Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Koiran ripulilääkkeet/hoito

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Koiran ripulilääkkeet/hoito Empty
ViestiAihe: Koiran ripulilääkkeet/hoito   Koiran ripulilääkkeet/hoito EmptyHuhtikuu 12th 2011, 06:45

Mitä kaikkea olette kokeilleet ja mikä tehoaa ripuliin?

Canicur, attepektin..Mitä kaikkia olette kokeillut suosittelisitte hankittavaksi?
Olen kokeillu attapektiniä, mutta en tiedä oliko lääkkeestä se hyöty, vai menikö jo muutenkin ripuli ohi.

Muuten en lähtis tervettä koiraa lääkitsemään heti pikkuripulista,
Harvoin niillä ripuli on. Ne nyt söi jotain ulkoa ja senjälkeen molemmilla vetenä kakka. Tämmösiin turhiin pikkuripuleihin haluttais se lääke antaa, ettei turhaan ärry suolet nuitten tyhmien voileipien takia mitä ihmiset kylvää luontoon tms. ja menis nopeampaa ohi. ab piimää olen antanut mutta auttaako se todella.. tuntuis pysyvän ainakin sisällä, mutta en sitte tiiä tuleeko niillä kipeäksi maha. tai kermaviili.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Koiran ripulilääkkeet/hoito Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran ripulilääkkeet/hoito   Koiran ripulilääkkeet/hoito EmptyHuhtikuu 12th 2011, 07:16

inupekt parhaaksi todettu.ja sit käytän noita homeopaattisia valmisteita ja yrttejä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija




Koiran ripulilääkkeet/hoito Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran ripulilääkkeet/hoito   Koiran ripulilääkkeet/hoito EmptyHuhtikuu 12th 2011, 11:57


Mä olen käyttänyt Tannoponia (jota kai ei enää saa??) ja jotain suolalitkua (apteekista) en muista nimeä.. Ja yleensä vain silloin kun se ripuli on oikeasti sellaista et näkee ettei taida mennä heti ohi (en kyllä muista kuinka olen milloinkin tulkinnut, mutta kai mä jotenkin muka sit olen osannut katsoa onko hetkellistä vaiko ei mieti ). Lisäksi oon antanu lihalientä - keittänyt vettä ja siihen murustanut pienen palan lihaliemikuutiosta, ja sit turvottanut muutaman nappulan että menis litku alas

Eka kerran tarvittiin ripulilääkettä kun piskit pääsi maalle ja maisteli lehmä pas*aa alas Oli kivan näköinen auto kun kotimatkalla päättivät ykätä ja koti vielä kivemman ku noi piskit (säkä noin 32cm) paskoivat METRIN korkeudelle... Tuli ilmeisesti paineella... Ja mä tietty töissä.... Ah mikä tuoksu oli kotiin tullessa lappu2 130 efe




Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Koiran ripulilääkkeet/hoito Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran ripulilääkkeet/hoito   Koiran ripulilääkkeet/hoito EmptyHuhtikuu 13th 2011, 16:38

mä edelleen allekirjotan sen puol raa an riisin nauru (meijän masu herkkis ku menee vaan pahemmin sekasi kaikista apteekin/lekurin iha lääkkeistä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Koiran ripulilääkkeet/hoito Empty
ViestiAihe: Vs: Koiran ripulilääkkeet/hoito   Koiran ripulilääkkeet/hoito Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Koiran ripulilääkkeet/hoito
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Koiran nivelrikko hoito-ohjeita?
» Kuuden koiran laumajärjestys/yhden koiran egoilu?
» Koiran piehtaroiminen?
» koiran haavat
» Koiran vatsavaivoja

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: