| Lelujen kantaminen näytille | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Lelujen kantaminen näytille Heinäkuu 24th 2010, 15:40 | |
| ... Onko pomottelun merkki? Oon ärähdelly Ferroa huutin helvettiin, kun jatkuvasti kantaa räsyjä näytille. |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Heinäkuu 24th 2010, 21:55 | |
| ei kunhan kiusaa teikäläistä:) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Heinäkuu 25th 2010, 17:58 | |
| Perkelee kakara |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Heinäkuu 25th 2010, 19:44 | |
| meilläkin koda kantaa leluja näytille, joskus rupeen leikkimään ja joskus murahdan hiiteen oikein vihaisesti jos on pinna kireällä..en tiiä pitäiskö sit mut mä en ota sitä vakavasti, lähinnä se on huvittavaa...varsinki ku tuun ovesta ni se raahaa aina jonkun mun kengän siihen että varmasti huomaan ja suutun sille mutta minäpä en sano yleensä siihen mitään ku ei se sitä hajota ni antaa raahata ja esitellä en vaan jaksa jos muuten tottelee elämässä ihan hyvin |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Lokakuu 13th 2010, 15:06 | |
| Mä oon tätä miettiny kans. Mara kantelee leluja syliin asti. Tuo vaan, ja jää kyttää sitä sitte siihen. Sit ku oot huomioimatta, joko ottaa sen hetken päästä takas, ja ja menee mutustaa itekseen, tai jättää siihen. Sit ku poikaystävä tai vieraita tulee, ni Maralla on kans tapana napata kenkä eteisestä suuhun, ja kantaa se joko olohuoneeseen, tai keittiöön. Ei se riko, ei millääntapaa yritäkkään, mut kantelee ylpeenä, ihan ku esitellen. Joskus pari- kolmekin kertaa samaa kenkää, jos sen menee ja palauttaa takas eteiseen. Mistähän tää johtuu? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Lokakuu 13th 2010, 15:11 | |
| Täähän on hyvä aihe :)
Martta hakee selkeesti huomioo leluilla. Se rupee eka leikkii ja sit heittelee lelua. Osaa jopa mua päin heittää tahallaan jos haluaa. Mut aina ku se on heittäny niin kattoo mua just sillee "HUOMAA MUT!" Yleensä en noteeraa mitenkään, paits jos on kynttilät palamassa... |
|
| |
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Lokakuu 13th 2010, 15:48 | |
| uunohan tuo monesti kans kamoja näytille:)prassailua:)aki teki sitä aina ku joku tuli niin otti jonkun suuhun esiteltäväksi:)ja koirahan sen hyvin äkkiä ns.oppii että tää on kiva tapa saada huomioo minäki uunolle monesti sanon oi ku sul on hieno aarre:)ja siitäkös pororo innostuu lisää hah hah,,sai huomioo!! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Lokakuu 14th 2010, 11:18 | |
| Taitaa riippua aika lailla koirastakin. Mulla Remppala kantaa mulle tavaroita saadakseen huomiota, puuvajasta se kantaa halkoja sisälle saadakseen makupaloja. Kesälomallä kun mun vuorokausirytmi oli vähän normaalista poikkeava, Rempsu alkoi kantaa mulle tavaroita muistuttaakseen että lenkilllekin pitäisi lähteä, ja ruoka-aika odottaa.
Kaverin mustisherra alkaa kohnata lattialta tavaroita, jos pöydässä on jotain syötävää, on kanssa oppinut että "tuominen" on hyvä keino saada herkkuja. Ja joo, voin kertoa että 50-kiloinen koira 10 pennin kolikko kielen päällä on aika höpsö näky. Joskus nuorena miehenä ollessaan kasvattajallaan hoidossa, herra oli kuulemma kolauttanut lenkkarin kahvipöydälle, juuri kun talossa oli vieraita.
Saman talon toinen koira taas ihan puhtaasti kantaa leluja toivossa että joku leikkisi sen kanssa, joko taistelisi tai heittäisi. Se kun on sen mielestä parasta maailmassa.
Kaikki nämä kolme koiraa ovat ehdollistuneet palkkion toivossa kantamaan tavaroita, eikä yhdelläkään siihen liity sen kummemmin haastamista. |
|
| |
JonnaH Pikkaisen alkaa jo kypsyttää
Viestien lukumäärä : 561 Join date : 09.02.2009
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Lokakuu 14th 2010, 11:57 | |
| Meillä eeka kanteli ja ny mauno..huomion perässä ja prassailua molemmilla selvästi. Nadya saattaa joskus harvoin luita esitellä jos vieraita tulee.. Kun ei huomaa ni jää sikseen. Mauno on kyl huvittava ku tekee aina et kävelee lelu suus ohi ees taas satakertaa ja kattoo sivusilmällä et mul on köysii leiki mun kaa...kohta takas samalla lailla ja jaksaa tehä vaik kuin kauan. Yleensä timolle ku se makaa sohvalla...sit jos katseet kohtaa alkaa heti kauhee swohhi ja kierrokset sataseen ja häntä pieksää kaikki... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Lokakuu 29th 2010, 14:29 | |
| heh, kuulostaapa tutulta. meillä Jaska tulee monasti lelun kanssa keskelle olkkaria, jos me miehen kans istutaan sohvalla. jos sillä on naru, se rupee "tappamaan" sitä ja viskeleen ja palloo se kierittelee ja heittelee. jos ei sitä noteeraa, se yleensä rauhottuu paikalleen järsimään lelua, mut jos sitä edes vilkasee, kierrokset vaan kovenee. ja täs tilantees jos alkaa leikkimään, eli vetämään sitä narua tai kieritteleen palloo, menee luultavasti jotaki rikki, eli kiekat nousee sinne tonniin ja nopiaan. tästäpä tupsahtiki mieleen, kunka paljon muut leikkii koirien kanssa palloilla? meillä kun on jouduttu esim tennispallot ottaan kokonaan pois ja tolla isolla aktivointipallolla se saa leikkiä ihan vaan itekseen, johtuen siitä, että jos sille yhenki kerran palloo heität, se alkaa täriseen ja pitään semmosta pannikin kuulosta piippausta, eli kierrokset venyy toooodella korkeelle. onko muilla tämmöstä "pallomaniaa"? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille Joulukuu 2nd 2010, 02:34 | |
| Joo, kaverin koiralle määrättiin kaikki lelut kieltoon. Koira kävi kaiken aikaa niin ylikierroksilla että se ei pystynyt syömään. Puoli vuotta sitten, jos heitit sille kerran kepin, niin koira söi aikaisintaan kolmen tunnin päästä, ihan sama mitä hanhenmaksapalleroita tarjolla oli.
Tänä päivänä sen kanssa voi rajoitetusti, mutta hyvin rajoitetusti leikkiä. Ja sama tulee olemaan varmaan loppuelämän. Veto- ja heittelyleikit on varattu vain ja ainoastaan extreme-palkaksi, muuten mennään nameilla.
Aiemmin koira oli tosi huono syömään, tällä hetkellä suorastaan ahne. Sillä oli kaiken aikaa kierrokset ja stressi aeimmin päällä, eikä sillä sen takia ollut nälän tunnetta. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Lelujen kantaminen näytille | |
| |
|
| |
| Lelujen kantaminen näytille | |
|