Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Mistä löysit minut

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 07:26

Olen näköjään sen vanhan ottanu pois,,elikkäs ihan mainonnan vuoksi että missä kannattaa mainostaa ym.kysely mistä löysit minun tiedot?jos muistat niin laita hakumoottori esim.tele,yritysopas jne,,,,kiitos tiedoista :yöt2:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 09:25

Kaveri kerto että hänen kaverilla on ollut paljon sakemanneja et se voi varmaan jeesaa...sit menin käymään "kaverin kaverilla" rietämättä että edes menin koirakouluun :yöt2:
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 09:40

Pertin voorumin kautta.

Älä ainakaan mihinkään yritysteleen laita. Siellä kun hakee koirakouluja tai vastaavia niin tulee kaikki "rapsutamunmurisevaakoiraa" koulut jne. Parhaaseen lopputulokseen pääset varmasti kohdistamalla mainonnan tehokkaasti esim. koiralehtien kautta. Tosin tällöin mainoksen sisältö on oltava erittäin kohdallaan. Lisäksi reippaalla "brändäyksellä" saa varmsti puskaradiota kuuluttamaan kovempaa eli koirakoulukitin asiakkaille (kurssin läpäisseille) "Look at us, we used Kiti" t-paidat päälle.Paidan hintahan sisältyy tietysti kurssimaksuun, jottei tappiota tule :4100:
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 09:47

toi paita oli aikas hyvä idis lol!
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 09:53

Joo toi paita oli hyvä idis todella. Sit sun pitää myös teettää käyntikortteja ja antaa niitä meille. Voimme sit aina tarvittaessa jakaa niitä tarvitseville. On nimittäin monta tilannetta jossa olis tehny mieli tollainen kortti antaa. Ja onpa multa monta kertaa lenkillä kysyttykkin, että missä koirakoulussa ootte käyny. Ei ne ihmiset muista kuitenkaan jos niille vaan sanoo koirakouluttajan nimen...

Itse löysin Kirsin muistaakseni Pertin foorumin kautta, jossa joku minulle vastasi että mene Kirsille kun kysyin hyvää kouluttajaa Helsingistä. ONNEKSI en menny kenellekkään muulle!!!!! :867:
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 11:12

Löysin töistä hyllystä pertin kirjan ja lukasin sen, sit googletin pertin ja eksyin koiraneuvolan sivuille je sieltä löysin kirsin yhteystiedot ja valitsin sen, kun asui meidän vieressä kittys
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 12:17

kirsillähän on jo käyntikortit... mie löysin vähän samal taval ku Lellu.. pertin kirja oli luettu jo pariinkin otteeseen... ite kyhänny purkin ja sil koitin saada autossa rähinän, samoin takapihal päättömän rähinän kuriin.. kun olin muuttamas vantaalle kaksi vuotta sitten, ni kirsin nimi pompsahti googlesta vaan ku etin koirakouluja.. ja ku huomasin et viel pevi-kouluttaja ni ehdottomasti halusin mennä! :4100:
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 13:16

pertin foorumin kautta, lueskelin siellä juttuja ja kirsin höpötykset tuntu osuvan muhun paremmin ku muiden. Kirsistä tuli sitä kautta hyvä kuva joten matkasimme koirakoulu kitiin
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 13:59

Voi ei,,pitääkö mun alkaa taas laittaan juttua pertin foorumille,,en jaksais tappelu 264
paita juttu ihan jees ku olis ylimääräistä rahaa ku noihinkin hattuihin meni monta satkua ku pitää tilata tietty määrä
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 14:41

Kirjastosta löysin koirankorjauskirjan jonka myöhemmin ostin itelle ja sit sen pohjalta googletin pertin ja koiraneuvolan sivuilla ja sieltä löyty kirsi ja sit kirsin kotisivuja tutkaileen ja ku oli saku immeisiä ni ilmankos otin yhteyttä :yöt2:
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 14:53

muuli kirjoitti:
Löysin töistä hyllystä pertin kirjan ja lukasin sen, sit googletin pertin ja eksyin koiraneuvolan sivuille je sieltä löysin kirsin yhteystiedot ja valitsin sen, kun asui meidän vieressä kittys

Samma här, jos ei nyt ihan vieressä mut lähellä kuitennii kiitti Ja kirjan tilasin jostain?, ihan mielenkiinnosta koska eihän meillä mitään ongelmia ollut (HAH). Pyörittelin asiaa mielessä ehkä liiankin kauan, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan...vaimitensenymeni :4100:
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 14:56

