Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Koira putsaa pippeliään?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Täpläkäs
En enään jaksa kuulla sanaa koira
En enään jaksa kuulla sanaa koira
Täpläkäs


Viestien lukumäärä : 2060
Join date : 09.02.2009
Ikä : 52
Paikkakunta : Tampere

Koira putsaa pippeliään? Empty
ViestiAihe: Koira putsaa pippeliään?   Koira putsaa pippeliään? EmptyTammikuu 23rd 2012, 21:29

Olisko tosta pippelin putsauksesta antaaa minkään laista arviota, että kuin paljon sitä voi koira tehdä? Toi mun koira on alkanut nyt taas enemmin putsaamaan eli monta kertaa tunnissakin saatoi putsailla! (tressiä koiralla, jotain muuta??) Siis jnk verran ulkoilun jälkeen on minun ymmärtääkseni ok, ja aina silloin tällöinhän siellä varmaan likaa on.

Olen nyt viikon ajan putsannut esinahkaa ruiskuttamalla sinne petadine-vettä. Koiran oma putsailu on nyt huomattavasti normaalimman määräistä. Ajattelin 10 pv puhdistella sitä esinahkaa. En ole mitenkään erityisesti saanut "pippeleitä" näytille, sellainen punainenhan se pippeli näyttää olevan mitä oon vilaukselta nähny.

Tuo petadine-vesi puhdistus on eläinlääkärin ohjeella. Milloinhan koiraa pitäis viedä lääkäriin, jos se vielä tämän"kuurin"jälkeen itse putsaa paljon? Eläinlääkäri sanoi määrätessään tuon lisäpuhdistuksen, että kyseessä ei ole vielä tulehdus, esinahka oli vain ärtynyt. Ja sanoi, että 10 pv puhdistusta on hyvä aika.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Koira putsaa pippeliään? Empty
ViestiAihe: Vs: Koira putsaa pippeliään?   Koira putsaa pippeliään? EmptyTammikuu 24th 2012, 06:16

jos ei rauhotu muutamassa päivässä niin veisi lekuriin, ku voihan se olla ihan pissa tulehdus tai sit että se on eturauhasessa jollain siis tuo betadine huuhtelu ei auta
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Koira putsaa pippeliään? Empty
ViestiAihe: Vs: Koira putsaa pippeliään?   Koira putsaa pippeliään? EmptyHelmikuu 1st 2012, 20:18

Mara putsaa usein pissimisen jälkeen. Yhtälailla ku pesee takapuolensa, jos on vatta kuralla. Aika jännä tyyppi, ku noin siisti :D ( Myös syö siis sisältä omat ulosteensa, jos sattuu olemaan kuralla. Huolimatta siitä, että tulee tosi kipeeks sen seurauksena)
Tuli vaan mieleen otsikosta, ei oo ollu mitenkään yliaktiivista pesemistä, aika "normin" rajoissa aina.. Mut kyl mun mielestä sellanen jatkuva luputtelu on aina aika huono merkki. Riippumatta siitä, mitä nuolee. Ite en varmaan kauheen pitkään kattelis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Koira putsaa pippeliään? Empty
ViestiAihe: Vs: Koira putsaa pippeliään?   Koira putsaa pippeliään? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Koira putsaa pippeliään?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Karkasiko koira?
» Jos koira puree,,,
» Kolmas koira??!
» Paukkuarka koira
» luikku koira

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: