|
| Ristiriitaisia viestejä | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 28th 2010, 16:31 | |
| Mä oon ihan helisemässä kun en oikeesti osaa yhtään tota Kukan käytöstä lukea.
Tosi usein (useita kertoja päivässä) tuo tulee lelu, luu tai mikä tahansa kielletty tavara suussa luokse. Murisee ja pitää älämölöä joka muistuttaa lehmän tai kamelin ääntelyä tai haukkuu. Kuitenkin sillä on korvat päätä pitkin ja häntä heiluu samalla lisäks lipoo suupieliä. Samaa tekee myös Joelle.
Tulee usein myös luokse ja ensin haukkuu, sen jälkeen tulee ylimielistellen tai ainakin mielistellen. Muitakin ristiriitasia signaaleja tulee ja Sinan kanssa jo spekuloitiin et voiko sillä olla häntämutka mutta sunnuntaina näin ekaa kertaa hännän ylhäällä, joskin ei silti aivan ylhäällä..
Tätä kaikkea se on tehny ihan pienestä pitäen ja joskus saatiin ohje, et samalla tavalla ku Joe voi tehdä ja et on täysin huomioimatta (eli se mitä myös Joe teki ennen, nykysin älämölöi takasin). Huomiota se ei oo tosta saanu kesän jälkeen, paitsi sen verran että joskus olen murahtanu tai viskassu purkilla, toimii harvakseltaan. Toi Joen mukaan tekeminen on vaan ihan mahdotonta, koska Joe ei tota komenna. Ei oikeastaan ollenkaan (viime sunnuntai oli poikkeus). Ainakaan niin et Kukka sitä uskois. Kukka on päinvastoin alottanu nyt myös ulkona Joen komentamisen.
Toi näyttää aivan kakaran pelleilyltä ja onhan se kakara, mutta eikai Joekaan sitä enää pian 1 vuotiaana ja juoksut juosseena kakaranakaan pidä?
Mitä toi käytös tarkottaa ja mitä sille voi tehdä? |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 28th 2010, 17:19 | |
| Toinen esimerkki sen omituisesta käytöksestä; Jos kiellän sitä jostain tai käsken sen pois jostain, sillä on korvat taas ihan päätä pitkin, heiluttaa häntää alhaalla tai pitää sitä nöyrästi alhaalla, joskus lipoo huuliaan. Odottaa (ikäänku miettii et tottelisko vai ei), tottelee odotuksen jälkeen ja samalla haukkuu tai pitää älämölöä muuten.
Toi nyt sinänsä ei oo ongelma enkä mä osaa pitää sitä muutaku huvittavana (kaikkee muuta ku uskottavana), mutta noin niinku esimerkin vuoksi. |
| | | Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 28th 2010, 23:00 | |
| tota lelu suussa älämölöä tekee myös meidän molemmat poijjat...itse en siihen paljoonkaan reagoi elle nyt töllön eessä ole tai tiellä muuten vaan jolloin vaan ärähdän pois tai käskyllä "pois". En tuosta olisi niin huolissani... mutta tuo jos komennat sen pois ja hän tottelee mutta ns. kiroilee mennessään niin siitä kyllä itse älähtäisin tyyliin eetä anteeks mitä, oliko jotakin vastaan sanomista... |
| | | kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 28th 2010, 23:19 | |
| Pertti joskus mulle aikoinaan sanoi että jos koira sanoo sen viimeisen vuf äänen niin se tarkoittaa että koira on jo luovuttanut sitä vain vit,,,ja kommentoi että voi per,,,pakko on uskoo,,joten mie en kiellä koiria mielenosoitus vuffauksesta :4100: | |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 06:17 | |
| - Lainaus :
- tulee lelu, luu tai mikä tahansa kielletty tavara suussa luokse. [...] Kuitenkin sillä on korvat päätä pitkin ja häntä heiluu samalla lisäks lipoo suupieliä.
Mun koira on muutamia kertoja tehnyt tämän. Se tapahtuu poikkeuksetta silloin kun ollaan kylässä ja se on saanut paljon huomiota osakseen. Se tulee jostain "pyörähtämään" joku esine suussa meidän keskelle hirveän alistuneena (korvat päätä myöten, häntä alhaalla, pää viistää maata, liikkuu hitaasti ja kääntelee päätä sivuilleen). Minusta se on ihan vaan huomion hakemista jonka tietää olevan kiellettyä (ei saa ottaa esineitä jotka ei ole sen/joita sille ei erikseen luvata). Se on jotenkin tosi huvittava näky. :kitty: |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 07:10 | |
| - kitiska kirjoitti:
- Pertti joskus mulle aikoinaan sanoi että jos koira sanoo sen viimeisen vuf äänen niin se tarkoittaa että koira on jo luovuttanut sitä vain vit,,,ja kommentoi että voi per,,,pakko on uskoo,,joten mie en kiellä koiria mielenosoitus vuffauksesta :4100:
Ai, hah taas on astetta viisaanpi :4100: |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 07:12 | |
| - Jaava kirjoitti:
-
- Lainaus :
- tulee lelu, luu tai mikä tahansa kielletty tavara suussa luokse. [...] Kuitenkin sillä on korvat päätä pitkin ja häntä heiluu samalla lisäks lipoo suupieliä.
Mun koira on muutamia kertoja tehnyt tämän. Se tapahtuu poikkeuksetta silloin kun ollaan kylässä ja se on saanut paljon huomiota osakseen. Se tulee jostain "pyörähtämään" joku esine suussa meidän keskelle hirveän alistuneena (korvat päätä myöten, häntä alhaalla, pää viistää maata, liikkuu hitaasti ja kääntelee päätä sivuilleen). Minusta se on ihan vaan huomion hakemista jonka tietää olevan kiellettyä (ei saa ottaa esineitä jotka ei ole sen/joita sille ei erikseen luvata). Se on jotenkin tosi huvittava näky. :kitty: jos koira tulee oikeesti nöyränä hakee huomioo niin ei sitä aina tarvitse hylätä...kuhan et tee sitä joka kerta :4100: |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 07:37 | |
| - zinazkii kirjoitti:
- kitiska kirjoitti:
- Pertti joskus mulle aikoinaan sanoi että jos koira sanoo sen viimeisen vuf äänen niin se tarkoittaa että koira on jo luovuttanut sitä vain vit,,,ja kommentoi että voi per,,,pakko on uskoo,,joten mie en kiellä koiria mielenosoitus vuffauksesta :4100:
Ai, hah taas on astetta viisaanpi :4100: Kiva tietää. Paawo nimittäin usein jupisee takas mulle. |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 07:45 | |
| siitä tuleekin sellanen 80 vuotias pappa mieleen joka koko ajan pöpisee itsekseen perkelettä :rock: |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 09:42 | |
| - Lainaus :
- jos koira tulee oikeesti nöyränä hakee huomioo niin ei sitä aina tarvitse hylätä...kuhan et tee sitä joka kerta
jep, mutta noissa kuvaamissani tapauksissa sillä on ollut esim. lastenhuoneen lattialta pöllitty sukka suussaan tai muuta vastaavaa. :vihel: Jos se tulee ihan ilman kantelemisia niin sitten voi päästä rapsuteltavaksi. |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 10:30 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Emil pvm Toukokuu 23rd 2010, 16:18, muokattu 1 kertaa |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 17:14 | |
| Meillä tapahtuu kas joskus sitä ku vilma tulee mun ja jonku ihmisen väliin suojelee taas vaihteeks ja ärähdän sen pois ni sit se häipyy korvat luimus ja mutisee viä maate mennessään. :122: Joskus kyl ärähdän et pidä ny pääs kii, mut iha selvää niskurointia että mun ny kuuluu olla suojelemas sua. |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 17:16 | |
| - Lainaus :
- seurasin joskus mitä se tekee ku ukko tuli kotii ja minä olin jo kotona,..sille tuli ihan älytön HOPPU ettiä ihan mikä tahansa suuhun valmiiksi ku "iskä" tulee kotia että pääsee urisemaan ja steppaamaan..
Heh, meidän Piitu tekee tota aina kun tulee vieraita, joskus jopa kun miä tai mies tullaan kotiin. Aina pitää olla joku suussa jota sitten joko heitellään tai juostaan muuten vaan ympäriinsä hölmönä... Yleensä tolla ei meiltä saa mitään lisähuomioo, vierailta kyllä... oon antanu hölömöillä :378: |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 29th 2010, 17:21 | |
| - kitiska kirjoitti:
Okei, tää oli hyvä tietää! Oonakin nimittäin haluaa sanoa lähes aina sen viimeisen vuffin. Silleen ihan matalalta ja hiljaa |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Tammikuu 30th 2010, 13:02 | |
| Päteekö toi jupina-vuffijuttu myös murinaan? Jos läksytyksen ja omalle paikalleen käskemisen jälkeen koiruus laahustaa pois ja murisee mennessään?
Ja sisääntullessa on tollakin aina jotain suussaan, kiireellä hakee jonkun nallensa ja tulee silmät sirrillään vastaan (jää kyllä kunnioittavien metrien päähän). Ja kun ei huomioida eikä tervehditä takaisin niin se menee matkoihinsa sitä lelua järsimään ja omaa kivaa pitämään. |
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä Helmikuu 24th 2010, 14:05 | |
| Mulla Cherie useimmiten sanoo viimeisen sanan, muristen. Mutta on erisävyistä murinaa kuin jos neiti murisemalla murisee.
Itse en puutu siihen millään lailla, jupiskoon likka mitä haluaa, kunhan tottelee. |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Ristiriitaisia viestejä | |
| |
| | | | Ristiriitaisia viestejä | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |