Jospa se tekee uudella reviirillä ulkona merkkauksia toisille koirille. Meilä ainaki ku reviiri vaihtuu tehdään kaikkea kummaa. Kotonahan ne on jo kärryillä "kuka on kuka" naapurustossa joten selvitään vähemmillä merkeillä, kaikki tuntee jo kaikki. Tämä on tätä mun arvailua.
Sisällehän meilläkin välillä tehdään, ei oikein aina pysy kärryillä jos on paljon muuttujia pelissä, monta koiraa, monta ihmistä.niin että miksi mikäkin merkkipissa tuli, KENELLE se tuli (toisele koirae vai jolleki ihmiselle)..vastakin oli lattialla kakat..voi olla hätä, voi olla protesti, mulle, toiselle koiralle, juoksun aiheuttamaa, jonku naapurin juoksun, minun mokan, ruokailun..ihan minkävaan takia. Sitte jos ei syy löydy on pakko vaan tyytyä siihen että jos koira ei vedä, ei karkaa, tottelee, ja jos housut auttaa (meillä auttaa eristys..niinkauan ku mustalla koiralla on pääsy mun kamariin, siellä on sillontällön kakat..Ja oon kyllästyny arvailemaan miksi ja mitä, lopputulos on vaan sataeuroa kuussa sen yhen paskantakia kun joutuu ostaa uuden patjan..joten ei enää kiinnosta pääasia, että se ei sinne pääse niin hommat sujuaa)Joskus tuntuu että ihan sama mitä teen, villieläimet sisätiloissa tekee temppujaan. Mutta se on outoa miksi pitää lapsen päälle pissata..yhen tutun koiraki tekee kuulema sitä että jos sillepääle sattuu niin voi ihan kusta ihmisen päälle, jos siinä on joku haju tai muu. Mikähän teillä on se juttu en tiiä, jospa joku tietäis