Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

glucosamiinin annostus

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

glucosamiinin annostus Empty
ViestiAihe: glucosamiinin annostus   glucosamiinin annostus EmptyHuhtikuu 11th 2009, 13:41

Sellasta kyselisin et onko tossa glucosamiinissa jotain ylärajaa koirille, tai onko siitä vaaraa saada yliannostusta? Kun oon nyt alkanu syöttää mun vanhukselle tollasia ihmisten glucosaminia mis on 400mg, ihmisen annos on 3x päivässä toi 400mg mut paljonkohan koiralle on? oon nyt antanu yhen päiväs:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: glucosamiinin annostus   glucosamiinin annostus EmptyHuhtikuu 15th 2009, 12:41

Pharmaca fennica veterinaria ei tunne kyseistä tuotetta kun hevosille i.m. ja nivelensisäisinä valmisteina, joten sitä suositusannosta on vaikea sanoa. Mutta myöskään ainakaan akuutteja toksisia vaikutuksia glukosamiinilla ei ole havaittu, pitkäaikaisista ei ole kunnon tutkimuksia, mutta tuskin niitäkään on. Siispä ehkäpä sinuna rohkenisin antaa kaks tabua päivässä :D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: glucosamiinin annostus   glucosamiinin annostus EmptyHuhtikuu 15th 2009, 14:06

jes, kiitti:) eipä tässä enää kamalasti menetettävää;)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: glucosamiinin annostus   glucosamiinin annostus Empty

glucosamiinin annostus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Urticalcin tablettien annostus ja tietoa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: