Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"? Empty
ViestiAihe: Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"?   Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"? EmptySyyskuu 13th 2012, 12:18

Taas sain kohdata oman tietämättömyyteni :D FB:ssä eräässä ryhmässä joku mainitsi käyttävänsä koiraansa "niksauttajalla", joka tietysti näin kun itsellä on kokemusta vain ihmisten niksauttajista kuulosti aika hurjalta. Ei niin että kuvittelisin ihmisten ja koirien hoituvan samalla tavalla :D Todennäköisesti (toivottavasti) puhe kuitenkin oli kiropraktikoista, "niksauttajalla" on sanana ainakin minun korvaani vähän hämäräperäinen kaiku.

Jäin vain tässä pohtimaan kuinka terveellistä minkäänlainen niksauttelu koiralle on, kun minullekin oma osteopaatti jaksaa aina muistuttaa että naksuttelu ja niksuttelu viimekädessä vain löystyttää (itsellä on paha tapa naksauttaa omat niskat taivuttamalla päätä sivulle olkaa vasten). Mutta kai kiropraktiikasta koirille ihan oikeata hyötyäkin on kun sellaisia kerta on olemassa, ainoa vain että minulla ei ole omakohtaista tietoa mitä siellä oikeastaan tapahtuu.

Haluaako joku sivistää minua? :)
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"? Empty
ViestiAihe: Vs: Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"?   Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"? EmptySyyskuu 13th 2012, 13:05

en ite veisi koiraa niksauttajalle,suosin enemmänkin osteopatiaa.Olen kuullu tarinoita että koira on sit halvaantunu ku niksauttaja niksauttanu eikä se sit tiennytkään että koiralla on siinä kohti selässä vamma niin koiralta lähti jalat alta.ja samoin ois käyny mun vanhalle sakulle,jos oisin vieny se ois sinne jääny mut sit vein ostaopaatille niin se oli hyvä:)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
 
Kokemuksia/ajatuksia kiropraktikoista/"niksauttajista"?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» kokemuksia punkkihäätimistä
» kokemuksia naksuttimesta?
» kokemuksia akupunktiosta
» Kokemuksia aloe verasta
» Ziwipeak ja mastery, kokemuksia?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: