Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Koira ei halua tulla sisälle

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Koira ei halua tulla sisälle Empty
ViestiAihe: Koira ei halua tulla sisälle   Koira ei halua tulla sisälle EmptyElokuu 10th 2009, 11:03

No niin, nyt piski on keksiny uuden tavan käydä mun hermoille! :evil: Pidän sitä paljon irti tuossa pihassa, mutta kun olis sisälle tulon aika niin pistää maahan makaamaan eikä hievahdakaan. Toljottaa vain pää kallellaan, että vittuako akka huutelet sielä, mä en liiku :shock: :lol: Periksi en oo sille antanu kertaakaan, mutta siitä huolimatta kokeilee... Kun meen viereen polkemaan jalkaa tai rämisyttämään purkkia, niin koira laittaa vaan korvat luimuun ja yrittää painautua vielä alemmas :shock: Siitä se sitten luikkii kierrellen ja kaarrellen ja vältellen sisälle ja menee yleensä mököttämään sängyn alle. Miten tos tilantees pitäis toimia oikeaoppisesti? Ei kai sitä kotipihassakaan häätää voi, vaikka jättääkin noudattamatta tänne-käskyä? Sitä paitsi häädön tuo on oppinut jo aikapäiviä sitten :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija

Koira ei halua tulla sisälle Empty
ViestiAihe: Vs: Koira ei halua tulla sisälle   Koira ei halua tulla sisälle EmptyElokuu 10th 2009, 11:45

Mä olen valmistautunu siihen että jos mun koiranretale tekee joskus saman, se jää pihalle yöksi. Sen verran lämpimän ystävä tuo on, että tuskin uskaltaisi toista kertaa olla tottelematta. Mut meillä on aidattu piha..

Entä joku toisenlainen "heräte", esim. joku nurmikonkastelija jonka väännät täysille koiran vieressä jos jättää tottelematta? Oikein joku maailmanlopun juoni?
Takaisin alkuun Siirry alas

Koira ei halua tulla sisälle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Koira ei halua irtaantua omistajasta
» koira kusee ja paskaa sisälle, APUA?
» Koiran ulostaminen sisälle
» Yli rakastunut koira
» Koira tuhoo

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: