Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Hermot menee

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 28th 2010, 16:22

Juuri kun pääsin kehumasta, että safi osaa olla nätisti nykyään yksin niin, nyt pari päivää on kotona odottanut kiva ylläri: koira on kyllä nätisti ollut ihan hiljaa, mutta eilen se oli pureskellut lampun johdon rikki. Tänään se oli retuuttanut mattoa niin, että maton päällä olevasta pöydästä oli kamat lentänyt ja matto ja pöytä oli ihan vinossa viha1 se oli myös sohvalta noukkassut tuon aiemmin pureskeltun lampun ja oli jyystänyt sitä lisää (oma moka kun jätin sen siihen sohvalle.)

Mielipiteitä hyvät ihmiset mistä voisi johtua, mitä kannattaisi tehdä? Voisiko johtua esim juoksujen alkamisesta, koska alkaa näyttää siltä, että ne muutaman viikon sisällä alkavat.

Nyt kyseessä taitaa olla se johtajuusongelma? Pentu täytti eilen 6kk, alkaakohan hän yrittää saada tuota johtajan paikkaa? Lenkkeilytän kyllä koiraa mielestäni aika paljon, joten vaikea uskoa, että liikunnan puutteesta on kyse.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 28th 2010, 17:09

Voi olla ihan muutakin kuin johtajuusongelma,,ei aina kaikki ole suoraan sitä johtajuutta,,,jos olet kasvattanu sitä järkevästi ja se kuuntelee muuten ok,voi toi olla ihan nättiä kokeilua tai juoksujen tuloa,,en ite ottaisi tuosta stressiä jippe
sit se alkaa sitä pallin paikkaa kunnolla kokeilla kun on juoksut menny ja sit ku on ollu toiset juoksut sit se joko on siellä bossina tai ei love2
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 30th 2010, 11:02

kyl se iha ok kuuntelee muuten, paitsi ny viime aikoina ei oo kuunnellu yhtää mitää, vaik kuinka kiellän ohituksissa ni häntä heiluen on menossa muiden koirien luo, eikä mun komennot kiinnosta tippaakaan, salee tosiaa juoksut alkamas. Luoksetulossakin välil viivyttelee isiso5
Joo, hyvä et jo etukäteen varottelit, juoksujen jälkee onki sit tosi kyseessä! :)
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 30th 2010, 15:24

mantahan myös oli ihan hirvee ennen juoksuja,,sitä vain pitää kestää noi narttujen hormoonihyrräykset hah,,,
silloinhan se karkas sen ketun perään ei kuullu eikä nähny yhtään mittään,,
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 30th 2010, 15:58

haha, joo. Onki vähä tuntunu siltä ettei ehkä ny uskalla vapaaks päästää, muute saattais kuuluu vaa viuhahdus ja sinne se valkonen häntä häviäis horisonttiin! hekoheko Meinaan kyl heti vaa ku voi ni leikkauttaa ton pikkupirun!! dad1
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 31st 2010, 16:24

Ei he***tti, neiti oli tänää päättäny yksinollessaan repii miesystävän kaks Stieg Larssonin kirjaa iha säpäleiks viha1 Ny alkaa kyl vituttaa tollanen käytös... Toivottavasti loppuu pian.
(Heh, neiti ei tainnu lämmetä Larssonin kirjallisuudelle) hekoheko
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 31st 2010, 16:41

Meillä Kukka tarttis hiukkasen ohitusharjotuksia... Mitäpä jos tulisin vaihteeks sinne Sellon toiselle puolelle. Molemmille tytöille kunnon källit hihnassa? Joku sata purkkia molemmille mukaan hekoheko
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 31st 2010, 17:50

hahahah, joo todellaki, oikee joukkopurkitus!! :D:D hei oikeesti, millo kerkeisit ni voitas taas vähä treenaa? :) Vois testaa miten kukan ja safin kemiat kohtaa hekoheko
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyToukokuu 31st 2010, 20:25

To en pääse, mutta ke tai sit viikonloppuna.. Nii ja no ei mulla huomennakaan oo mitään erityistä, mut tulee tietty nopeesti jippe
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyKesäkuu 1st 2010, 12:58

Mulle käy tänää illal tai sit tosiaa viikonloppuna illalla! Huomen oon menos kitin ohituskurssille! love2
Haluutko harjotella kukan kans iha ohituksii? tekis poikaa safinki kans harjotella ku se ei ny oo vähään aikaan uskonu/kuunnellu mua ollenkaan (salee ne juoksut tulossa), vois täräyttää sen kunnolla maan pinnalle!! hekoheko

Voidaa koittaa toki vapaanaki pitoo, jos muit ei olis ni safi karkais salee samantien ny mut uskon et pysyy holleil jos sinä ja kukka ootte siin kans. :D
Vierailija
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyKesäkuu 1st 2010, 13:21

jos epäilet että se on juoksuja tekemässä niin turhaan mitään purkituksia sille teet, anna sen käydä hormooni prosessi rauhassa läpi, toki voit kieltää tarvittaessa ym. mutta ku hormoonit jyllää niin suuremman avun saat sit ku juoksut on ohi niin sit sokkotreffi tykitykset ylös
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyKesäkuu 1st 2010, 13:51

No itseasiassa, mun pitää perua et tänään oon vapaana. Tänään oon järkyttyny, joten vietän tämän päivän vanhemmilla ihan suosiolla...
Vieraili
Vierailija

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee EmptyKesäkuu 1st 2010, 14:33

Siis todellaki toivon et on juoksut alkamas, koska muute oon menettäny iha kontrollin koko koiruuteen... isos2
Kyl se itse asias meni eilisen kuolemalenkin jälkeen tänä aamulla hihnas oikein nätisti, et jotain toivoa on vielä 262 Kasvattajan mukaa tän hirviön lol! emäl alko juoksut 7 kuisena. Tää on ny sen 6kk ja rapiat. En sit tiiä voiks toi karsee vaihe kestää kauanki enne ku ne juoksut sit alkaa!? Oon itse asias jättänykki suosiol ton ei sanan vähemmälle ku ei sitä kuitenkaa mitenkää noteeraa nyt.. Saa nähä miten menee kitin ohituskurssi! hekoheko Hyvään saumaan senki nappasin. dad1

hempu: voih, toivottavasti ei oo mitää super hirveetä sattunu, jos oot järkyttynyt 017 Ilmottele ittestäs jossain vaiheessa ku siltä tuntuu, jaksamisia 2345
Sponsored content

Hermot menee Empty
ViestiAihe: Vs: Hermot menee   Hermot menee Empty

Hermot menee
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Missä menee raja?
» kun menee katsomaan koiraa...

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: