Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi

PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Pahat tavat hiipii takaisin??

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Pahat tavat hiipii takaisin?? Empty
ViestiAihe: Pahat tavat hiipii takaisin??   Pahat tavat hiipii takaisin?? EmptyHeinäkuu 13th 2010, 18:51

Meidän Herra perkele (sisuksikin kutsuttu)1.4v on alkanut taas sikailemaan. Eilen mokoma alkoi rähjäämään lenkillä takaisin rähjäävälle koiralle, tätä ei ole tapahtunut kirsin käyntien jälkeen. Purkista ei ollut mitään hyötyä niin nappasin perskarvoista kiinni ja ravistin niin meni koira hiljaseksi ja loppu lenkki oltiin hiljaa.

Tänään Herra perkele päätti tyystin unohtaa että remmissä ei vedetä. Jälleen purkki oli yks tyhjän kanssa. Olin koiraa uimaan viemässä. No hermo meni ja viskasin koiran autoon ja ajoin takaisin kotiin.

Kotona ei ole ongelmia. Koira makoilee omissa oloissa ja järsii luita, kutsuttaessa tulee leikkimään mutta ei yritä tyrkyttää leluja meille (minulle ja avokilleni).

Käytiin taas lenkillä ja välillä veti ja välillä ei (veto enempi lenkin heti alussa). Pitäsköhän koiruus laittaa uusiksi jäähyllä vai mitäs seuraavaksi?

Lisättäköön tähän vielä se että koira kuitenkin kuuntelee mitä sille sanon lenkillä (lukuunottamatta sitä eilistä rähinäepisodia), jos olen kieltänyt esim. kepin ottamisen, tuijottamisen yms. niin nämä on mennyt heti jakeluun mutta vetämisessä ei eit auta isiso5
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pahat tavat hiipii takaisin??   Pahat tavat hiipii takaisin?? EmptyHeinäkuu 13th 2010, 20:17

Mä oon varmaan huonoimpia vastaaman tähän, mut voisko olla vaan hetkellistä normi murkkuilua..? Meillä välillä tulee yksittäisiä sekoiluja lenkillä. Yhtäkkiä vain ihan puskista rähisee, mutta sitten on taas ihan normaalia menoa. Varsinkin kun nyt on aika selkeästi mörköjä nurkissa (pakeni maassa maannutta keppiä..) niin ylireagoi välillä tilanteisiin. Itse olen kuitannut nuo höpöhöpöllä toistaiseksi eli en ole lähtenyt purkitukseen tai edes kieltoon aina. Katsellut vain koiran reaktioita esim. jos on häntä normaalia matalammalla ja hypähtelee niin olen olettanut sen jostain syytä pelkäävän joten sit vaan menty ilman huomioimista ohi.. Jos taa on ollut ihan rintarottingilla ja yrittänyt toisen koiran luokse niin olen ärähtänyt ja käskenyt takaisin reunaan. Mut tämä vain miten meillä on pelittänyt. Jos pääsette niin tulkaa ihmeessä ohitusharjoituksiin sielä on ainakin joku kokeneempi joka osaa katsoa sivusilmällä mitä tapahtuu. Itse esim. jossain välissä tuskailin kun Rosta alkoi vetää yhtäkkiä ja kentällä sitten joku huomasi, että nyin/myötäsin täysin huomaamattani hihnasta (paha tapa josta luulin jo päässeeni). :)
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska

Viestien lukumäärä : 18701
Ikä : 53

ViestiAihe: Vs: Pahat tavat hiipii takaisin??   Pahat tavat hiipii takaisin?? EmptyHeinäkuu 13th 2010, 20:43

Uhmis kunha kokeilee,ja ei kannata mitään uutta jääkautta aloittaa korkeintaan joku parin-kolmen päivän egon tiputus ja korvat päähän,jätä purkki tauolle jos ei toimi,,,ja jatkossa leiki vaikka enemmän ulkona kuin sisällä.
Pirulla oli kans tossa hirvee uhma ny se on rauhottunu en ois ikinä uskonu mut piru uskoo laumassa kaikkein parhaiten:)
sitkeästi kun vain selviää noista viikoista niin lopussa kiitos seisoo:)eli älä periksi anna vaikka menis kaikki päin honkia joku päivä,niin meni meilläkin mut mitä sitten,seuraavalla kerralla sit meni todella hyvin hah
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pahat tavat hiipii takaisin??   Pahat tavat hiipii takaisin?? Empty

Pahat tavat hiipii takaisin??
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: