| Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 15th 2011, 17:35 | |
| Heippa! Mulla on pyöriny päässä jo vähän aikaa ajatus että voisi kerätä porukan kokoon ja mennä Jokiniemen ja Kuusikon rajalla olevalle suht suurelle pellolle kertaamaan häätöjä ja ohituksia (jo Kitillä/muualla käyneet)! Pellon vieressä kulkee hiekkatie, ja hiekkatien vieressä Keravanjoki. Myös jonkinlainen energialaitos-hökkeli sijaitsee pellolla. Kaikki halukkaat laittakaa viestiä jatkoksi. Hyvä olisi jos tulisi vähintään 3 koirakkoa. Eli pistetään hauvat ruotuun Kitin ohjeiden mukaisesti. Purkit mukaan etc :) Autolla pääse suht lähelle, auton voi jättää parkkipaikalle. Me oltiin rotuyhdistyksen leirillä, jossa meijän neiti sai semmosen määrän lällytystä ja paijausta muilta ihmisiltä, että pitäs vähän kertailla! Aikaehdotuksia:
21.6. tiistai mikä tahansa aika 24.6. perjantai mikä tahansa aika |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 15th 2011, 20:59 | |
| hm..häätöjä ei voi kimpassa tehdä ne pitää sopia aina yksittäin jokaisen kanssa ja muistakaa että jokaisen OMA koira saa olla vain KERRAN häätämässä sitä vierasta koiraa yhden illan aikana(häädöt ovat todella rankkoja koirille sen vuoksi meilläkin työkoirat tekevät vain 1 häädön per ilta) ja koiran on oltava yli 1v ennen kuin sitä saa ottaa avustajahäätöön mukaan!!älkää pilatko koirianne olemalla liian innokaita,,mutta ohituksiahan voitte tehdä porukalla sovitte jonkun lenkin missä tulette toisianne vastaan. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Edit Kesäkuu 15th 2011, 21:13 | |
| - Ella kirjoitti:
- Heippa!
Mulla on pyöriny päässä jo vähän aikaa ajatus että voisi kerätä porukan kokoon ja mennä Jokiniemen ja Kuusikon rajalla olevalle suht suurelle pellolle kertaamaan häätöjä ja ohituksia (jo Kitillä/muualla käyneet)! Pellon vieressä kulkee hiekkatie, ja hiekkatien vieressä Keravanjoki. Myös jonkinlainen energialaitos-hökkeli sijaitsee pellolla. Kaikki halukkaat laittakaa viestiä jatkoksi. Hyvä olisi jos tulisi vähintään 3 koirakkoa. Eli pistetään hauvat ruotuun Kitin ohjeiden mukaisesti. Purkit mukaan etc :) Autolla pääse suht lähelle, auton voi jättää parkkipaikalle. Me oltiin rotuyhdistyksen leirillä, jossa meijän neiti sai semmosen määrän lällytystä ja paijausta muilta ihmisiltä, että pitäs vähän kertailla! Aikaehdotuksia:
21.6. tiistai mikä tahansa aika 24.6. perjantai mikä tahansa aika Jebou, eli häätöä voi tehdä eri kerralla, ja ohituksia toisella. Itse en välttämättä tarvii häätöä ollenkaan. Ihan miten sovitaan. Kiitos Kiti kun vielä selvensit :) |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 15th 2011, 21:29 | |
| tuolloin 24.6 on juhannusaatto silloin tuskin kukaan tulee,,taitaa jokainen rakentaa omia kolinapurkkeja lisää:) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 15th 2011, 21:32 | |
| - Ella kirjoitti:
- Jebou, eli häätöä voi tehdä eri kerralla, ja ohituksia toisella. Itse en välttämättä tarvii häätöä ollenkaan. Ihan miten sovitaan. Kiitos Kiti kun vielä selvensit :)
siis kyllä ohituksia voi tehdä samalla kertaa kun jonkun häätö mutta häädössä ei saa olla useampaa kertaa kerralla |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 15th 2011, 21:36 | |
| niin just,unohtu tohon kommentoida lellu kerkeskin:) | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 15th 2011, 21:37 | |
| lälläslää |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 15th 2011, 22:02 | |
| Paikka hyvinkin tuttu, voisin jopa oikeasti päästä paikallekin :) Ikävä kyllä vasta juhannuksen jälkeen, ja silloinkin taitaa mennä jo heinäkuun puolelle (vietän ihan ruhtinaallisen viikon loman juhanuksen tietämillä...).
Noi pienet tarttee ihan varmana kertausta, varsinkin kun tullaan lomalta - oikeestaan, ne kyl tarttis jo ennen, mut.....
Mä yritän seurailla millai aikoja tarjoillaan tänne, ja ilmoittaudun mukaan jos suinkin mahdollista ajan puitteissa :) |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 16th 2011, 10:24 | |
| Juhannusaattona pidetään jääkausi avokille, perushuomioimattomuus porukoille, tehdäään häätö vieraille ja rähistään naapureille Seuraavana aamuna ollaan häntä alhaalla hehheh |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Ois kiva saada porukkaa jo 2viikon sisään :) Kesäkuu 16th 2011, 11:11 | |
| Eli tässä lisää päiviä 22.6. klo 10-17 27.6. mikä aika tahansa 30.6. mikä aika tahansa olisi muuten kiva myös jutskailla kaikenmoista, nimittäin oon huomannu että ns tavalliset koiranomistajat karsastaa mm koiran kieltämistä! Ite ku olin leirillä, ja ärjäsin koiralle, niin kaverit katto silmät lautasina HERRANJUMALAÄRÄHDITKÖSÄKOIRALLESEIHÄNNIINSAATEHDÄ. Sit tässä myös toinen esimerkki miten ihmiset ei tajua mistään mitään: Koira oli vapaana, ja kielsin sitä menemästä. Koira meni naapurin mökin pihalle ja kuistilla istunut täti vaan silittää ja lällyttää. Menin sit ja sanoin että älä silitä mun koiraa. Kyllä ketuttaa.... Help me. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) Kesäkuu 16th 2011, 19:59 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Häätö/ohitusapua Jokiniemi(Vantaa) | |
| |
|
| |