Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Purkki/tölkki

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 17:20

Minkälaisen ja kokoisen tölkin olette havainnu hyväks? Kirsillä oli sellainen iso tölkki, joka ei samallalailla vieriny ympäriinsä ku taas meillä käytössä oleva kaljatölkki joka kovempaa matskua...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 17:37

Mä käytän eniten noita bisse tai siideritölkkejä, mutta kaikista paras purkki on ollu semmonen silkkipuuteri-purkki, mikä oli aika paljon kovempi kun tommonen juomatölkki. Ja paljon pienempi (helppo taskussa) ja kovaäänisempi kun "tavalliset" :D
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:03

Sellainen energiajuoma tölkki pikkuinen olis niin näppärän kokoinen mut en tiedä sit tehosta...
Mä myönnän yhden jutun... :oops: Mua hävettää hillua noiden tölkkien kanssa ihmisten-ilmoilla vaikka tietäsin tekeväni oikein. Tulee tunne et varmasti olen kohta jossain yleisöpalstalla tai poliisit perässä. Olenko ainut jolla tällaista ollu alussa? :|
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:06

Kaikil on sama ongelma alussa kunnes sitä itse kovettuu eikä sitä sit enään reagoi eikä ajattele mitä muut ajattelee:)
ja se on kans paha juttu jos sinä epäröit vähänkin käyttää purkkia niin koira sen vaistoaa ja voela ongelmat tulee uudestaan esille!
eli tulpat korville ku lähdet lenkille äläkä edes katso vastaantulevia ihmisiä!se katsominen joskus laukaisee sen että ne alkaa urputtamaan,mut ku sitä vain kävelee eteenpäin kattomatta minnekkään ei monikaan kehtaa sit ottaa katsekontaktia ja jäädä nalkuttamaan.
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:13

En mä ole nyt pariin päivään muutenkaan ketään huomannu ku lenkillä käyny, en edes tuttuja, ku tuijotan vaan miten koira käyttätyy. Kohta varmaan puhuvat et onpas se Pellikaiska ylpistyny 8) Ja sit ku pääsen urakalla sitä purkkia käyttämään niin toiv en huomaa ketään sittenkään. Mistähän sais sellaiset laput jotka hevosilla on silmien luona scratch :lol:
Mitä niissä sun tölkeissä oli sisällä? Ne oli hyviä, ku läsähtivät katuun kovalla äänellä mut ei kierineet karkuun monen metrin päähän .
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:13

Et todellakaan ole ainut! nimimerkillä "kokemusta on"..
harmittaa oikeen, että ku kuitenkki joudun sitä käyttään,..niin miks sen piti alussa olla niin vaikeeta. Ei se heittäminen eikä muu, mutta se vaan ..koiraa en sääliny vaan ajattelin ehkä mitä minusta ajatellaan. joku siinä rassasi ihan pirusti. välillä en kehannu heittää ku joku näkee..sit heitin kuitenki mutta MYÖHÄSSÄ sentakia ku jäin miettimään mitä vastaantulijat ajattelee..siitä edelleen pahempi olo koska se heittäminen ei tepsinyt edes koska heitin myöhässä, ja sit se ihminen kattoo vielä enemmän että koira käyttäytyy ihan ku huvittaa ja mie sit turhaan siinä elämöin..tai jos heitin koiraa ja sanoin ei, niin monesti tuli olo että onko se sama räyhääkö koira vai minä :D että sama meteli kuitenki..mut sehän ei pidä paikkaansa ku ensinnäkään huutaa ei tartte, ja toisekseen koiran luottamustahan siinä haetaan eikä mitään haudanhiljaisuutta.

Viimeinen muokkaaja, Emil pvm Toukokuu 23rd 2010, 16:56, muokattu 1 kertaa
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:20

Lainaus :
se katsominen joskus laukaisee sen että ne alkaa urputtamaan,mut ku sitä vain kävelee eteenpäin kattomatta minnekkään ei monikaan kehtaa sit ottaa katsekontaktia ja jäädä nalkuttamaan

tuo on kyl harvinaisen totta..ihan ku ne tosiaan alkais nalkuttaa helpommin jos niitä kattoo. scratch

Viimeinen muokkaaja, Emil pvm Toukokuu 23rd 2010, 16:57, muokattu 1 kertaa
Vieraili
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:34

purkkien sisäl kiviä, muttereita.. itel ärsyttävän kova narttu.. tunnetaan bitchinä.. :twisted: ni sille uppos aluks parhaiten iso tölkki jos kuristuspanta sisäl... ja jos oikeen rikas on ni kolikoita! :cheers: se on kyl niin totta et se tölkin käyttö hävettää aluks ihmisjoukos.. mut siin punnitaan et koetko hetkellisen häpeän sen purkin kans, vai jatkuvan häpeän rähjäävän ja huonosti käyttäytyvän koiran kans... ;)
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:49

Tuo on niin totta! Mä oon useimmiten purkin kans myöhässä, kun en vaan aina kehtaa heittää :oops: 😢 Millä sitä saisikin itsensä kovetettua niin että paskat paiskoo mitä muut ihmiset ajattelee? Varsinkin kun asuu suht pienellä paikkakunnalla eli niitä vastaantulijoita joutuu näkemään tulevaisuudessakin...
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 5th 2009, 23:54

Kiva kuulla etten ole ainut, vaikka mitään kivaahan tämä hannailu ei ole eikä järkevää ;) Meillä muuten mutsi luki ne Kirsin antamat laput kiinnostuneena ja välillä kommentoi et tuo on tehty ihan väärin ja tuo asia :D Sit lopuks sanoi, et sehän pitäis mennä niin, et eka koulutettas omistajat ennen kuin saavat koiran! Hyvä mutsi! :cheers: Niille pitää kopsata ohjeet kuulema myös :D
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 6th 2009, 07:45

muistakaa että pelti tölkki ei ole hyvä jos se osuu koiraan niin se ei mene ryttyyn vaan satuttaa koiraa. Eli just sidukka/kalja/batteri tölkki on hyvä kun se meenee vaan ryttyyn :D
Vieraili
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 6th 2009, 09:46

Purkkia kehiin vaan.
Meillä on pieniä batterytölkkejä kun mahtuvat hyvin taskuun. Kivet ei sen sisällä sisällä toiminu niin hyvin kun olisin toivonut. Muttereita sinne laitoin sisään. Mut sit kekkasin (kun joku kertoi) että K-rautaan kun matkustaa niin sieltä saa halvalla jotain kettinkiä metrihinnalla. Se on toiminut hyvin, ja halvaks tulee! (tai siis halvemmaks kun mutterit)
Ja tuli myös toi kettinkijuttu mieleen silloin ku kirsi, sina tai jenni vissiin ilmotti, että kurkkareita purkkiin laittavat. Tulee vaan meille kamalan kalliiks jos johonki sitten häviäiski.
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 6th 2009, 13:40

Hitto pitää kylään mennessä ostaa batteryä ja juottaa muille et saa tölkkejä :lol: Meikäläisen vatsa kun ei kestä noit happoja.
koirarakas
Nyt vilisee jo silmissä sana koira,,,,
Nyt vilisee jo silmissä sana koira,,,,
koirarakas

Viestien lukumäärä : 1172

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 11th 2009, 07:48

Riemuidiootti kirjoitti:
Sellainen energiajuoma tölkki pikkuinen olis niin näppärän kokoinen mut en tiedä sit tehosta...
Mä myönnän yhden jutun... :oops: Mua hävettää hillua noiden tölkkien kanssa ihmisten-ilmoilla vaikka tietäsin tekeväni oikein. Tulee tunne et varmasti olen kohta jossain yleisöpalstalla tai poliisit perässä. Olenko ainut jolla tällaista ollu alussa? :|

Itse oon ajatellut aivan samaa. Uskon että purkki on tehokas ainakin tuolle sakemannille, mutta itseään täytyy "kouluttaa", että "kehtaa" käyttää sitä :) Mutta sitten kun ajattelee että jos siitä on tosiaan meille apua ja sakemanni lopettaa tuon rähjäyksen, niin on se sen "kehtaamisen" arvoista :) Nuorille oon jo sanonut, että alkavat säästämään niitä energiajuomapurkkejaan.... No vastaus oli; se sitten maksaa 15 senttiä per purkki :lol:
Täpläkäs
En enään jaksa kuulla sanaa koira
Täpläkäs

Viestien lukumäärä : 2060
Ikä : 52

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 12th 2009, 16:36

Hei kertokaas :)
Kun heitätte (jos ravistus ei riitä) purkin, ja se sitt lentää jonneen jorpakkoon, nii eihän sitä saa sieltä siinä tilanteessa haettua pois, jos just yrittää saada tai saa koiran ruotuun.

Haetteko ne sitt joskus lenkin jälkeen pois sieltä maastoista? Ja sill välilhän joku on voinu jo pöllii ne sieltä, että pitää sitt olla joku "laivakaljakuski" tiedossa, että saa siltä aina uusia purkkeja ja rautakaupan myyjä tuttavapiirissä, että saa purkkeihin kilisevää sisälle.

Oon ite tehny ton heittelyn helpottamiseks narullisen purkin. Mutt ei toi kiora sitä aphemmin noteeraa. Se siitä viel puuttus, että meiksi muutenkin vammasena konttais tuolla puskissa ja keppi ois pystyssä pientareella,HAHHAH. Vaikk en mie sitä häpee, vaan se käytännöllisyys puoli
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 12th 2009, 18:03

:lol: anteeks ei sais nauraa, mut hauska lukea ku osaat heittää hommat huumorilla. Lippu vaan kepin nokkaan niin ei ihmiset ihmettele mikä siellä puskassa rytisee ;) Minä hillunu ton purkin kanssa vasta niin vähän aikaa et ei ole tarvinnu puskassa pyöriä... vielä. Kyl mä varmasti jättäsin sinne jos hankalaan paikkaan menis.
Täpläkäs
Täpläkäs

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 12th 2009, 23:07

^ Kyllä saa nauraa ihan vapautuneesti, niin mie aika usein itteni kans toimin, että nauran asioille, kun itkukaan ei usein auta asiaa. :)

Juu sellain auton varotuskomio, punainen, mikä laitetaan, että: "hei tuolla on nyt joku systeemi menossa, varokaa!" :D
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 12th 2009, 23:13

koira on vähä sellanen että sillehän on kyse siitä kumpi on kovempi se vai mie. siks mie oon päättäny että jonku purkin takia en ala miettimään..eli jos purkki lentää puskaan, nii pääasia että ohitus menee hyvin. jos mie mietin purkkia, niin koira ottaa tilaisuudesta vaarin.

Viimeinen muokkaaja, Emil pvm Tammikuu 23rd 2010, 12:23, muokattu 2 kertaa
Vieraili
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 12th 2009, 23:17

Tosta tuli mieleen et voisko jotenki käyttää hyväks jotain noita vahnhoja laskettelukeskuksista saatuja systeemejä jossa on se naru... Jos purkin sais jotenki niihin kiinni.
Nyt mä oon käyny hakemassa ne purkit joku aika ohituksen jälkeen, jos on tarvinnu purkkia ohituksessa :)
Täpläkäs
Täpläkäs

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 13th 2009, 22:47

^ Oisko se lippujojo oikeesti niin jojo purkillekin, ettei se minneen lentäs. :o Tai siis hei, toihan voiskin toimia. :lol: Hitsi kun niitä ei oo tallella, kun enkä yks, ja mie tarvin melkein teknikon virittää sen purkin sitt siihen jojo-systeemiin.
Vieraili
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 20th 2009, 11:01

Huh! olipa mielenkiintoista tekstiä purkista tällä palstalla :)

Tulee kai ihan myöhässä jo, mut jos sun vatsa ei kestä energiajuomaa, niin parissa kaupassa ne myy jääkahvia/ jääteetä sellaisissa pienemmissä peltipurkeissa ja muuten hyvää :)
Kuulin kans et purkin ääni tulee kovemmaks jos sen pohjaan tekee pari pientä reikää?

Oon ite ajatellu niitä 80 luvun avaimenperä kierukoita jotka veny ja veny ja veny aina loputtomiin.. kummassakin päässä oli lenkki et toisen pään vois laittaa purkkiin ja toisen vyönlenkkiin :)

Poliisia ei ilmeisesti tarvii pelätä: Me ollaan purkin kanssa tavattu poliisipartio ja ne katsoi ainakin hyväksyvästi mun nakkelun, vaik purkki melkein osukin sitä toista poliisia.. turvakengät kunniaan :D ..
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyToukokuu 25th 2009, 23:44

Yks ilta meni juodessa RedBullia :lol: Nyt sit kökkimään tien varteen kivien perässä. Pittääpä kokeilla tota reikähommaa kans.
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyTammikuu 17th 2010, 19:58

Muistaako kukaan nähneensä netissä sellaista räminäjutskaa jossa on ihan ku pyöreitä peltejä nipussa (eli sama idea ku kolinapurkissa)? Mä jossain joskus näin ja vaivaa nyt että missä, en edes keksi hakusanaa mieti
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyTammikuu 17th 2010, 21:03

se on mun mielestä lähinnä helistin ku tölkki eiks
Vierailija
Vierailija

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki EmptyTammikuu 17th 2010, 21:06

Ok. Oon vaan miettiny, että missä ihmeessä mä sellaisen näin, ja kaverin kanssa sillon sitä mietittiin että millaista ääntä se pitää :)
Sponsored content

Purkki/tölkki Empty
ViestiAihe: Vs: Purkki/tölkki   Purkki/tölkki Empty

Purkki/tölkki
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Noutoesineenä tölkki
» Pehmeä ja kova koira ja purkki

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: