Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Täisauna ja miten sitä "käytetään"?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Täpläkäs
En enään jaksa kuulla sanaa koira
En enään jaksa kuulla sanaa koira
Täpläkäs

Viestien lukumäärä : 2060
Ikä : 52

Täisauna ja miten sitä "käytetään"? Empty
ViestiAihe: Täisauna ja miten sitä "käytetään"?   Täisauna ja miten sitä "käytetään"? EmptyMaaliskuu 12th 2010, 17:57

Moi
Miten se nyt meni?
Mun koiralla löyty sitte tänään täitä. Täisauna ja miten sitä "käytetään"? 129457 Helvata minkä näkönen otus Täisauna ja miten sitä "käytetään"? 584231 Täisauna ja miten sitä "käytetään"? 862106 Niin että saattaa taas sovitut koiramenot lykkääntyä. Täisauna ja miten sitä "käytetään"? 223468
Tänään sai loishäädön ekan "osan" toivottavasti osasin ees tarpeeks iholle laittaa, että vaikuttaa. Makoin myös naapurin KoiraMummon koirien lääkkeet, kun ne tässä eniten tapailee.

Niin sitä täissaunasta.
-Minkä lämpönen? +70 oon joskus kuullu.
-Minkä aikaa siellä pitää tavaroitten olla?
Aatttelin sohvan irtotyynyjä ja selkänojan ja istumatyynyjä. sohvan puuvillasuojus pääsee myös tutustumaan taas pesukoneeseen.

Täkin oman, ja lakanat, patjanpäällisen, koiran petiviltin (onneks vaan viltti) ja matot aattelin sitte pestä. Onneks ei oo kun 3 pientä mattoa, mutta onhan niissäkin. Ensin pesun jälkeen ne täytyy valuttaa ja sitten vasta voi viedä kuivaushuoneen tangolle roikkuu. En muuten tajuu, että miksi mattojen kuivatus kuivaushuoneessa on kielletty?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Täisauna ja miten sitä "käytetään"? Empty
ViestiAihe: Vs: Täisauna ja miten sitä "käytetään"?   Täisauna ja miten sitä "käytetään"? EmptyMaaliskuu 12th 2010, 23:34

mieki olen kuullu että 80 asten lämpöön pariksi tunniksi ainakin kamat mut koiran täi ei mun tietääkseni tai muistelin ettei se asu ilman isäntää kovin kauan hengissä,,kirput on eri asia ne voi sinnitellä kauankin koiran ulkopuolella,,mut täistä en ole niin varma,,kun mun rakeilla ku on ollu joskus täitä en ole tehny muuta ku koiriin loishoidon enkä muuta,,mut kerran oli kirppuja niin sit piti hitto pestä KAIKKI koneessa ja hinkata asunto joka kolkasta puhtaaksi
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi

Täisauna ja miten sitä "käytetään"?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» voiko koiran "luonne/kovuus" muuttua korjauksen myötä?
» Miten hoidetaan hiivatassuja?
» "Ei tule luokse"-pähkinä purtavaksi
» "näyttäytyminen" vapaana ollessa
» Sisäsiittoisuus, miten vaikuttaa??

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: