Aloitin otsikon, kun ei ollut sellaista sopivaa... Ei ole uutta nämä minun ja koiran suhteen ongelmat, ei tosiaankaan :x Vaan mikäs nyt avuksi, ennenkö kurssi ehtii tulla?
Tänään tapahtunutta:
Ensin normi häröilyä ei lähtisi aamulla ulos. Sitten kun itse lähdössä niin kauhea hinku mukaan... Tiedän, pomottaa minua ihan
na koko lehmäsikapossukoira :evil:
Oltiin porukkalenkillä.
Siellä koira meni ensin vieraan pienen koiran+taluttajan perään, eikä meinannut tulla takaisin, tuli jonkun ajan päästä. Hoksasi vissiin, ettei se koira ole kiinnostunut ja minä, omistaja en tullutkaan perässä.
Lenkki siis metsäalueella. Sitten koira vieraiden ohikävelevien ihmisten luokse, hyppi siellä, eikä taaskaan meinannut tulla :suspect:
Viimeisin temppu samaisella lenkillä:
Koirat olivat vielä vapaana, vastaan tuli saksan?paimenkoiria 2. Niiden omistaja sai ne luokse, mutta kävivät siinä melkein minun koiran luona. Oma koirani seisoo siinä häntä pystyssä (mitä sillä lähes aina on
),ja katsoo, mitä ne vieraat oikein meinaa...
Vieraat koirat ei tulleet enää, että oma koira olisi niitä vaikkapa pelästynyt
Ja minä yritän kutsua omaa koiraa pää punaisena,ja koira ei korvaansa lotkauta.
Tästä tuli mieleen, että hittolainen, jos vieraat isot koirat olisikin osanneet häätää mun koiran pois?? Olisiko auttanut mun koiraa ymmärtämään mitään, ja jos niin mitä?
Ja edelleenkin, tuo oma on niin luupää, että en usko sen saavan henkistä rtaumaa, vaikka tuo siellä 27.6.-kurssilla saisi NIIN HÄÄDÖN ETTÄ!!! Sekä minulta, että kaikilta muiltakin... En tiedä mikä kaikki on järkevää, mutta nyt alkaa tosiaan riitää tämä koiran pelleily.
Kiitos jos joku jaksoi lukea
:flower: Ja anteeksi kamala valituskirjoitus.