Vieraili Vierailija
| Aihe: Uroskoiran astuminen Heinäkuu 15th 2010, 23:09 | |
| Hei Pieni ongelma, mikä esiintyy aina silloin tällöin. Minulla on kaksi koiraa - kumpaakin sukupuolta. Nartun juoksuajan tärppipäivinä uros on, ymmärrettävästikin, hieman hermostunut ja käy ylikierroksilla. Ei se vielä mitään, mutta pyrkii silloin astumaan minua ja muita ihmisiä. Uros on iso, joten sitä on silloin hieman!!! hankala hallita. Näen kyllä jo etukäteen, milloin se on "sillä päällä" - kitisee, silmät vain pyörivät päässä, nostaa tassut ja yrittää myös hyppiä vasten. Otan sen kyllä jo siinä vaiheessa kiinni, kun aloittaa kitinän ja silmät pyörivät päässä. Normaalia kieltoa ei silloin kuule, mutta lopettaa, kun olen sille oikein tiukkana ja jää sitten katsomaan minua kitisten, että mitä toi akka meinaa. Muita ongelmia tämän uroksen kanssa ei ole, tottelee ja kaikin puolin mukava ja herttainen koira . Epäilisin, että uros käy vain niin ylikierroksilla, että "pakko jotakin yrittää". Vai onko muita ehdotuksia? |
|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Uroskoiran astuminen Heinäkuu 15th 2010, 23:14 | |
| Ei tos oikein voi muuta kun kestää,uros ei hormooneilleen mitään voi:( niin on meilläkin ukot ihan sekaisin juoksuista,ja se aika on yhtä helvettiä,kukaan ei kuule eikä näe ja jokainen pukittaa toinen toisiaa,,tossa ei auta teillä muu kuin että ukolta pallit pois tai hormoonipiikki joka hillitsee himoja,minkään johtajuuden kanssa tuossa ei ole mitään tekemistä | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Uroskoiran astuminen Heinäkuu 15th 2010, 23:27 | |
| Niin ajattelinkin. Mahdollisuuksien mukaan yritän välttää sen kanssa julkisille paikoille menoa |
|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Uroskoiran astuminen Heinäkuu 15th 2010, 23:28 | |
| Niin kannattaa | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Uroskoiran astuminen | |
| |
|