Vieraili Vierailija
| Aihe: Kuinka leikkaatte tassukarvat? Marraskuu 25th 2009, 11:45 | |
| Onko kenelläkään hyvää ideaa siitä kuinka pitkäkarvasen koiran antureiden välissä olevat karvat saa ajeltua/leikattua lyhemmäksi? Koitin leikata yhdestä tassusta pienillä kynssaksilla karvoja pois, mut ne sakset oli tosi tylsät niin pitäs ainakin terävämmät sakset olla, mutta saksilla tuo on kuitenkin aika työlästä ja pitää olla tosi varovainen. Mut onko missään kaupoissa sellaista "karvanajokonetta", millä sais karvat helposti lyhyemmäksi? |
|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Kuinka leikkaatte tassukarvat? Marraskuu 25th 2009, 14:22 | |
| Mää olen vetäny pk.sakuilla ihan trimmauskoneella,,sakseilla leikkasin joskus mutta joo aina tassut heiluu niin lopetin sen homman,,ja sit on myynnissä ihan tassusakseja ostin sellaiset ja oli ihan paskat! | |
|
Täpläkäs En enään jaksa kuulla sanaa koira
Viestien lukumäärä : 2060 Join date : 09.02.2009 Ikä : 52 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Kuinka leikkaatte tassukarvat? Marraskuu 25th 2009, 14:23 | |
| Class Olssonilla on joku pieni trimmeri, jota cavalier harrastajat kovasti kehuneet. Itte en osta, kun jos mie "surautan" niin se on vähän uhkarohkeeta Monesta L.O.sta loppuneetkin ne koneet kun ihmiset koirileen ostelleet. Harmi kun on muista tarkemmin mikä kone. Sen muistan, että patterikäyttöinen. Varmaan myyjät tietää, kun krertoo, että ihmiset koirilleen ostellut. | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kuinka leikkaatte tassukarvat? Marraskuu 25th 2009, 15:03 | |
| Pikku trimmeriä käyttää kaverikin, itse vaan ronskisti leikkelen isohkoilla saksilla, mutta se vaatii kyllä sitten että koira makaa kuin kuollut paikoillaan. :( |
|
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Kuinka leikkaatte tassukarvat? Marraskuu 25th 2009, 19:57 | |
| Tuo olikin hyvä idis! Oliko ne pikku trimmerit oikeasti tyyliin nenäkarvojen ajeluun tarkoitettuja... :) |
|
Täpläkäs En enään jaksa kuulla sanaa koira
Viestien lukumäärä : 2060 Join date : 09.02.2009 Ikä : 52 Paikkakunta : Tampere
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kuinka leikkaatte tassukarvat? Marraskuu 25th 2009, 22:09 | |
| Mä oon joskus leikelly cockerin tassukarvoja ihan perus fiskarssin pienillä saksilla. Fiskarssin askartelu sakset leikkaa hyvin karvaa ja niitä saa ihan marketista. |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kuinka leikkaatte tassukarvat? Marraskuu 27th 2009, 07:40 | |
| Kävin etsimässä sitä trimmeriä mut se oli poistunut clas olssonin valikoimasta, joten ostin sit faunattaresta jonkun pienen trimmerin niin saa nähdä miten se leikkaa. |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuinka leikkaatte tassukarvat? | |
| |
|