Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 koiran haavat

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




koiran haavat Empty
ViestiAihe: koiran haavat   koiran haavat EmptyMaaliskuu 11th 2009, 02:52

koirani yllätti nurkantakaa toinen koira jonka seurauksena koirani nana sai rintaan pitkän ja omasta mielestä syvänkin haavan no menin heti huomattuani haavan lääkärille ja se ommeltiin hain koiran ja ajattelin että lääkkeet ja koti hoito riittää eikä muuta vakavaa ole dreeni laitettiin kuitenkin ja olin varovainen ulkoilua noin 5min korkeintaan ja siitä 3 päivää dreenin poisto ja tarkastus oli haava oli viimeisen yön ennen lääkäri aikaa tulehtunut niin pahasti että se jouduttiin avaamaan ja poistettiin kuoliota ja olin aivan järkyttynyt että mikä korani ennuste on paraneeko se siitä koska haavaa ei voitu ommella ja samalla selvisi minulle se myös että maitorauhanen oli myös vaurioitunut ja nyt vaihdettiin kahteen eri uudenlaisiin antibiootteihin ja joka toinen päivä kontrolli käynti ellei koiralle tule mitään muuta esim kuume nouse äkkiä .
sitä en löytänyt kuin vaikka etsin miten maitorauhanen kun vaurioituu mikä siinä on usein jälkiseuraus sen verran luettua ymmärsin että tulehduttua se vaikuttaa myös muihin elimiin ja voi tulla klomplikaatioita jonka takia valvon varmaan seuraavaan käyntiin asti. kaikki tieto olisi hienoa jos saisi niin tietäisin mikä voi olla edessä. ja onko yleistä että koira saa syvän haavan mikä vaurioittaa maitorauhasta.
kiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
koiran haavat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuuden koiran laumajärjestys/yhden koiran egoilu?
» Pikainfoja koiran hätäensiapukurssilta
» TIETOA KOIRAN RUUANSULATUKSESTA
» Koiran vatsavaivoja
» KOIRAN SUUSYYLÄT

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: