Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Koira naksuu

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Koira naksuu Empty
ViestiAihe: Koira naksuu   Koira naksuu EmptyLokakuu 8th 2010, 21:09

Eli otsikossahan se tärkein jo tulikin. Ada on alkanut välillä naksumaan jaloistaan tai selästään. En oo saanut naksahtelua paikallistettua oikeen mihinkään niveleen. Äsken varmaan vartin kääntelin ja vääntelin koiraa ja sain jo kaikki jalat naksahtamaan lappu Jalat ei naksahtele mielestäni kävellessä, mutta esimerkiksi silloin kun koira menee petiinsä ja välillä kun venyttelee. Puoli vuotta sitten kuvattu läpikotaisin koko koira - täysin terve (B lonkat, 0 kyynärät, terveet polvet, terveet olkanivelet, selkä terve mutta yksi ylimääränen lannenikama löytyy). Ei ole kun kerran elämänsä aikana ontunut, silloinkaan ei ontunut selvästi mitään jalkaa joten epäilin selässä jotain jumia. Meni parin päivän levolla ohi. Lempiharrastus koiralla on metsässä kivien päältä hyppiminen ja hepulointi. Ei siis kovin kipeältä vaikuta, mutta mistä senkin tietää. Onko jollain kokemuksia vastaavasta tai muuten hyviä neuvoja? jar
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Koira naksuu Empty
ViestiAihe: Vs: Koira naksuu   Koira naksuu EmptyLokakuu 8th 2010, 21:26

Niin meilläki koirilla välillä naksuu ja paukkuu kuten minulla itsellänikin:)en ole tuollaisesta ollu ikinä huolissani en itellä enkä koirilla:)
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

Koira naksuu Empty
ViestiAihe: Vs: Koira naksuu   Koira naksuu EmptyLokakuu 8th 2010, 21:43

Mä oon niin vainoharhanen et mun mielestä sillä on vähintään lonkka pois maljastaan joku3
Sponsored content

Koira naksuu Empty
ViestiAihe: Vs: Koira naksuu   Koira naksuu Empty

Koira naksuu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Karkasiko koira?
» Jos koira puree,,,
» Kolmas koira??!
» Paukkuarka koira
» luikku koira

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: