Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Mustasukkainen koira

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Mustasukkainen koira Empty
ViestiAihe: Mustasukkainen koira   Mustasukkainen koira EmptyToukokuu 31st 2010, 10:39

No niin... Meikäläinen on elellyt tässä sinkkuna 2,5 vuoden ajan, eli kakslahkeisia ei oo juurikaan tuotu koiralle näytille. Nyt sitten kun on piiiiitkästä aikaa vähän sutinaa ja säätöä, niin Kettu on ihan mulkku! isiso5 Tää mies on ny käynyt mun luona muutamia kertoja ja aina koira ottaa sen vastaan jumalattoman haukunnan kera, eikä meinaa hiljentyä millään. Lisäksi tuijottaa alta kulmien koko ajan, tunkee sohvalla väliin ja ilme on sellainen "voi vittu, elämä potkii mua päähän" 23456 Lähtee kyllä käskystä pois, menee omalle petilleen maata hyvin masentuneen oloisena ja huokailee syvään... Pistää lähinnä naurattamaan kun toinen on niin down hekoheko

Kettu tulee kyllä kerjäämään rapsutuksia ja oli aivan onnessaan kun mies hetitteli sille palloa pihalla... Eilen sitten istuskeltiin tuossa sohvalla vieretysten ja koira pyysi lupaa päästä kans sohvalle... Annoin sen tulla. Mies laittoi käden mun jalan päälle, salamana kettu tassun miehen käden päälle tyyliin Mun oma! joku1 Mies lähinnä vaan naureskeli koiran omistushalulle ja siirsi kätensä mun reidelle... hammasta meinas tulla, kettu näykkäs ilmaa ja sai kyllä lentävät lähdöt...

Vinkkejä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mustasukkainen koira   Mustasukkainen koira EmptyToukokuu 31st 2010, 11:43

Näytät sille koiralle kuka käskee. Häädät sen pois kun tulee härkkimään siihen teidän lähelle ja kaikein tärkein: koiralle ei anneta mitään lupaa/ rapsutuksia kun sitä pyytää! On oikein kerjännyt, että voinko tulla ihan varmuudeksi vahtimaan teidän puuhia... Mieskin voisi tehdä aloitteen, kun esim. palloa alkaa heittelemään ja hän voi myös ärähtää koiran pois, kun tulee siihen geekoilemaan.Tuossa viimeisessä tilanteessa teit ihan oikein ylös .
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mustasukkainen koira   Mustasukkainen koira EmptyToukokuu 31st 2010, 11:58

Joo, myönnän että tuon otuksen kanssa on tullut lipsuttua välillä, eli täysin oma moka. Se on vaan niin kiero ja osaa näytellä tooooosi suloista nappisilmiensä kans, mutta nyt laitetaan luupää taas ruotuun isiso5

Mites teidän muiden koirat on reagoinu, kun pitkän sinkkuilukauden jälkeen mammalla on jälleen sutinaa? mieti
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mustasukkainen koira   Mustasukkainen koira EmptyToukokuu 31st 2010, 16:12

hmn.. en nyt tiedä miten paljon tänne kehtaan kirjotella.. mut sanotaanko näin et huomaa kyl eron koirien käytökses... Ronja on joko ihan onnessaan ja omii miehen itelleen tai sit on puolustusvaihde päällä.. jommin kummin.. roope on silleen et miestä ei ois olemassakaan... tai sit vaan hyötyy rapsuttajasta... mut joo... tosi napakkana saa olla... ja tietty ois ihanaa ku mies tulee käymään mun luona ekaa kertaa et koirat ois ku enkeleitä ja tulis kiva vaikutelma.... mut tämähän i tietenkään onnistu... jippe pitäs pyöritellä noita miehiä enempi kotona, ettei ne ois niin harvinaista "herkku" koirille.... hekoheko taasus
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: Mustasukkainen koira   Mustasukkainen koira EmptyToukokuu 31st 2010, 16:17

siirretty tänne kun tämäkin on ns.ongelmien käsittelyä love2
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Mustasukkainen koira   Mustasukkainen koira EmptyKesäkuu 1st 2010, 00:34

juu, hyvä kun siirsit, en ite hoksannu lappu2
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mustasukkainen koira   Mustasukkainen koira Empty

Mustasukkainen koira
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Koira tuhoo
» Paukkuarka koira
» Koira syö kiviä
» Karkasiko koira?
» Jos koira puree,,,

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: