Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Koira merkkailee kaikkialle

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Koira merkkailee kaikkialle Empty
ViestiAihe: Koira merkkailee kaikkialle   Koira merkkailee kaikkialle EmptyHelmikuu 9th 2011, 16:05

Koira: Lähes 3v sheltti, testattu oudoksi linnuksi: kovahko, luotto kunnossa, hyvät hermot, lapsellinen tapaus. Vietikäs (?), paljon pallon ja kaiken liikkuvan perään. Paimentaa kaikkea mahdollista (juoksevia ihmisiä, lapsia...). ADHD-tapaus.
Ongelma: Koira merkkailee ulkona jokaisen kiven ja kannon, varsinki jos siinä on jo merkkausta. Muutettiin n kuukausi sitten mun vanhempien luokse ja merkkaus alkoi. Merkkas sohvaa, mun siskon sänkyä, mattoja, mun vanhempien sänkyä. Meidän huone on jätetty kokonaan rauhaan. Sitä ei voi myöskään viedä poikaystävän isän luokse, kun se merkkailee siellä nurkkia ja mm. poikaystävän 9-vuotiaan jalan. Paskomista tapahtuu kans. Sohvalla ja matolla ollut muutaman kerran. Merkkailu loppuu, kun sille pistää sisällä housut jalkaan.
Merkkailua ei ole silloin, kun mä olen paikalla (paitti tänä aamuna, kun nukuin, niin tää rääpäle oli talon toiseen päähän tehnyt paskat matolle ja merkannut vielä sen).

Vielä sen verran, että sen kanssa ei muuten mitään ongelmia ole kenenkään kanssa. Kaikkia se uskoo ku unelma ja samalla sekunnilla, ei tarvii sanoa samasta asiasta kymmentä kertaa. Vähän hämmentävää...

Vinkkejä?? nauru
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Koira merkkailee kaikkialle   Koira merkkailee kaikkialle EmptyHelmikuu 10th 2011, 13:20

Jospa se tekee uudella reviirillä ulkona merkkauksia toisille koirille. Meilä ainaki ku reviiri vaihtuu tehdään kaikkea kummaa. Kotonahan ne on jo kärryillä "kuka on kuka" naapurustossa joten selvitään vähemmillä merkeillä, kaikki tuntee jo kaikki. Tämä on tätä mun arvailua.
Sisällehän meilläkin välillä tehdään, ei oikein aina pysy kärryillä jos on paljon muuttujia pelissä, monta koiraa, monta ihmistä.niin että miksi mikäkin merkkipissa tuli, KENELLE se tuli (toisele koirae vai jolleki ihmiselle)..vastakin oli lattialla kakat..voi olla hätä, voi olla protesti, mulle, toiselle koiralle, juoksun aiheuttamaa, jonku naapurin juoksun, minun mokan, ruokailun..ihan minkävaan takia. Sitte jos ei syy löydy on pakko vaan tyytyä siihen että jos koira ei vedä, ei karkaa, tottelee, ja jos housut auttaa (meillä auttaa eristys..niinkauan ku mustalla koiralla on pääsy mun kamariin, siellä on sillontällön kakat..Ja oon kyllästyny arvailemaan miksi ja mitä, lopputulos on vaan sataeuroa kuussa sen yhen paskantakia kun joutuu ostaa uuden patjan..joten ei enää kiinnosta pääasia, että se ei sinne pääse niin hommat sujuaa)Joskus tuntuu että ihan sama mitä teen, villieläimet sisätiloissa tekee temppujaan. Mutta se on outoa miksi pitää lapsen päälle pissata..yhen tutun koiraki tekee kuulema sitä että jos sillepääle sattuu niin voi ihan kusta ihmisen päälle, jos siinä on joku haju tai muu. Mikähän teillä on se juttu en tiiä, jospa joku tietäis
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Koira merkkailee kaikkialle   Koira merkkailee kaikkialle EmptyHelmikuu 11th 2011, 08:40

Kai se on vaan pakko myöntää, et ei sille ain voi mitää.
Auttaiskoha hormonipiikki tai sit ihan kiveksien poisto? Sillä on kuitenkii vaa yks kives laskeutunut, eli ei sitä voi missään näyttelyssä käyttää.

ja toi, et se kusi poikaystävän veljen jalalle...mä en tosiaan tiiä. Siellä oli kans yks narttu (ei ollu juoksuja), joten se voi olla jotain egoiluakin.

Pihamaista toi ei välitä. Oli se sit tuttu tahi ei, se vaan merkkailee joka paikan. Pari kertaa oon nähny ikkunasta kui se sutii jollekin. Että sellanen tapaus mulla.

Hah. Tito oli kussu nyt pari päivää sit taas khh:n matolle, niin menin ite siihen päälle kun tito oli vieressä ja sudin jaloille niin kamalasti. Ei se oo sen jälkeen tehny mitään sisälle. En sitten tiiä, kuinka paljon on ollut vaikutusta.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Koira merkkailee kaikkialle   Koira merkkailee kaikkialle Empty

Koira merkkailee kaikkialle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Jos koira puree,,,
» Kolmas koira??!
» Paukkuarka koira
» Yli rakastunut koira
» koira puree

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: