Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Sekarotuisen koiran rotujen määrittäminen?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Sekarotuisen koiran rotujen määrittäminen? Empty
ViestiAihe: Sekarotuisen koiran rotujen määrittäminen?   Sekarotuisen koiran rotujen määrittäminen? EmptyTammikuu 16th 2012, 19:02

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta tai korvan takaa löytyvää vinkkiä mistä ja miten dna-testin seropin rotujen määrittämiseksi voisi tehdä? Tuon oman karvakasan tausta on alkanut kiinnostaa niin äärettömästi etten kohta enää saa nukuttua :D

Minä ja varmaan muutama tuhat muuta kiinnitti huomiota siinä yhdessä Koirakuiskaajan jaksossa mainittuun perheeseen, jotka Yhdysvalloissa olivat moisen testin sekarotuiselle koiralleen teettäneet. Atlantin takaa tuollaisia kotitestipaketteja, jotka sitten lähetetään Yhdysvaltoihin tutkittavaksi, on mahdollista näemmä netin kautta tilata myös Suomeen. Mitä nyt pikaisesti olen muutaman niitä googletellut, niin monen tuota palvelua tarjoavan tahon tietokanta vain ei käsitä välttämättä kovin kattavasti maailman koirarotuja. Tai sitten minä vain vainoharhaisena epäilevänä Tuomaksena kyseenalaistan kuinka hyvä valikoima esim. juuri meidän puolellamme maailmaa olevien koirien rotuja on heidän tietokannoissaan edustettuna.

Ääh, tahtoo tietää! :D
Takaisin alkuun Siirry alas

Sekarotuisen koiran rotujen määrittäminen?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuuden koiran laumajärjestys/yhden koiran egoilu?
» Kysely eri rotujen ongelmakäyttäymisestä/luonteesta
» Koiran koulutus
» Koiran piehtaroiminen?
» Koiran alue

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: