Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Musch ja valmisateriat

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 17th 2012, 23:27

Niille on tullut omat barf-valmisateriat. Onko kokemuksia?
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 17th 2012, 23:29

oho noi on varmaan aika uusia,en tiiä kuka niitä täällä myy,tuskin murre alkaa myymään ku niillä on se oma ketju.pitääkin alkaa katteleen mistä noita sais:)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 17th 2012, 23:33

noi näyttää ihan samalle ku mustin ja mirrin miksit ja samat aineet.liekkö sit sama safka mut eri ketjuille sit pelkkä musch nimi
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija




Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 18th 2012, 00:04

Onko Murreissa riisiateriaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 18th 2012, 00:05

Luin väärin :D puhuit siis MM pötköistä. Joo siis mustakin kuulostivat aika samalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 18th 2012, 00:07

en enään murree oo syöttäny varmaan puoleen vuoteen,lopetin ku tuli noi MM miksit.murret on löllöö,haisee pahalle ja tosiaan vetisiä ja koirat pieree
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija




Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 18th 2012, 08:50

kitiska kirjoitti:
en enään murree oo syöttäny varmaan puoleen vuoteen,lopetin ku tuli noi MM miksit.murret on löllöö,haisee pahalle ja tosiaan vetisiä ja koirat pieree

Mä oon syöttäny Murren lihakasvismixiä ja vähän nappuloita sekaan. Ei toi ainakaan mun nenään käy eikä koirakaan ala haista. Mut hemmetin vetisiä ne kyl on.

Noita mustin juttuja vois kokeilla jos niis ois vähemmän vettä, tai ainakin valuttas nestettä vähemmän. En oo ottanu selvää kummas on enemmän energiaa. Ainakin produn ja rasvan osuus valmistuotteesta näyttäs olevan samanlaisia. Kalsiumia ja fosforia on mustissa enemmän. Mä en vaan oikeen luota noihin mustin ilmotuksiin kun nettisivuillaan kertovat maukkaan sika-mixin sisältävän kuiva-aineesta laskettuna 69,9 % kosteutta. Herää kysymys että miten noi muut arvot on laskettu tai ilmotettu. Mun järki sanoo et kuiva-aineesta on 0% kosteutta ellei se oo kidevetenä. Ja en usko et siel noin paljon on kidevettä.

Mut enivei, vois kokeilla syöks toi mun noita. On nimittäin pikkasen sottasta puuhaa noitten murrejen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 18th 2012, 10:09

juu en miekään enään kehtaa vedestä maksaa ja ei kaikki miksit haise jotkut haisee ihan hirveelle plus murrenmikseissä on enemmän rehuja joka tekee myös sen hajun joihinkin pötköihin
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija




Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 23rd 2012, 23:05

mustin ja mirrin aterioissahan on valmistajana musch, joten lähes samaa kamaa lienee molemmat. valikoima taitaa vähän vaihdella. ite oon syöttäny omille koirille, mun mielestä ihan hyviä. Täälläpäin murremixien saataavuus on niin huonoa ett ihan hyvä kun M&Mstä saa nykyään noita pakasteena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 27th 2012, 16:51

pari pötköä testattu... Riisiliha-ateria oli aikasta veristä, eikä maistunut Kyöstille, toinen vetää vaikka paskoo kupista eli maistui :D Naudan mahaa sisältävä pötkö kyllä upposi, vaikka omaan nenään haisi aivan kaRRRmealle :D
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 27th 2012, 16:57

eikös se niin mee että mitä pahemmalle haisee sen parempaa:)meillä kans ei tartte mahaa koirien ku nähä ne pyörtyy onnesta:)
pitää jostain pyydystää noita jos löydän.mut siihen asti pysytään mm mikseissä
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vierailija
Vierailija




Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat EmptyHeinäkuu 27th 2012, 17:16

Mä jo aattelin eka, että se pötkö on menny pilalle, kunnes muistin mitä se sisältää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Musch ja valmisateriat Empty
ViestiAihe: Vs: Musch ja valmisateriat   Musch ja valmisateriat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Musch ja valmisateriat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: