Täpläkäs En enään jaksa kuulla sanaa koira
Viestien lukumäärä : 2060 Join date : 09.02.2009 Ikä : 52 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Haukkumisesta -> hiljaa Tammikuu 24th 2012, 19:53 | |
| En nyt kekeinny fiksumpaa otsikkoa. Mulla oma koira haukkuu, eikä useimmiten usko kun kiellän. Meillä on siihen kieltosana. (Kaveri muutes väitti,ettei mun koira muka tietäis mitä sana tarkottaa?? Mitenköhän sen omat koirat sitte uskoo kaikkia sen erinäisiä käskyjä??) Tässä samallahan neuvon saa sitte naapurin seropillekin, kun se kans haukkuu esim. ovikelloa ja ääniä rapusta toisinaan. Sitte niillä vielä pienempi koirakin yltyy haukkumaan mukaan ja jatkamaan, vaik toinen jo lopettaa. Juu ja lisään nyt kuiteskin, että meillä noi purkit on vähän turhia, en kai osannu.(Ja suhinapurkki on hukassa.) Vaikka en itse ookkaan onnistunu, niin oon sitä mieltä, että PEVI-kouluttamisessa/Kirsin omassa tyylissä on se paras juju. | |
|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Haukkumisesta -> hiljaa Tammikuu 27th 2012, 09:03 | |
| kokeileppa että ku se haukkuu ota vaikka kylpypyyhe ja napautat sillä,,häädät sen pois haukkumasta missä sitten ja mitä sitten haukkuukin,,meillä pyyhe on parempi jopa ku purkki jos on tarvista:)sitä ku heilauttaa niin kaikki rakit lähtee hah | |
|