No niin... Meikäläinen on elellyt tässä sinkkuna 2,5 vuoden ajan, eli kakslahkeisia ei oo juurikaan tuotu koiralle näytille. Nyt sitten kun on piiiiitkästä aikaa vähän sutinaa ja säätöä, niin Kettu on ihan mulkku!
Tää mies on ny käynyt mun luona muutamia kertoja ja aina koira ottaa sen vastaan jumalattoman haukunnan kera, eikä meinaa hiljentyä millään. Lisäksi tuijottaa alta kulmien koko ajan, tunkee sohvalla väliin ja ilme on sellainen "voi vittu, elämä potkii mua päähän"
Lähtee kyllä käskystä pois, menee omalle petilleen maata hyvin masentuneen oloisena ja huokailee syvään... Pistää lähinnä naurattamaan kun toinen on niin down
Kettu tulee kyllä kerjäämään rapsutuksia ja oli aivan onnessaan kun mies hetitteli sille palloa pihalla... Eilen sitten istuskeltiin tuossa sohvalla vieretysten ja koira pyysi lupaa päästä kans sohvalle... Annoin sen tulla. Mies laittoi käden mun jalan päälle, salamana kettu tassun miehen käden päälle tyyliin Mun oma!
Mies lähinnä vaan naureskeli koiran omistushalulle ja siirsi kätensä mun reidelle... hammasta meinas tulla, kettu näykkäs ilmaa ja sai kyllä lentävät lähdöt...
Vinkkejä?