Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Kolinapurkki juoksulenkillä?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Kolinapurkki juoksulenkillä? Empty
ViestiAihe: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? EmptyMaaliskuu 27th 2009, 22:09

Onkos teillä vinkkejä, miten juoksulenkillä saa kuljetettua kolinapurkkia niin, ettei se rämise :?: ikään kuin purkittaisin joka askeleella
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? EmptyMaaliskuu 27th 2009, 22:11

Ainakin kävelyssä on hyvä sellanen juomapullovyölaukku missä juomapullo tulee vähän vinoon. Itse käytän välillä ihan tavallistakin vyölaukkua. Mutta oisko tuo juomapullovyö parempi juoksuun? En tiiä. Kokeile :)
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? EmptyMaaliskuu 27th 2009, 22:12

Ota lenkille mukaan vaikka ketju ym.mikä ei kilise tai sit jotkut askartelee purkin pohjalle jotain kangasta eli se ei sit kilise kun on kangas alaspäin taskussa.
Mut mun koirathan on tottuneet siihen että purkkihan kolisee koko ajan mun taskussa juoksen tai en.ne on immuuneja purkin ääneen silloin kun sitä ei tarvii niille käyttää mutta jos on tarvista käyttää omiin koiriin niin kyllä ne saa paskahalvauksen VAIKKA purkki olis koko ajan siinä lenkin aikana kolissu mukana.
tosin mulla on kyl silleen kovapäisiä koiria eli kestävät ja tottuvat paremmin kun pehmyempi koira jolla menis enemmän aikaa tottua purkin ääneen reagoimatta siihen joka askeleella.
Kun juokset ja ku purkki helisee jos koira reagoi anna koiran olla jatkat vain matkaa sanot koiralle että ny mennään:)kato miten se vaikuttaa koiraan loppu matkasta vieläkö reagoi turhaan ääneen vai ei
ja tuo juomavesipullo vyö on hyvä
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? EmptyMaaliskuu 27th 2009, 22:37

Olen tämän varmaa ennenkin mainostanut foorumeilla, mutta itse käytän hätätilassa kakkapussia..eli kun pistän juoksuksi niin kolinapurkki on kakkapussin sisällä ja roikkuu minun kädessä, ja mikäli roinaa on tarpeeksi purkissa niin se ei kolise kun ei heilu enää vartaloa vasten, vaan pienessä pussissa omaan painoonsa nojaten ei rämise läheskään niin paljoa. Mutta eihän se toki kovin rentoa menoa ole silloinkaan..

ja meilläkin kahden koiran välillä selkeä ero: kovapäisempi ei välitä purkin rasauksista..mutta tuo toinen ottaa itseensä jo siitä kun ohituksessa astun kovan lumikokkareen päälle joka rasahtaa asfalttiin..eipä siinä auta ku olla kuin ei olisikaan ja sanoa vaikka se "mennään"..se saa sentään suunnan eikä jää pälyilemään turhaan.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? EmptyMaaliskuu 28th 2009, 09:19

Kiitoksia. Voi vitsi, miten mahtavia tyyppejä täällä sivuilla asustaa, kun vastaukset tulee pikana takas :arrow:
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? EmptyMaaliskuu 28th 2009, 09:28

tai sitten jos suhina auttaa edes jonnin verran niin sellainen taskuun :D pienempi malli menee hivinkin pieneen tilaan, esim kesällä :D siis jos vaan toimii koiralle :shock:
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? EmptyMaaliskuu 28th 2009, 09:53

meillä on ollut käytössä nyt semmonen pätkä ISO lenkkistä ketjua olisko siinä ehkä 3 lenkkiä, se ei kilise taskussa :)

ja ääniltään se riittää hyvin, ei siitä niin hyvää ääntä lähe ku purkista mutta ihan hyvin kuitenkin..

ps. ja on huomaamattmampi, ei mummut nää ja soittele eläinsuojeluun :lol:
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kolinapurkki juoksulenkillä?   Kolinapurkki juoksulenkillä? Empty

Kolinapurkki juoksulenkillä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: