| Yli rakastunut koira | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Yli rakastunut koira Syyskuu 23rd 2010, 14:30 | |
| Onkohan kenelläkään ollut tälläistä koiraa joka oikeasti rakastuu niin ihmiseen tai lapseen ettei sen koiran elämään enään muuta mahdu kuin vain se yksi ihminen!koira ei vain voi elää ilman etteikö se koko ajan näe kohdetta,ole sen lähellä,valvoo sen vieressä ym.eli todellakin yli rakkautta joka menee oikeasti jo yli!!ja huomio ei VAHTIMISTA vaan ihan sitä että koira oikeasti pitää huolta lapsesta/ihmisestä,,jos löytyy miten te ootte saanu koiran luopumaan kohteesta ettei menis enään yli koko touhu | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 23rd 2010, 15:28 | |
| Rane? mistä sen erottaa onko vahtimista vai "rakkautta" |
|
| |
JonnaH Pikkaisen alkaa jo kypsyttää
Viestien lukumäärä : 561 Join date : 09.02.2009
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 23rd 2010, 16:20 | |
| Mullon kata ja nadya sellasia ollu... katalta en saanu pois enkä ees yrittäny. Oli niin harmitonta ja mie olin yhtä riippuvainen siitä. Siks sen tuhkat on edelleen uurnassa ja varmaan meidät haudataan samaan monttuun aikanaan. Ja nadya. Sil on sama ku katalla ettei syö tai mitään tee ku murjottaa vaan jos ei oo äitiiiii! Sille ei mikään oo tärkeempää ja on todella yhen ihmisen koira. Vaikkakin lapset on sille myös erittäin tärkeitä. | |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 23rd 2010, 17:05 | |
| Ei kun oikeasti tarkoitan ihan sairaanloista rakastumista,koira hyppii pitkin seiniä kun näkee lapsen ulkona,se vain istuu siinä vieressä eikä nuku ym...eli tosiaan ylirakastamista!!(mul on tälläinen asiakas tällä hetkellä,sen takia kyselen onko kenelläkään vastaavaa tapausta,pertillä ei ole ollu joten ei silläkään ollu mitään vinkkejä sen suhteen) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 23rd 2010, 18:42 | |
| onko se lapsi jotenki sairas, jo sen takia vahtii? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 23rd 2010, 20:57 | |
| Meillähän edellinen koira otti mut aina hoiva kohteekseen valeraskauden aikana. Sitä oli sitten helppo kouluttaa kun se seuras ku hai laivaa. Roosa motkotti kerran äidille kun se oli koiran kanssa mökillä ja mä koulussa, koira oli sitä mieltä että sen piti olla kotona vastaan ottamassa.
Mulle tulis mieleen että pitäskö niistä muista ihmisistä tehdä koiralle myös tärkeitä, että se rakkauden kohde jää hiukan tauolle sen koiran hoitamisesta ja muut tekee sen koiran kanssa mukavia juttuja. Siinä lapsessa on jotain miksi koira seuraa sitä. |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 23rd 2010, 21:02 | |
| kyseessä ihan vauva oisko 2-3kk ikäinen ja tietääkseni ihan terve,siis koira ei muuta tee kun kävele äidin perässä missä vauva missä vauva,ulkona vain kävelee rattaiden vieres missä vauva ei välitä mistään muusta,perheen muut koirat on nolla ja kaikki muu on nolla,ainu on vain vauva!ja ku vauva on yksi se vain nuolee ja rakastaa vauvaa siinä lähellä ollen,ei puolusta vauvaa keneltäkään ym.eli ei mitään vahtimista,agressiota vaan oikeasti puhdasta hellyyttä joka meni ny vähän yli | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 04:49 | |
| Jännä, jos ei pertillä ole ollut vastaavaa |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 09:02 | |
| ei kenelläkään muulla ku mulla,,mää osaan kerätä näitä outoja juttuja:) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 10:01 | |
| no johan on...millanen se on ollut sit ennen?onko se joku laumis tyyppinen jos sille perhe on vaan niin in. Onko välit ihan kunnossa, jos kummiskin johtais siitä ku hänen täytyy huolehti vauvasta?mut jos on sen verta itse varma että ei turhia pörise, vaan vasta sitten jos huomaa että on oikea uhka?tai jos puolustus vietti on kummiskin suht matala tai jotain...kääk pakko tuolle on olla selitys |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 11:10 | |
| ihan ok ollu ennen,ja johtajuus on laitettu kuntoon on pidetty jääkaudet ym.mut ei vain auta ei sitten mikään,vauva on sen elämä!siis se on oikeasti jo neuroottista!se alkoi kuulemma heti ku vauva tuli taloon sen takia ne asiakkaaksi tulivat,ja jopa tehtiin jääkautta vähän"väärin"että tulis eroa vauvaan mutta ei vain auta ei sitten mikään,tippoja on annettu ei auta,no ny laitan uuden kuurin postiin josko se auttais,,en tiiä,,vaikeeta | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 17:38 | |
| Jos se on narttu niin eläinlääkärille, galastop-kuuri saattas lievittää oireita. Nartuthan saattaa ottaa ihan minkä tahansa kohteen hoivatakseen. Ei tule muuta mieleen. Valeraskauden pitäs kuitenkin mennä liikunnalla ja vähemmällä ruualla ohi ihan itekseen. Jos se vauva vaan tuoksuu koiran mielestä vastustamattomalle. Se tuoksu häviää kiinteeseen ruokaan siirtymisen myötä. |
|
| |
Täpläkäs En enään jaksa kuulla sanaa koira
Viestien lukumäärä : 2060 Join date : 09.02.2009 Ikä : 52 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 21:14 | |
| Nupukka? Sehän sählää (haukkuu ja hyppii ja pyrkii kaikin tavoin ovest mukaan) jos lähen pois kotoonta ilman sitä. Ja jos vaikka mennään lenkille silleen, etä joku muu taluttaa Nupukkaa, niin se vetää ihan sikana mun perään ja kiljuu "Äiskä älä jätä", ihan selvästi. Nupukka kun luulee, ettten mie pärjää. Se kun kattoo mun vammoja. Mie oon sille heikko ja se kukkoilee, luulee olevansa mun pomo.
Sitt sillä on ihme juttuja. Alkaa haukkuu, kun näkee, että oon ottaas roskia. N. ei pääse roskikselle yleensä mukaan, kun en jaksa, kun toi vetää ja höösää. Eikä mun mielest välttämättä koiran tarvii päästä kaikkeen mukaan mitä omistaja puuhaa.
Kaveri sano, että laita koira kylmästi toiseen huoneeseen,kun lähet. En mie oikein tiiä, kun ei Nupukka mitään hajota ja silleen osaa sitte, olla kunhan se vähän riehuu haukahtaa mun perään.
Toivon, että tulevaisuuden koiralle pystyn jotenkin jo pikkupennusta opettaa nää johtajuusasiat, ilman että elämästä tulee tällasta vouhotusta.Se on sitte joskus se.
Kiakkein kätevintä ois opettaa koira siihen, että se jää vaik siihen eteiseen istumaan, ja saan mennä ovesta rauhassa ulos. Sitte koira tehkööt mitä tekee sen aikaa kun oon pois. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 22:17 | |
| Isin vanha vehnäterrieri (uros) oli tommonen kun mä synnyin. Ymmärtääkseni koira oli kuitenki niin vanha ettei sille mitään tehty kun ei siitä ollu mitään harmia sinänsä. Koira oli jo ihan sokee ja pidätyskyvytön ku rupesin liikkumaan lattialla, joten koira pääsi sillon pilven reunalle Tutuilla oli landella muutamia koiria joilla toi on ollu enemmän tai vähemmän agressiivista vahtimista ja semmosta hoitamista joka muistuttaa enemmän valeraskauden "sukkien hoitamista", ei taida olla sama asia? |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 22:32 | |
| uros koira ja terrieristä kyse:) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 24th 2010, 22:48 | |
| Se on siis uros terriereiden ominaisuus eikä sille voi mitään |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira Syyskuu 28th 2010, 00:15 | |
| Meilläkin Uffelle pidetty jääkaudet sun muut. Se rakastaa nukkua mun kainalossa sillein, että kiedon käden sen ympäri (se ei osaa muuten nukkua siinä, vaan nousee sit istumaan ja vetää mun kättä, että MAMMA!). Se seuraa mua joka paikkaan ellei se sit tosiaan oo liian väsynyt. Se uskoo jok'ikinen kerta, kun pyydän sen luokse. Joka kerta kun se on epävarma itestään, se tulee mun viereen ja alkaa tapittaa silmiin. Joka kerta, kun se innostuu jostain, se vaan tapittaa mua silmiin. Se menis ihan mihin vaan mun kanssa. Ennen näin ton kamalana ongelmana, mut jääkauden jälkeen, kun kaikki tuhoomiset mun takia ja riehumiset vastaantulijoille, ja luottoo saatiin lisää&lisää, siitä tuli tollanen Se on ihan mammanpoika. Mut en osaa sanoo, että oisko se sit tota samaa......... En oo koskaan kuullut koiran olevan tollanen. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yli rakastunut koira | |
| |
|
| |
| Yli rakastunut koira | |
|