Koiraneuvolan kautta löytyi yhteystiedot. Sitä en kyllä muista, miksi tultiin juuri sun luokse..
mutta hyvä että tultiin :)
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 15:43

Mulle neuvo "kasvattaja"/myyjä, että luepa koirankorjauskirja..Kun soittelin sille, että onks mitää vinkkiä miten saan pentukoiran olemaan huutamatta poissaollessa :) sit kävin selaamassa kirjaa kirjakaupassa, ku totesin että kirjastossa sitä ei näy ja on varattu. googletin sanan "perttivilander" ja löyty koiraneuvola, sitten siellähän jo sina ja kirsi vastaili kysymyksiin, ja yksärillä ja soittamalla otin yhteyksiä sitte.

Viimeinen muokkaaja, Emil pvm Toukokuu 23rd 2010, 17:26, muokattu 2 kertaa
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 15:45

Koiraneuvolan kautta. Onko sulla ilmoitus jo Koirat.comissa... Petsiessä ( onko liian lapsille suunnattu tämä).

Tuolla Koirat.comissa on näköjään joku tapahtumakalenterikin jossa esim Visio ilmoittelee... Ja onhan sielläsunkin ilmoituksia näköjään heh!
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 18:08

Muistaakseni koiraneuvolan kautta. Koiraneuvola taas löytyi kaverin vinkistä. :)
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 18:10

Mulla oli joskus koiramme lehdessä mainos ei tullu sitä kautta yhtään asiakasta,,ja sekään ku ei ollu mikään halpa,,mut ny kyl aion satsata vain tohon lemmikkipalstan mainokseen,,,noi telehaku operaattorit on sen takia hyviä koska ne hakee myös googlen kautta tietoja,,mut itse googlessa mainostaminen maksaa monta,monta,monta satasta joten siihen ei ole vara.
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 18:32

tota eiks facebookissa saa ilmottaa ilmaseks?? siin pyörii niit mainoksia etusivulla
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 18:34

Kyl ne maksaa siellä. Onko sulla Kirsi tuolla Koirat.com?
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 18:37

koirat comi kallis eikä niin tehokas kuin lemmikkipalsta,,ja siellä on noi kurssi ilmoittelu ilmaista,,face maksaa,,(heh tytöt voi kyl todistaa automatkasta miten sitkeesti ne niitä mainoksia myy kun olin puhelimessa varmaan 10min eikä tajunneet etten halua palvelua)
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 20:01

mä löysin kuukkeloimalla ongelmakoirakouluttajan ja poimin sen, jolle pääsi järkevimmin yleisillä koiran kanssa ja ehdoton lisäplussa oli homeopatian ja kukkaterapian tuntemus.

nettimarkkinoinnissa hakukoneet toimivat todistetusti paremmin kuin esim. bannerimainonta, vaikka sekin toimii oikeissa kohteissa jotenkuten. eli kannattaa kirsi tutustua hakukoneoptimointiin, mulla voi olla siitä jopa jotain matskua työelämästä jäljellä jos joskus pääsen tuonne vintille kiipeämään.

sitten ihan OT: hetkeäkään en ole katunut kirsin valintaa! mä onnekseni kävin ensin sun luona ja sitten vasta luin sun päikystä esittelyn - waaaay too much information! mä olisin saattanut säikähtää ja jättää ajan varaamatta jos olisin lukenut sen ensin... kun olin jo käynyt sun luona, se ei enää muuttanut päätöstä mihinkään, mutta oikeesti olisi voinut ennen sun tapaamista muuttaa. mutta se on varmaan vaan mun henk.koht. ongelma, kun joku kirjoittaa liian läheltä omia kokemuksia liippaavia juttuja niin se ehkä tömähtää johonkin suojamuuriini. tai sit se on vaan sitä, että sitä haluaa tavallaan aluksi pitää ammattilaista ammattilaisena, eikä ihmisenä. eli tietää vain kaiken mikä sussa liittyi koiriin.
Vierailija
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 22:22

Koiraneuvolan kautta löysin minäkin, neuvola puolestaan löytyi kuukkelin avulla. Lueskelin Kirsin vastauksia, joiden perusteella vaikutti tosi hyvälle ja ennenkaikkea huumorintajuiselle tyypille! :*aplodit*: Matkaa tuli täältä yli 400 kilsaa, mutta reissu oli kyllä sen arvoinen! No, tulihan sitä samalla reissulla käytyä Tuusulassa sukuloimassa... Me siis tehtiin ihan vaan toi pitkämatkalaisen yks käynti. Myöhemmin ajattelin vetää koiran kans koko koulutussession läpi (oma moka, lepsuilin liikaa) jääkausineen kaikkineen ja kävin Pertillä. Se asui silloin jo Kokemäellä, joten oli puolet lyhyempi matka, muuten olisin kääntynyt taas Kirsin puoleen. Täytyy kyllä myöntää, että sain paljon enemmän irti yhdestä käynnistä Kirsillä kuin kolmesta Pertillä... mieti Pertti kun ei paljoa selitellyt, jos ei hoksannut ite kysyä...
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 22:40

Koiraneuvolan sivuille tuli ite kans eksyttyä ja sieltä Kirsin bongasin :)
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 19th 2010, 23:40

Pertiltä ja Seijalta sain parsonrusseli Pocon ja koirankorjauskirjan matkaevääksi--> päästin Pocon johtajaksi laumaan ja lellin piloille--> luin kirjaa --> Päädyin koiraneuvolan sivuille --> löysin Koirakoulukitin --> korjattiin Poco (ja omistaja) :)
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 20th 2010, 10:08

Avasin suuni Joen käyttäytymisestä kaverin kaverille jolla on hurjasti koiria, kysyi mikset mee Vilanderille. Googletin tyypin ja luin ettei enää ota isoja koiria. Tuskailin tätä toiselle kaverilleni joka kertoi käyneensä podengo-laumansa kanssa Vilanderin oppilaalla, mainitsin Joen kasvattajalle aikeistani ettiä tää Vilanderin oppilas ja kasvattaja piti ensin ihan höpönä ja pelkäs ettei onnistu. Sain Kirsin nimen selville googlettamalla Vilanderin ja mainitsin sen (Kirsin nimen) kasvattajalle. No Kasvattaja muisti että Kirsillä on käynyt myös Joen veli jolle homma toimi ja itse hän muisti Kirsin eläinkaupasta ja sanoi että Kirsi on mukavan oloinen.
Näiden suositusten jälkeen uskalsin soittaa :yöt2:

Ai juu, ja näiden lisäksi luin Pertin sivuilta Kirsin oman tarinan ja erityisesti perustelu tekstille oli mulle tärkeä. Eli jotenki niin että "pevi-kouluttajat" oli listattu sivuille siksi että asiakas voisi luottaa siihen että on oikeasti Pertin oppilas, ettei asiakkaan tarvi pelkää.

Mulle toi oli yhtä tärkee ku kaikkien tuttujen kuuleminen ennen Kirsille soittoa, oltiin käyty JOen kanssa jo niin monessa höpöhöpö koulussa ja tää oli oikeesti Joen kanssa viimeinen yritys yhdessä ja siksi mulle niin tärkee, että itkin puhelimessa kun Kirsiltä ajan sain. Seuraavalle viikolle. Olin varautunu oottamaan pahimmillaan pari kuukautta :4100:
Vieraili
Vierailija

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut EmptyMaaliskuu 20th 2010, 21:07

Kaveri sanoi, että aikoi mennä koiransa kanssa koiraneuvolaan (Pertille). Mä vähän ihmettelin mikä se on. Sitten samalla viikolla alueen ilmaisjakelulehdessä oli sivun juttu Pertistä. Päätin ottaa yhteyttä Perttiin :4100: Pertti oli varmastikin hyvin kiireinen koska ei koskaan vastannut sähköpostiini. Varmaankin koiraneuvolan sivuilta löysin sitten Kirsin yhteystiedot ja laitoin sähköpostia. Kirsi vastasi saman tien ja aikakin löytyi melkein heti. :*aplodit*: Koukkuun jäätiin.

ps. Kaverilla tuli muuta ja koiraneuvolaan meno jäi. Tosin viimeksi kun kävin, kolinapurkki oli yllättäen käytössä mutta en ole varma että millä ohjeilla mieti
Sponsored content

Mistä löysit minut Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä löysit minut   Mistä löysit minut Empty

Mistä löysit minut
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» mistä tunnistaa kipukoiran?
» Mistä oireista viette koiran eläinlääkäriin?
» Barffi kauppoja ym.mistä voi ostaa raakaa lihaa...kirja koiran luonnonmukainen ruokinta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: