Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Haukkumisesta -> hiljaa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Täpläkäs
En enään jaksa kuulla sanaa koira
En enään jaksa kuulla sanaa koira
Täpläkäs

Viestien lukumäärä : 2060
Ikä : 52

Haukkumisesta -> hiljaa Empty
ViestiAihe: Haukkumisesta -> hiljaa   Haukkumisesta -> hiljaa EmptyTammikuu 24th 2012, 19:53

En nyt kekeinny fiksumpaa otsikkoa.
Mulla oma koira haukkuu, eikä useimmiten usko kun kiellän. Meillä on siihen kieltosana. (Kaveri muutes väitti,ettei mun koira muka tietäis mitä sana tarkottaa?? Mitenköhän sen omat koirat sitte uskoo kaikkia sen erinäisiä käskyjä??) dad

Tässä samallahan neuvon saa sitte naapurin seropillekin, kun se kans haukkuu esim. ovikelloa ja ääniä rapusta toisinaan. Sitte niillä vielä pienempi koirakin yltyy haukkumaan mukaan ja jatkamaan, vaik toinen jo lopettaa.

Juu ja lisään nyt kuiteskin, että meillä noi purkit on vähän turhia, en kai osannu.(Ja suhinapurkki on hukassa.) Vaikka en itse ookkaan onnistunu, niin oon sitä mieltä, että PEVI-kouluttamisessa/Kirsin omassa tyylissä on se paras juju. peukku
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

Haukkumisesta -> hiljaa Empty
ViestiAihe: Vs: Haukkumisesta -> hiljaa   Haukkumisesta -> hiljaa EmptyTammikuu 27th 2012, 09:03

kokeileppa että ku se haukkuu ota vaikka kylpypyyhe ja napautat sillä,,häädät sen pois haukkumasta missä sitten ja mitä sitten haukkuukin,,meillä pyyhe on parempi jopa ku purkki jos on tarvista:)sitä ku heilauttaa niin kaikki rakit lähtee hah kukselis
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi

Haukkumisesta -> hiljaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: