Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 28th 2010, 21:24

no mulla on enemmänkin niin päin että herään "pitäiskö välillä antaa enemmän huomioo sisällä", ku tuntuu että saavat todella vähän/juuri lainkaan mieti
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 28th 2010, 21:31

Ihan miten sattuu.. Ei oikeastaan mitään havaintoa kuinka paljon tuota lääpitään päivän mittaan. Lähinnä ajattelin silloin kun se oli mukula niin enemmin lääppiä liikaa kuin liian vähän, että tottuisi käsittelyyn yms. Toisaalta jos jossain välissä tulisi ongelmia niin olisi sitten myös varaa kiristää hieman hellyydellä kun olisi tottunut saamaan sitä paljon. x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 28th 2010, 21:44

vaihtelee ihan kauheesti.. mut en kyl ajattele niin et vaik yksin asunkin ja duunis käyn, et tartteis enempi R:iä rapsutella... ehke enempikin morkkista siitä et vois duunata niitten kans muuta, lenkit ja harrastukset, jos ois vaan aikaa... välil oon ihan lällykkä... ja nujutaan miten sattuu.. ja välil niitä ei oo olemassakaan... usein ne makaa ku istun täs koneel ihan kylki minus..ja välil en anna tulla niin iholle jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 28th 2010, 22:16

Rajatkin on rakkautta, samoin hyvä perushoito, laadukas ruoka jne 0355

Mutta siis hellyyttä osotan näille sisällä kyllä aika satunnaisesti. Eniten se varmaan on sitä että nämä makaa tossa lähellä kun katellaan vaikka leffoja. Nyt uudelle sohvalle ne ei oo vielä päässy juuri, Kukka ei kertaakaan mutta Joen oon ottanu tähän viereen hetkeks siliteltäväks.
Sit tossa lattialla ollaan halittu ja rapsuteltu. Pääsääntösesti tykkään nujuta noiden kanssa ulkona ja mun mielestä ne lähinnä hermostuu jos liikaa sisällä paijaillaan. Eikä se tarkota pelkästään tottiksia ja palkkaamista sen yhteydessä vaan myös juoksemista ja painia ja paijauksia. Molemmat tykkää niin enempi :*aplodit*:
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 28th 2010, 22:20

Jep tiiän mut ny oli tarkoitus ihan kysyä puhtaasta lässytyksestä :*aplodit*:
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 28th 2010, 22:33

no kodaa lässytän selkeästi enemmän sisällä...ehkä joskus vähän liikaakin, melkein joka päivä, mutta eikös se ole koirankin silmään loogisempaa että lauman ylintä huomioidaan eniten? koda on ainut joka sai tulla sänkyyn minun kanssa silloin ku ei ollu vielä parvea, kenaita lässytän vähemmän, ehkä enempi sitä sit ulkona. Jostain syystä tuntuu että sillä kihahtaa silittely huomio helpommin hattuun...niin ja lässytyksen lisäksi otan monesti koirat nuolemaan keittiöön lihapullataikinan kulhon yms, voi sitä onnea kittys
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyMaaliskuu 28th 2010, 23:26

jos lässytys on sellaista ikäänkun puhetta. Niin aika harvoin. ..Poikakoiria tulee lässytettyä joskus, jos ne oikeen asettuvat hierottavaksi niin kuuntelevat mielissään "kuka on mamman iso poika", höpötän niille ihan täyttä tuubaa ja ne uskoo kaiken.


Viimeinen muokkaaja, Emil pvm Toukokuu 23rd 2010, 16:07, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyHuhtikuu 9th 2010, 07:15

Tässä taas "pohdittavaa"
Ihmiset monesti kiven kovaa inttävät että kyllä heidän koira tietää kun on tehnyt pahoja se lähtee karkuun tai tulee ovelle vastaan korvat luimussa jne,,
NO tässä on ainakin yksi todiste ettei näin ole
Turo jolla oli aikoinaan sisälle kakkojen tekeminen protestina koiralaumalle,oli viime yön vessassa ovi oli kiinni.
Yön aikana oli luultavasti mun toinen saku tehny kakat lattialle ku on maha sekaisin luista,kun aukaisin oven aamulla turo juoksi alas mut tuli hirveetä kyytiä takaisin ylös ihan pieksetyn näköisenä,,tiesin heti että jaha varmaan on jokun kakat lattialla ja niinhän siellä oli keittiössä kuivat kökäleet,,ja turo oli koko ajan kun uloskin lähdettiin ihan hakatun näköinen,,eli koira näkee aha lattialla jotain epämääräistä ja on oppinu tietämään mun tunnetilan vaikken koskaan ole kieltäny mutta eihän sellaista ihmistä olekkaan joka nauraa ilosta ku on paska lattialla tai kengät syöty jne,,ja vaikken puhu mitään pinna kihahtaa hetkeksi ku taas pitää siivota,,koira vaistoo jo heti sen tilan ja käyttäytyy hakatun näköisenä plus koira kun näkee lattialla vain jotain epämääräistä kuten silputut lehdet tai pissit niin se tietää että kun näitä näkyy äiti suuttuu mutta se ei tiedä onko se ne tarpeet tai tuhot tehnyt ITSE !!tässä se ero!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyHuhtikuu 9th 2010, 08:04

Joo, paawohan on kans aina ihan hakatun näköinen jos rauha on paskonut/kussut lattialle. Ja ihan voin varmuudella saoa, että ne paskat/kuset ei ole Paawon aikaansaannoksia....ihan noin koon puolesta :) Rauhaa se paska siinä lattialla ei tunnu "hävettävän" yhtään, mut se onki paukapää ja ilmeisesti nauttii paskanhajusta, hah. Nilokaan ei ole moksiskaan niistä tuotoksista. Ainut ketä haittaa on teatteri-Paawo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyHuhtikuu 9th 2010, 10:14

oliskos johanna niin että paawo on ainut joka on saanut lattialla olevista paskoista henk.koht torumisen???
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyHuhtikuu 9th 2010, 11:40

joo, on. Ja toinen syy voi olla se, että sitä ÄLLÖTTÄÄ ne paskat. Ei se tuu huoneestaankaan ulos, ennen ku reitti on putsattu, hah. Mut jostain syystä se ei tee samaa jos rauha on tuhonnut jotain, vaikka niistä tuhoista sitä tuli aikoinaan toruttua kovastikin ...sillon paawo kyllä on luimussa tuhoista, jos se näkee, että mä poltan päreeni...eli siis se ei häpeile tuhoja, vaan luimii mun käytöstä. Että jos menisin sen luimuiluista jotain päättelemään, niin sillonhan kaikki meillä tapahtuva tihutyö olis paawon aikaansaannoksia..... mutta sallikaa mun epäillä, että asialle ei juuri koskaan ole paawo love2 vaan eräs toinen nimeltämainitsematon rauhanen viha1
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyHuhtikuu 9th 2010, 17:46

mulla sattui sannin kanssa jännä juttu tähän liittyen, mutta en osaa nyt itse tätä tulkita.

eli mulla typy ei koskaan oo varastanut ruokaa tms. mitä teki entisessä kodissa. nyt kun me asuttiin evakossa (jonka aikana meidän suhde oli ihan persiillään)oli karkkikulho jätetty matalalle sohvapöydälle. tulin saunatiloista olkkariin ja vastaan tuli liku ryömivä luimisteleva koissu. en yhtään tajunnut miksi. sitten kun kävelin pöydälle, löytyi kulho puolityhjänä ja paljastava kuolavana pöydältä. ja mä vaan repesin totaalisesti nauruun.

eli mä en ole koskaan vastaavassa tapauksessa koiraa torunut, kun sellaista ei meille ollut sattunut, enkä ollut ärtynyt kun en siis tapausta huomannutkaan ja kun huomasin, repesin vaan nauruun. ja silti koira tuli vastaan ikäänkuin pahaa tehneenä.

eli onko sille sitten jäänyt aiemmasta elämästä mielleyhtymä varastan -> saan torut ja se reagoi siten jo valmiiksi noin vaikkei mustä mitään ärtymystä pystynytkään lukemaan? mutta tavallaanhan se sitten kuitenkin tiesi tehneensä jotain, josta seuraa "toruttavaa"?

tiä noista, kun eivät puhu! ;) mieti
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyHeinäkuu 21st 2010, 23:23

Nyt kun ollaan ranen kanssa aatelkaa vain heitelty frisbeeta kerran pari vkossa pellolla ihan muutama minuutti,on mulla eri koira,jolkottelee irti ei välitä mistään,uskoo ku enkeli eikä enään niin matsoile ja ole kuuro vammainen,,ja kaikki alkoi tästä pienestä hetkestä sen kanssa KAHDESTAAN!!kauhul vain kattelen että miten ton kroppa kestää lautasen perässä mut tos on hyvä pelto niin enemmän se joutuu ettimään sitä pellolta kuin juoksemaan perässä,ja ku hidas on niin ei edes kerkee lautasen luo ennen kuin se on jo maassa,no kestää mitä kestää mut kuoleepahan sit onnellisena:)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija




Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 EmptyHelmikuu 7th 2011, 14:26

Heittäkääs ideoita, mitä voisin ruveta harrastamaan vietikkään bullterrierin kanssa...? Oon koittanu keksiä meille tytöille jotain duunii mut jotenki ei vaan löydy sopivaa ja toiminta on hyvin usein melkomoista apinoimista karvinen ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!   Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!! - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pohdittavaa..KOIRAN KANSSA PITÄÄ OLLA HAUSKAA!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Pyöräily koiran kanssa
» Koiran kanssa juoksu/sauvakävelylenkillä
» Junassa koiran kanssa
» koiran kanssa leikkiminen
» Portaiden meno koiran kanssa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran kasvatus ja koulutus-
Siirry: