Meidän Herra perkele (sisuksikin kutsuttu)1.4v on alkanut taas sikailemaan. Eilen mokoma alkoi rähjäämään lenkillä takaisin rähjäävälle koiralle, tätä ei ole tapahtunut kirsin käyntien jälkeen. Purkista ei ollut mitään hyötyä niin nappasin perskarvoista kiinni ja ravistin niin meni koira hiljaseksi ja loppu lenkki oltiin hiljaa.
Tänään Herra perkele päätti tyystin unohtaa että remmissä ei vedetä. Jälleen purkki oli yks tyhjän kanssa. Olin koiraa uimaan viemässä. No hermo meni ja viskasin koiran autoon ja ajoin takaisin kotiin.
Kotona ei ole ongelmia. Koira makoilee omissa oloissa ja järsii luita, kutsuttaessa tulee leikkimään mutta ei yritä tyrkyttää leluja meille (minulle ja avokilleni).
Käytiin taas lenkillä ja välillä veti ja välillä ei (veto enempi lenkin heti alussa). Pitäsköhän koiruus laittaa uusiksi jäähyllä vai mitäs seuraavaksi?
Lisättäköön tähän vielä se että koira kuitenkin kuuntelee mitä sille sanon lenkillä (lukuunottamatta sitä eilistä rähinäepisodia), jos olen kieltänyt esim. kepin ottamisen, tuijottamisen yms. niin nämä on mennyt heti jakeluun mutta vetämisessä ei eit auta