Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Alennanko arvoani koiran silmissä?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Alennanko arvoani koiran silmissä? Empty
ViestiAihe: Alennanko arvoani koiran silmissä?   Alennanko arvoani koiran silmissä? EmptyElokuu 15th 2010, 23:34

Kysymyksessä siis 2-vuotias sekarotuinen uros, joka tykkää hengailla parvekkeella. Tarkkailee sieltä maailman meno tai vain nukkuu.
Kysyisinkin, että teenkö väärin, koska avaan koiralle oven, kun se sitä raapimalla pyytää? Alennanko näin omaa johtoasemaa?

Mielestäni on kuitenkin ihan ok, että koira menee parvekkeelle, koska tykkää olla siellä ja myöskin siellä on näin iltaisin viileämpää. Aina en kuitenkaan koiraa päästä ja kyllä sitten lopettaa raapimisen.

Eli mitäs mieltä olette asiasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: Alennanko arvoani koiran silmissä?   Alennanko arvoani koiran silmissä? EmptyElokuu 15th 2010, 23:45

No jos aatellaan tiukilla säännöillä niin koirahan tällöin vaatii ja komentaa sinua että päästä minut ulos,eli näiden sääntöjen mukaan ei pitäis päästää vaan odottaa että koira lähtee ja sitten avata ovi ja päästää koira pihalle
No mut joo ite olen kyllä ihan tehny miten sattuu,manta pyytää usein pihalle ja samoin muutkin rakit ja yleensä niillä on sit kusihätäkin(varsinkin sudella)ja eikä mun maailma ole siitä sen kummemmaksi muuttunu vaikka ny olen päästäny koiria ulos ku ne on pyytäny,,,mut välillä taas jos näen että mantaki tököttää oven edessä sen näköisenä että päästä ulos ja tiedän ettei varmaan ole hätä,olen vain katellu telkkua niin sit se on luovuttanu ja menny maate jonnekkin muualle,,
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Alennanko arvoani koiran silmissä?   Alennanko arvoani koiran silmissä? EmptyElokuu 16th 2010, 06:24

Oma saku kolistelee tassulla vesikuppia kun se tarvitsee täyttämistä. Samalla tavallahan se vaatii minua täyttämään kupin. Olen 99% tapauksista käynyt täyttämässä kupin eikä koira ole siitä vielä muuttunut miksikään. Kupin olen täyttänyt mahdollisimman vähäeleisesti eli kuppi pois lattialta, täyteen vettä ja takaisin lattialle, ilman mitään lässytyksiä "No onko se vesi päässyt loppumaan" tms.
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: Alennanko arvoani koiran silmissä?   Alennanko arvoani koiran silmissä? EmptyElokuu 16th 2010, 06:55

tosta tuli mieleen että manta myös tulee tökkimään nokalla ja juoksee takasi keittiöön jos vesi on loppu ja just kuten keppikin tekee noi mieki teen enkä lällyttele:)
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Alennanko arvoani koiran silmissä?   Alennanko arvoani koiran silmissä? EmptyElokuu 17th 2010, 22:52

Jees. Meilläkin tollasia tilanteita, että koirat vaatii päästä ulos tai täyttää vesikuppia. Mitään muuta ne ei oikein vaadikkaan (sellasta että mä huomaisin jippe ), mut melkein joka kerta tehdään se ilman, että kiinnitetään niihin mitään huomiota. Tosin ton veden kanssa mä teen joka kerta niin, että ne saa luvan odottaa ennen siihen syöksymistä ennen kuin anna luvan ottaa. Muuten se vesi läikkyy joka paikkaan... Niin, eikä ne oo siitä mikskään muuttunut. Välillä, jos ne vaatii päästä ulos, pyydän niitä odottamaan, maate tai tekemään jotain, ja välillä taas en pyydä mitään.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Alennanko arvoani koiran silmissä?   Alennanko arvoani koiran silmissä? Empty

Alennanko arvoani koiran silmissä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuuden koiran laumajärjestys/yhden koiran egoilu?
» Koiran eroahdistus
» Koiran koulutus
» Koiran alue
» Koiran piehtaroiminen?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: