|
| Oisko neuvoja? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Oisko neuvoja? Heinäkuu 5th 2010, 09:41 | |
| Kiinnostaispa tietää, mitä toi koira taas tällä kertaa meinaa...on ulkoiluun tullu vähän uus tyyli. Tässä on nyt jonkin aikaa lenkkeilty silleen, että kun esimerkiks toinen koira on tulossa vastaan, tää oma hiippailee mun selän takana ja sieltä tuijottelee vastaantulijoita. Tää on siis aika uus juttu, aikaisemmin ei tehny tollasta. Toi on äärimmäisen ärsyttävää, kun on vähä vaikee nähä mitä se mun selän takana hommailee. Sen verran saan yleensä vilkuiltua sitä, että kyttäävän se niin kun näyttäs sielä. Se ei mun mielestä mene mitenkään turvaan tai muuta, ihan ku se menis mun silmiä piiloon...että voi kyyläillä vastaantulijoita mun näkemättä...Enpä tiiä sitten. Ukolle tekee jonkin verran samaa, mutta sen sanojen mukaan paljon vähemmän kun mun kanssa. Siis vitjaileeko se mulle??!! Hemmettiläinen sentään...Jos näyttää, että se sieltä taka-alalta kyttää, oon kieltäny, mut aivan varma en sen tekemisistä voi olla, ku ei tosiaan oikeen näe. Voinko mä reilusti kieltää sitä siitä "jättäytymisestä", kun se jää jälkeen musta sen verran, että onkin mun takana? Vai mitä mä teen? Se köpöttää muutenkin jotenkin kun hidastetussa elokuvassa välillä, vaikka ketään ei missään näkyiskään...Meillä tää ulkoilu on ollu muutenkin semmonen todella työ alla ollut juttu, tää on tommonen autojen jahtailija ja koirille räksyttäjä. Ennen kun käytiin Kirsillä siis, ikää tolla on nyt reilu 8 kk. Josko joku osais tähän sanoa jotain? |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Oisko neuvoja? Heinäkuu 5th 2010, 12:58 | |
| Meillä urosversio kokeili korjaamisen jälkeen hetken tota samaa, "mennään" toimi ihan hyvin ja se, et se tajus et sieltäkään ei pääse hyökkimään muiden koirien päälle. |
| Aihe: Vs: Oisko neuvoja? Joulukuu 9th 2010, 09:25 | |
| Ajattelin taas kysästä itteeni viisaampien kommentteja. Nyt on siis tilanne uudelleen se, että koira hivuttautuu lenkillä mun taakse kun näkyy toinen koira. Tätä se tekee sillo, kun se toinen tulee suoraan kohti vastaan, ja ne onki pahimmat tilanteet...Mulla itellä on hyvinhyvin paska fiilis justiinsa päällä, äskösellä aamulenkillä toi prkl ärisi vastaantulevalle pikkukoiralle Ei oo tommosta tapahtunu ihan lähiaikoina...voi V***U! Tää tästä nyt puuttuki, pelottaa jo valmiiks et toi elukka alkaa uudestaan rähinöimään ulkona. Ja toi taakse jättäytyminen on kans semmonen, mikä vois tosiaan loppua...ei mitään mahiksia nähä koiran tekemisiä, ellen mä tosiaan kävele selkä menosuuntaan. Tai jotain...sit se on jotenkin niissä tilanteissa semmonen, että itellä on vähän vaikeuksia saada selvää sen aikeista. Vilkuilee mua korvat luimussa, seuraavassa sekunnissa nostaa ne, kiellosta laskee ja sit taas samantien tuijottaa toista. Ja tuijottaa/kattoo? korvat alhaalla...häntä ehkä vähän nousee, en oo varma, kun en aina kerkee nähä. Nää tilanteet ku kestää sen kolme sekuntia, siinä lyhyessä ajassa en ehi kaikkee havainnoida. Mut siis se näyttää jotenkin siltä, että se tietää ettei saa tuijottaa eikä tehä mitään muutakaan, mutta mieli tekee silti, ja se pähkäilee itekkin että mitä tekis, ja kun toinen koira on kohalla, se kiskasee ittensä sitä kohti Vähä vaikee selostaa tässä, mut nyt kun tätä ite tässä lisää mietin, niin miten ihmeessä mä en muka erota sen aikeita??? sokeeko mä oon... Jos nakkaan purkin, jää välillä semmonen fiilis et ajotus ei ehkä menny ihan nappiin. Mä liian kauan vitkuttelen purkin kanssa? Koira parka, saakohan sekään meikäläisestä mitään selkoa? |
| Aihe: Vs: Oisko neuvoja? Joulukuu 11th 2010, 21:02 | |
| oon nyt harjotellu purkitteluu ahkerasti, hakeutumalla hakeutunut paikkoihin missä todennäkösesti törmää toisiin koiran lenkittäjiin...ja jee toi elukka köpöttää hienosti! tänään lumitilanteesta johtuen aika kapeella jalkakäytävällä tuli vastaan sussari, joka ohitettiin tosi läheltä. Kerran purkkia helistin, elikko pysy ruodussa ja käpötti vaan Mä olin niiiin ylpee siitä Ehkä tää tästä...! Nyt sitte toinen juttu, isäntä on alkanu sekoilee siihen tahtiin että purkittelen kohta sitä. Käytiin yhessä ulkoilemassa eilen, se prkleen ukko oikeen riehutti tota koiraa ja anto sen repiä riekaleiks uuden rukkasensa sanoin sille et on aika turha nyt rukkasen perään itkee, oma vika. Mukavaa kun tässä ite yrittää kaikkensa, että sais koiran kipittämään nätisti, ja sit yks tulee ja alottaa hirveen riehumissession kesken lenkkeilyn. V***u! Ja tänään sama uudetaan...mä oikeesti kohta lennätän tölkin äijää kohti |
| | | kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Oisko neuvoja? Joulukuu 11th 2010, 21:25 | |
| | |
| Aihe: Vs: Oisko neuvoja? Joulukuu 18th 2010, 19:44 | |
| No nii...toissa iltana toi pikkuperkele nous kamalaan raivoon ku ohitettiin kaks dopperia. Voi jeesus mua hävetti.... dopperien ulkoiluttaja karjas vielä mulle perään että eikö sitä vitun hihnaa saa kireemmälle!!! Oltiin jo melkeen oikeestaan ohi niistä, sit toi vetäs semmosen yllätyspaukun mun selän takaa niitä kohti räyhä päällä. Mä oisin voinu vajota kankkulan kaivoon...ensin ajattelin ampua koiran, sen jälkeen itteni, ja sit päätin vetää vaan niin kylmän viileetä linjaa kun ikinä kykynen. Nyt oon ollu pukahtamatta koiralle oikeestaan mitään ja kieltäny ulkona KAIKESTA. Jos ei sana tehoo ni purkilla perään. Huumori loppu nyt. Toi ku on tommonen hiivatin pikkupommi, kaikkea täytys vähä jahtailla alkaen lumihiutaleiden varjoista. Mä aion nyt kaivaa siitä esiin sen nöyrän pikku piskin minkä olen joskus siinä nähny Toivottavasti en tee mitään kamalia virheitä, oon tosiaan nyt tiukasti natsimeinigillä ojentanu tota elukkaa. Ulkona kävellään ETEENPÄIN, haistellaan, kustaan ja paskotaan, muusta oon melkeinpä kieltäny. Se jopa seuraa mua...koiria ei kylläkä oo suoraan vastaan tullu...mutta eiköhän sitäki tässä pääse testaamaan |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Oisko neuvoja? | |
| |
| | | | Oisko neuvoja? | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |