Koirakoulu Kitin foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Koirakoulu Kitin foorumi

Koirakoulu Kitin foorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 varoitus vessapaperi hylsyistä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

varoitus vessapaperi hylsyistä Empty
ViestiAihe: varoitus vessapaperi hylsyistä   varoitus vessapaperi hylsyistä EmptyLokakuu 25th 2011, 07:33

Kopioitu kaverilta:
Varoituksen sana koskien itsestään sulavia wc rullan hylsyjä jotka muuttuvat massaksi veteen ym päästessään ja myös esim koiran syljestä! Pentu, joka oli saanut leikittäväksi rullan, on eläinlääkärillä ja sillä epäillään olevan suolitukos, jota yritetään saada auki parafiinilla ja pentu nyt syömätön eikä juo itse joten myös nesteytetty ja kipulääkitty :(


ONNEKSI en kerenny ostaa,ku just meinasin että ostan kotiin,ku inhoon noita hylsyjä,mut nää mun rakit varsinkin läpä ja kurko rakastaa varastaa noita hylsyjä vessasta,joka päivä on joku hylsy tuhottu:)joo tulee kalliiksi istua joka päivä lekuris suolitukoksen takia,,mut samal taval noita voi suuhun ottaa myös pieni lapsi!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija




varoitus vessapaperi hylsyistä Empty
ViestiAihe: Vs: varoitus vessapaperi hylsyistä   varoitus vessapaperi hylsyistä EmptyMarraskuu 8th 2011, 12:21

muttan nyhän niitä hylsyjä ei ole siellä vessassa mitä varastaa, kun ne voi huuhtoa saman tien pöntöstä alas nauru Meikäläisen ongelma on ratkaistu. Koirat aina pölli niitä hylsyjä ja sit sitä silppua sai siivoilla pitkin kämppää, mut nyt ei oo enäämitä varastaa, kun mä en kerään iitä sinne vessaan, vaan huuhdon pöntöstä alas heti kun rulla tyhjenee nauru nauru jippe
Takaisin alkuun Siirry alas
kitiska
Sekoboltsi
Sekoboltsi
kitiska


Viestien lukumäärä : 18701
Join date : 08.02.2009
Ikä : 53
Paikkakunta : helsinki

varoitus vessapaperi hylsyistä Empty
ViestiAihe: Vs: varoitus vessapaperi hylsyistä   varoitus vessapaperi hylsyistä EmptyMarraskuu 8th 2011, 13:34

NO mut ku hei meillä nykyään kurko ja lätsäki vetää tosta telineestä ne rullat vaikka ois paperia,sit ne roudaa tyhjää hylsyä pitkin asuntoo ja repivät:)kurkohan kerran jäi ite teosta kiinni ku olin vessassa se vain otti paperista kiinni ja anto palaa sit se meno oli sellaista että rullaki lähti mukana:)en ees kieltäny en jaksanu ku nauratti hah
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.koirakoulukiti.palvelee.fi
Vieraili
Vierailija




varoitus vessapaperi hylsyistä Empty
ViestiAihe: Vs: varoitus vessapaperi hylsyistä   varoitus vessapaperi hylsyistä EmptyMarraskuu 8th 2011, 14:51

oke, no ehkä tossa tapauksessa on parempi ettet hanki niitä uusia rullia ollenkaan. nauru nauru
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




varoitus vessapaperi hylsyistä Empty
ViestiAihe: Vs: varoitus vessapaperi hylsyistä   varoitus vessapaperi hylsyistä EmptyMarraskuu 23rd 2011, 14:55

must nois ei oo mitää järkee :DDD iha ku sitä ei voi sitä vanhaa tyhjää hylsyy vaa heittää roskiin ja se on siin?? ei noi ainakaa mua mitenkää häiritse et ne roskii joutuu laittaa :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





varoitus vessapaperi hylsyistä Empty
ViestiAihe: Vs: varoitus vessapaperi hylsyistä   varoitus vessapaperi hylsyistä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
varoitus vessapaperi hylsyistä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Koirakoulu Kitin foorumi :: Koiran kasvatus/koulutus ja terveyspalsta :: Koiran terveys/sairaus ja ruokinta-
Siirry: