Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

vetoleikeistä ja murinasta

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Saria
Lisä tieto ei tapa
Lisä tieto ei tapa
Saria

Viestien lukumäärä : 155

vetoleikeistä ja murinasta - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: vetoleikeistä ja murinasta   vetoleikeistä ja murinasta - Sivu 2 EmptyJoulukuu 4th 2010, 23:11

Siis eiks toi vetoleikki oo sitte pahasta? Mäkin olen opettanu Lakun vatoleikkiin ja sitä harrastetaan joku 2- 3 krt/vko. Oon vaan lukenu, ettei sitä sais tehdä liian usein koiran kans?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: vetoleikeistä ja murinasta   vetoleikeistä ja murinasta - Sivu 2 EmptyJoulukuu 4th 2010, 23:11

tarkoitan ny sitä että meillä vetoleikit on PALKKANA agilityssa ja mantalla tokossa jne,,en leiki noiden kanssa muuten vetoleikkejä
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Saria
Lisä tieto ei tapa
Lisä tieto ei tapa
Saria

Viestien lukumäärä : 155

ViestiAihe: Vs: vetoleikeistä ja murinasta   vetoleikeistä ja murinasta - Sivu 2 EmptyJoulukuu 4th 2010, 23:13

Ok. No niin mäkin ajattelin, meilläkin on palkkana.
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: vetoleikeistä ja murinasta   vetoleikeistä ja murinasta - Sivu 2 EmptyJoulukuu 4th 2010, 23:20

ja mun piti opettaa piru eli uskaltaa olla sika mun kanssa sit ku tehdään jotain jännää:)manta ny käy tohon jänikseen niin kiinni ettei enään tarvinnu paljon opetella ,mut patukkaan ei tartu on vähän että joo vedä ite hah,,,
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: vetoleikeistä ja murinasta   vetoleikeistä ja murinasta - Sivu 2 Empty

vetoleikeistä ja murinasta
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: