Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Muuttaminen

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

Muuttaminen Empty
ViestiAihe: Muuttaminen   Muuttaminen EmptyMarraskuu 27th 2010, 09:19

Meillä on parin päivän päästä muutto toiselle paikkakunnalle. Onko jotain asioita mitä kannattaa ottaa huomioon että muutto ois koiralle mahdollisimman helppo ja ettei sen tarvis stressata? Kannattaako koiraa huomioida enemmän vai vähemmän vai yhtä paljon kuin ennenkin?
Parin viime päivän aikana koiruus on ollut melko vaisu ja myöskin oksentanut muutaman kerran. Kipeältä se ei kuitenkaan vaikuta, ruoka maistuu ja innostuu leikkimään, joten taitaa se jotenkin jo reagoida tähän pakkaamis härdelliin..
Mites muilla on koirat suhtautuneet muuttoon?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Muuttaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Muuttaminen   Muuttaminen EmptyMarraskuu 27th 2010, 09:21

jos sinä stressaat koiraki stressaa,,mää ku olen muuttanu niin en ole mitenkään muuttanu omaa käytöstä koirien suhteen,joten koiratki on heti kotonaan uudes mestas ku olen itekki normaali:)
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

Muuttaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Muuttaminen   Muuttaminen EmptyMarraskuu 27th 2010, 11:32

Mulla on Armas-koira muuttanut 5 v ikänsä aikana 5 kertaa enkä oo koskaan huomioinu mitenkään. Varsinkin, kun omat kamat saa uuteen kotiin, niin Armas on tuntunut aina sopeutuvan mua nopeemmin tilanteeseen joku4 Meillä ei oo ainakaan ollu muutossa koskaan mitään ongelmaa :)
Vierailija
Vierailija

Muuttaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Muuttaminen   Muuttaminen EmptyMarraskuu 27th 2010, 12:04

mulla ei oo kukaan koirista reagoinut muuttoon mitenkään paitsi kenai joka oli testattu heikkohermoseks, pimahti kokonaan, mut sehän ei kestäny sekoomatta edes sitä että siirretään/vaihdetaan huonekaluja saman asunnon sisällä.... kaikki muut eivät oo ees huomanneet että kämppä vaihtu
Vierailija
Vierailija

Muuttaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Muuttaminen   Muuttaminen EmptyMarraskuu 27th 2010, 14:58

Elikkäs mahdollisimman normaalisti kun käyttäytyy niin ongelmia ei pitäisi tulla :) kiitos vastauksista!
Sponsored content

Muuttaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Muuttaminen   Muuttaminen Empty

Muuttaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» koirat ja muuttaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: