kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Gappayn ja sporthundin tuotteet Toukokuu 22nd 2010, 21:50 | |
| Mun kautta voi sit ostaa edullisesti kaikkia gappayn ja sporthundin tuotteita.Laitatkaa viestiä mitä tarviitte niin kipasen hakemassa(tosin ihan 1 patukkaa en lähe hakemaan kerään sit enemmän kasaan tavaraa)mut käyn tuol tukus melkein joka viikko muutenkin. netistä löytyy googlettamalla noita kamoja
Viimeinen muokkaaja, kitiska pvm Toukokuu 31st 2010, 07:07, muokattu 1 kertaa | |
|
kitiska Sekoboltsi
Viestien lukumäärä : 18701 Join date : 08.02.2009 Ikä : 53 Paikkakunta : helsinki
| Aihe: Vs: Gappayn ja sporthundin tuotteet Toukokuu 22nd 2010, 22:02 | |
| http://koirakoulukiti.palvelee.fi/tuotteet.html?id=88/Osviittaa koosta,olen 168 pitkä ja 56kg eli mulle menee housut sporthund koko s ja sitten gappayn treeniliivit koko s eli ne jotka on mut nähny voi vähän verrata. Housuissa on tarkoituksella vyötärö vähän löysä että pystyy kyykistymään helposti treeneissä(kannattaa hommata vyö)tosin minulla ku on niin isopersaus niin hyvin noi housut kyl päällä pysyy ilman vyötäkin ehkä vähän lököttää mut kyl päällä pysyvät Jos tilaa tavarat suoraan ja pääsee noutamaan saa tuotteet pikkaisen halvemmalla | |
|