Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Vahtihaukku aisoihin

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Vahtihaukku aisoihin Empty
ViestiAihe: Vahtihaukku aisoihin   Vahtihaukku aisoihin EmptyJoulukuu 13th 2011, 13:12

Tuo ryökäle on "vanhemmiten"(vajaa 2v) päättäny ruveta ilmottelemaan rappukäytävässä kolistelevista ihmisistä. Se ei koskaan hauku jos joku kävelee suoraan ovelle pimpottamaan tai kun mä tuun kotiin. Jos joku häärää rappukäytävässä ja kolistelee vähän normaalia enemmän niin toi rupeaa haukahtelemaan ja menee ovelle.

Mua ei haittais jos toi ilmottas kerran haukahtamalla että joku on tuolla jos se lopettais kun mä vihjaisen sille että olen tietoinen asiasta. Mutta kun se ei lopeta vaikka mä kiellän sen ekan haukun jälkeen. Menee kyllä käskystä ovelta omalle pedille, mutta haukahtelee sieltä vielä jos äänet jatkuu. Jos sen ignooraa niin jatkaa ovella vahtimista ja möykkäämistä. Se ei oo mitään sellaista non-stop pystykorva haukkua, mutta varmaan ärsyttää naapureita tuokin ja ärsyttää herätä viikonloppuna keskellä yötä kun koira ilmottaa että naapuri muuten tuli just baarista kotiin. Niin ja en tiedä haukkuuko ollenkaan kun en ite ole kotona.

Noilla ei edes pitäis olla vahtigeenejä, mutta jostain toi on niitä saanu.
Saako tuota pois ollenkaan? Pitääkö mun ihan ignoorata koko touhu vai miten pitää käyttäytyä? Paniikkiin ei tietenkään saa mennä eikä ite hätääntyä =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

Vahtihaukku aisoihin Empty
ViestiAihe: Vs: Vahtihaukku aisoihin   Vahtihaukku aisoihin EmptyJoulukuu 14th 2011, 20:04

vili kans saattaa tehä samaa, saa kyllä ilmottaa jos joku siinä menee mut jos jää haukkumaan nii kiellän ja jos ei usko nii sit nakkaan jollai et nyt haloo, suu kii jo :)
Takaisin alkuun Siirry alas

Vahtihaukku aisoihin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: