä yleensä kuonoon ( siis kuonon sivuun, joskus sitten ihan kunnon pusuja) Mitä, jos ottaa kaulasta kiinni ja "halii" ? Ihan mielenkiinnosta kyselen, oma koira ei mielestäni näytä mitenkään "kärsivältä" eli ei pistä hanttiin tai käännä päätä pois tai murise yms. Ei kyllä näytä miteenkään siltä, että nauttisi suunnattomasti, antaa halia ja pussailla ihan ok.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Koiran pussailu Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran pussailu   Koiran pussailu EmptyHuhtikuu 12th 2009, 20:32

vaan ku näkisit ku mie pussailen mun piskejä:),,,pittää niitä pussata,kyl ne välillä päänsä kääntää yök mene akka muualle mut silti mie vaan pussaan ja lasken alas ku ite haluan:)hirvee koiran pusukidutus kone hah
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

Koiran pussailu Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran pussailu   Koiran pussailu EmptyHuhtikuu 12th 2009, 20:37

:P Kirsi. Eli ei haittaa vaikka meininki on vähän kuin pussais puhki :lol:
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Koiran pussailu Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran pussailu   Koiran pussailu EmptyHuhtikuu 12th 2009, 20:39

Vaan ei mene suhde pilalle lol!
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija

Koiran pussailu Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran pussailu   Koiran pussailu EmptyHuhtikuu 25th 2009, 16:27

pussasimpa epeliä oikee kunnolla äsken ku päästiin kottiin! Kiltisti se sen sieti raukka-riepu, taisi vähän tykätä salaa.
Mikähä muute se on ku lähes poikkeuksetta ku pidän sylissä tai pussaan epeliä, tai niskasta hieron niin se haukottelee :D tuo toine ei paljoo ikinä haukottele mutta beagle haukottelee paljon, painaa päätä silleen alas ja silmät puoliummessa, miettivän näkösenä ja leuvat avautuu ja haukotusta pukkaa. Onkse jotain """yäk-pusu tuli poskeen, toivottavasti mamma ei nyt suutu ku haluan lähtee pois, no ollaan nyt vielä hetki ei se vieläkään lopeta, hohhoijaa""" tms. vissiin se rauhottelee itseään ku on tukala olla, henkisesti, koska mamma hempeilee tms? ❤

lol!
Vieraili
Vierailija

Koiran pussailu Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran pussailu   Koiran pussailu EmptyHuhtikuu 27th 2009, 09:13

Joskus olen kuullut, että haukotus olisi jonkun näköistä sijaistoimintaa tai pitkästymistä.

Kyllä meilläkin pussataan eikä meidän wilma ainakaan hirveästi rimpuile ellei isäntä väsää ruokaa keittiössä. Sitten pusut saa jäädä ☀
Sponsored content

Koiran pussailu Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran pussailu   Koiran pussailu Empty

Koiran pussailu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuuden koiran laumajärjestys/yhden koiran egoilu?
» Koiran eroahdistus
» Koiran koulutus
» Koiran alue
» Koiran piehtaroiminen?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: